Citat:
Det handlar enbart om mannens rätt att förtrycka kvinnor och använda dem själva som de önskar, inte om broderskärlek utan egoism.Ja de är lika tragiska som alla kräk som åker ner till Thailand för att köpa kött.
Undrar förresten vad vanliga thailändska män tycker om alla utlänningar som kommer dit för att ligga med "deras" kvinnor....... med tanke på vad svenska män tycker om alla araber, svarta och afghaner som kommer hit och dejtar svenska tjejer. Så mycket för den broderskärleken.
Undrar förresten vad vanliga thailändska män tycker om alla utlänningar som kommer dit för att ligga med "deras" kvinnor....... med tanke på vad svenska män tycker om alla araber, svarta och afghaner som kommer hit och dejtar svenska tjejer. Så mycket för den broderskärleken.
Citat:
Givetvis ska det vara lika stigmatiserande att köpa sex eftersom det är vidriga människor som använder pengar som makt över antingen fattiga eller människor med psykiska störningar eller missbruksproblem som gör dem till människor som inte kan uppträda värdigt mot dem själva. I Sverige behöver inte människor köpa sex utan enbart dem som vill ta genvägar och slippa vara någon som är någon för andra som partner.Det är verkligen så talande det kan bli, att när kvinnor köper sex så kallas det att "de köper sällskap" - men när män gör det så är de "äckliga och tragiska kräk som köper kött".
Hur pass fördömande lät den dokumentären mot negerpojksknullande svenskor som åker till Gambia - kontra hur det låter i media mot svenska gubbar som köpeknullar thailändska flickor? Vilka är mest stigmatiserade?
Hur pass fördömande lät den dokumentären mot negerpojksknullande svenskor som åker till Gambia - kontra hur det låter i media mot svenska gubbar som köpeknullar thailändska flickor? Vilka är mest stigmatiserade?
Citat:
Hade jag bott i ett skjul med svältande barn, hade jag sannolikt sålt mig också för att kunna ge mina barn minsta brödbit, kläder och tak över huvudet. Här i Sverige skulle en sådan situation inte uppstå eftersom alla har grundläggande rättigheter här utan att behöva ligga med äckel som smutsar ner en som människa för att hålla döden borta genom att få råd med boende, mat och mediciner.Människor i fattiga länder får en försörjning från det. Om valet är mellan att svälta och att sälja sin kropp är ju det sistnämnda att föredra.
I Sverige hade statliga bordeller varit en verklighet om inte vänstern visste att de skulle förlora så gott som alla kvinnliga röster på det om förlaget godkändes.
I Sverige hade statliga bordeller varit en verklighet om inte vänstern visste att de skulle förlora så gott som alla kvinnliga röster på det om förlaget godkändes.
Citat:
Nej. Det är könslöst om vidret är kvinna eller man.
Citat:
Varför skulle sexköpare ha något anseende när de uppträder som människor som är själva definitionen av rasism och våldtar barn eller vuxna genom kränkningar och prostitution? Sedan lämnar de barn som är otroligt hårt ansatta och djupt föraktade då de alltid är vandrande påminnelser om prostitutionen och människohandeln som sker. Ja jo det kan man ju tro. Men sen kollade jag rätt mycket på Best Gore ett tag och vissa av filmerna handlade om vita gubbar som blev slaktade nere i Thailand. Som om när thailändarna väl fick chansen så avreagerade de sig rejält. De talar också väldigt nedsättande om dessa utlänningar som de föraktar, men är beroende av eftersom hela landet är genomkorrumperat.
Jag brydde mig inte ett skit när tsunamin tog västerländska turister medan alla andra hycklande nästintill landssorg här. Visst berörs jag av återberättelse man kan se i media om människor som förlorat sina barn etc men ändå, de inhemska barnen då?