2018-09-21, 14:09
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Människor i fattiga länder får en försörjning från det. Om valet är mellan att svälta och att sälja sin kropp är ju det sistnämnda att föredra.

Så du menar att är okej att svenska män åker till Thailand och köper sex? Flickorna tjänar ju trots allt ganska goda pengar på det - så?
Citera
2018-09-21, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Så du menar att är okej att svenska män åker till Thailand och köper sex? Flickorna tjänar ju trots allt ganska goda pengar på det - så?

De kommer ju göra det i alla fall. Eller hur?
Citera
2018-09-21, 14:10
Medlem
Citat:

Jag säger inte att det är okey, bara att det inte går att göra något åt.
Citera
2018-09-21, 14:10
Medlem
franges avatar
Citat:

Svara på frågan. Är det okej eller inte?
Citera
2018-09-21, 14:11
Medlem
Citat:
Svara på frågan.

Hade jag varit i samma situation hade jag också sålt sex.
Citera
2018-09-21, 14:13
Medlem
franges avatar
Citat:
Hade jag varit i samma situation hade jag också sålt sex.

Svara ja eller nej istället för att försöka slingra dig. Är det okej att svenska män åker till Thailand och köper sex? Ja eller nej?
Citera
2018-09-21, 14:15
Medlem
Citat:
Svara ja eller nej istället för att försöka slingra dig. Är det okej att svenska män åker till Thailand och köper sex? Ja eller nej?

Personligen skiter jag i vad äckliga gamla gubbar gör så ja det är okey för min del.
Citera
2018-09-21, 14:41
Avslutad
Citat:
Det är verkligen så talande det kan bli, att när kvinnor köper sex så kallas det att "de köper sällskap" - men när män gör det så är de "äckliga och tragiska kräk som köper kött".

Hur pass fördömande lät den dokumentären mot negerpojksknullande svenskor som åker till Gambia - kontra hur det låter i media mot svenska gubbar som köpeknullar thailändska flickor? Vilka är mest stigmatiserade?

Kräk som kräk (kvinnligt/manligt). Jag har inget ansvar alls för hur de skildras på teve.
Citera
2018-09-21, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Kött? Vad hände med köpa kroppar som om bårhus har sales?

Jag tror inte att vissa uttryck ska tas för bokstavligt
Citera
2018-09-21, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane
De männen blir väl glada eftersom pengar tjejerna tjänar på det går till dem och familjen.

Ja jo det kan man ju tro. Men sen kollade jag rätt mycket på Best Gore ett tag och vissa av filmerna handlade om vita gubbar som blev slaktade nere i Thailand. Som om när thailändarna väl fick chansen så avreagerade de sig rejält. De talar också väldigt nedsättande om dessa utlänningar som de föraktar, men är beroende av eftersom hela landet är genomkorrumperat.
Senast redigerad av Jenny9 2018-09-21 kl. 14:58.
Citera
2018-09-21, 14:58
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag tror inte att vissa uttryck ska tas för bokstavligt
Min dagisnivå fick dig att tänka, härligt! Precis som man inte ska tolka feminitisk propaganda om att sexsäljare "säljer sin kropp" för att klumpa ihop människor som säljer sex via fri vilja med trafficking offer.
Citera
2018-09-21, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Min dagisnivå fick dig att tänka, härligt! Precis som man inte ska tolka feminitisk propaganda om att sexsäljare "säljer sin kropp" för att klumpa ihop människor som säljer sex via fri vilja med trafficking offer.

Är de lätta att skilja på? Tror du kåta egoistiska män bryr sig? Om de hade brytt sig hade då traffickingen kunnat fortgå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in