2018-09-19, 19:16
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Det har redan skett som bekant.

Just det, har väl förträngt det. Sorgligt i vilket fall
Citera
2018-09-19, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awsomechick
Och jag skäms som kvinna att svenska män kan bete sig som du gör! Du är inte bättre än MGM!

Okeej. Så att skriva otrevligheter på flashback är alltså i samma liga som att våldta? Då vet vi.
Citera
Medlem
https://joypassiondesire.com/2018/09/17/you-are-never-a-victim-let-the-experience-inspire-you-to-now-become-even-more-confident-and-more-at- peace/#comments

Bloggaren arbetar som Speciallärare inom språk-, läs- och skrivutveckling i Nässjö. Hon har anmält sig till att vara med på Brimnellgymnasiets öppet hus. Är blogginlägget självupplevt eller riktat till en vän...? 😪
Citera
Medlem
Smålands Dagblad är en av dom vill ju inte ens nämna vilken skola det gäller
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Så jävla tragiskt. Och PK-Media mörkar och låter detta vara en icke nyhet efter man fått veta vem GM är.
Citera
2018-09-19, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Könlösa Pojken?
Efter att ha rotat runt lite kan jag nästan med 100% säkerhet säga att detta är MGMs Facebook. Han följs och är vän med flera individer som har uppgett sin Nässjö som hemort/bostadsort, orten där händelsen skall ha inträffat.

Jag har skärmdumpar etc. från hans sida om den skulle försvinna.

Den killen känner man ju igen. Jag jobbar i en butik i Nässjö där han snattat. Problemkille. Fanns bilder/video på hans brott, men han ville ändå inte kännas vid det.
Citera
2018-09-19, 19:20
Medlem
arakas avatar
Statslös arab under 20 år.
Skyddstillsyn. Utvisning utesluten.
Citera
2018-09-19, 19:22
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awsomechick
Och jag skäms som kvinna att svenska män kan bete sig som du gör! Du är inte bättre än MGM!

Ojoj hahaha här var det en liten svensk tjej som verkligen tog åt säg. Är det så jävla jobbigt att sanningen svider så mycket att du har mage att säga att våldtäkt är lika dåligt som att bete säg dåligt på flashback.. hur kan du ens jämföra det? Du har fan tappat det lämna landet om du är så fruktansvärt kåt i invandrare.
Citera
2018-09-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wied
Noor Ald**n Abda**ah

https://pbs.twimg.com/media/Dnd_i5iXsAATKZ1.jpg:large
Jahaja, quelle surprise.

Utvisning, är det att tänka på? Eller kommer vi få dras med detta meningslösa slöseri av mänskligt genom?
Citera
2018-09-19, 19:25
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeOe
Måste nog förklara skillnaden mellan BO och GM. BO= Brottsoffer dvs man är ett offer för ett brott då är man oskyldig till brottet. GM= Gärningsman dvs den som har utfört en olaglig gärning. Våldtäkt är en olaglig gärning, man har försökt att stoppa in den, eller annan sexuellhandling utan att motparten är ok med detta.
Som tidigare skrivet, läs långsamt, kolla att din hjärnan är inkopplad. Fundera en gång till innan dina fingrar klickar på skärmen/plattan/tangentbordet innan du svarar. Bara som en liten notering du kan inte göra göra mig förbannad. Blir bara lite förvånad att du inte läser det som har skrivits och din avsaknad av ordförståelse, ett tecken på den svenska skolans misslyckande.
Ditt jävla hjon. Ett brottsoffer är inte alltid oskyldig.
Citera
Medlem
ApolloGrekens avatar
Bara några saker att klara ut. Kanske redan gjort i några inlägg.

1. Killen heter Abdullah eller Abdallah. Stavningarna kan variera med a eller u i mitten och med eller utan h på slutet. Åklagaren missade vokalen.

2. Abdullah är sannolikt av palestinskt ursprung. 1948 fördrevs många palestinier från dagens Israel. De kom till flyktingläger bl.a. utanför Damaskus. Dessa läger är numera riktiga städer med murade hus etc. Männen gör värnplikt mm, de är som syrier men saknar medborgarskap. Detta gäller också deras söner, sonsöner osv. Så Abdulla är förmodligen palestinsk arab vars familj varit statslös i Syrien sedan 1948. Inga lagliga problem med att utvisa.

3, På Fejan uppger Abdullah att han utbildningsmässigt hörde till class 2010. Det borde betyda att han påbörjat, kanske också slutfört, en högskoleutbildning som tar slut 2010. Är den treårig är man det året 22 år. Stämmer allt detta är han född 1988, alltså idag 30 år.

4. Om någon blir attackerad (här våldtagen) på arbetstid faller det under arbetsmiljölagstiftningen. Arbetsmiljöansvarig är tvungen anmäla detta oavsett om brottsoffret gör det eller ej. Rektor som arbetsmiljöansvatig borde ha gjort detta direkt.
Citera
Medlem
Skrev jag det?

Att skriva vidriga inlägg att ett BO mer eller mindre får skylla sig själv, är mer eller mindre lika vidrig handling. Här klankas den misstänkte ner pga etnicitet och behandling av brottsoffer men en svensk man kan uttrycka sig hur illa som helst mot svenska kvinnor. För mig är det minst lika illa.

Citat:
Ursprungligen postat av voodoodaddy
Okeej. Så att skriva otrevligheter på flashback är alltså i samma liga som att våldta? Då vet vi.
Citera
2018-09-19, 19:30
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Ditt jävla hjon. Ett brottsoffer är inte alltid oskyldig.
Jag säger som Ingemar Stenmark sa: Det är inte lätt att förklara något den som inget förstår!

Ha ett bra liv efter din förmåga,👍😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in