2018-09-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Underwood
Senast jag pratade med henne så hade hon hoppat av utbildningen. Ett OT inlägg. Jag bryr mig mer om hennes katter än hon. Så elak var hon. Nykter som påverkad. Tror hon varit elak mot fel person helt enkelt.

Ursäkta, elaka är många människor, har vi andra då rätten att ta ihjäl någon då? Svar NEJ!

Kanske är det du som är elak och inte klarar av att andra har starka åsikter, för det vet jag att Tess har oavsett om hon dricker eller inte dricker.
Citera
2018-09-21, 18:40
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Jag är vän med Tess sedan många år tillbaka och jag vill av hela mitt hjärta att Tess hittas, å idag har även jag pratat med utredaren som har hand om Tess´s försvinnande. Så mycket vill jag hitta Tess, jag tänker på det hel tiden och jag har kontakt med MPS också.

Så näe vet ni vad, ge aldrig oss vänner skuld och skam för jag har berättat allt jag kan tänka mig kan ha hänt Tess för polisen.

Fråga gärna men jag kommer inte ge er alla svaren då det är till polisen alla ska vända sig till om man vet något.

Vad är då ditt syfte här inne? Ingen bryr sig om dina "tillrättavisningar".
Här inne spekulerar man för att försöka hitta en lösning, tro mig, polisen spekulerar minst lika mycket som folk på FB. Det finns säkert poliser som tänkt tanken på att hon blivit våldtagen av en invandrare också (frågan är hur du ska kunna veta, för slasken får du inte ut av polisen). Du får helt enkelt acceptera att folk kommer skriva här inne.

Lyssnar någon på dina "dumma, idioter, tomtar"-tillrättavisningar? Nej.

Jag kommer således inte längre delta i varken letandet eller luskandet efter Therese, varken här eller irl. Det är inte längre intressant då hennes vänner försöker dämpa alla eftersökningar som sker här.
Citera
2018-09-21, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Vad är då ditt syfte här inne? Ingen bryr sig om dina "tillrättavisningar".
Här inne spekulerar man för att försöka hitta en lösning, tro mig, polisen spekulerar minst lika mycket som folk på FB. Det finns säkert poliser som tänkt tanken på att hon blivit våldtagen av en invandrare också (frågan är hur du ska kunna veta, för slasken får du inte ut av polisen). Du får helt enkelt acceptera att folk kommer skriva här inne.

Lyssnar någon på dina "dumma, idioter, tomtar"-tillrättavisningar? Nej.

Jag kommer således inte längre delta i varken letandet eller luskandet efter Therese, varken här eller irl. Det är inte längre intressant då hennes vänner försöker dämpa alla eftersökningar som sker här.

Polisen vet det dem behöver veta och vet du? Jag skiter i dig, dra du från tråden.
Jag vet hur ni är här inne på flashback, en del av er är så nyfikna och en del av er ska bara luska i sådant som inte ens är relevant.
Tess är borta, så är det. Jag vet att Tess skulle aldrig vilja att vi vänner berättar här inne vad vi vet eller inte vet. Det får du banne mig acceptera. Polisen jobbar för fullt med detta MEEEEN Tess måste hittas, svaren ligger där, det gör det alltid när en person försvinner.
Vad exakt vill du att polisen gör i nuläget? Letar hela jorden runt? Nej det kan dem inte.
Just nu så lägger polisen ett pussel, det får du förstå och det är bara och gilla läget.
Polisen kan inte springa runt och leta utan ledtrådar, här är vi vänner deras ledtrådar.
Du får acceptera att jag är hård här inne när det kommer till människors integritet.
En värdefull människa är försvunnen och hon heter Tess.
Citera
2018-09-21, 18:50
Medlem
Mitt syfte är att se till att ni inte pratar en massa skit om Tess och gör ni det så kan det bli förtal.
Jag försvarar Tess för hon kan inte göra det själv eftersom hon är försvunnen!
Citera
2018-09-21, 18:53
Medlem
Från Efterlyst:

https://www.facebook.com/EfterlystSE/videos/234897447373370/
Citera
2018-09-21, 18:57
Medlem
Om man "lägger ut" den nu försvunne Therese på Fläskbackens skitsnackarforum får man räkna med en överdos av spekulationer.

Spontant tycker jag att en kombination av tiden som har gått sedan hon försvann tillsammans med den stundande rättegången som ju gällde ett misshandelsfall där hon själv var brottsoffer - lutar i en väldigt farlig riktning.
Citera
2018-09-21, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HgF
Om man "lägger ut" den nu försvunne Therese på Fläskbackens skitsnackarforum får man räkna med en överdos av spekulationer.

Spontant tycker jag att en kombination av tiden som har gått sedan hon försvann tillsammans med den stundande rättegången som ju gällde ett misshandelsfall där hon själv var brottsoffer - lutar i en väldigt farlig riktning.

Jag har inte lagt ut här från början om Tess försvinnande men eftersom jag ser att någon lagt ut detta så är jag här för att försvara Tess, så gör vänner nämligen.

Vad vi tror är inte säkert är det som hänt, här måste vi alla ha bevis, har någon tagit hennes liv? har vi en kropp? Svar NEJ igen!
Spekulera kan vi all göra men när Tess hittas så finns ju svaren där.
Citera
2018-09-21, 19:04
Medlem
Citat:
Nej det är en lögn om att katterna var i dåligt skick, vem har sagt det?

Nej det är inte en lögn, systern tyckte inte att det såg så illa ut först med katterna men enligt polisens papper så står det att de var i dåligt skick. Detta enligt systern själv till gemensamma bekanta.
Citera
2018-09-21, 19:05
Medlem
Citat:
Jag är vän med Tess sedan många år tillbaka och jag vill av hela mitt hjärta att Tess hittas, å idag har även jag pratat med utredaren som har hand om Tess´s försvinnande. Så mycket vill jag hitta Tess, jag tänker på det hel tiden och jag har kontakt med MPS också.

Så näe vet ni vad, ge aldrig oss vänner skuld och skam för jag har berättat allt jag kan tänka mig kan ha hänt Tess för polisen.

Fråga gärna men jag kommer inte ge er alla svaren då det är till polisen alla ska vända sig till om man vet något.

Hahaha, du är bara för mycket
Känns att du är den viktigaste personen i hennes försvinnande . Mittpunkten och avgörande ! Woooooow !
Har någon frågat dig om vad polisen och MPS sa ? Eller överhuvdtaget vad du vet ? Hmmm, nä. Och jag är säker att dem berättade ingenting till dig för att stilla din nyfikenhet.
Du är säkert en vän som finns inte där när man behöver dig. Men nu när hon är borta njuter du av allt och tror dig göra nån nytta. Berömmer dig själv att du pratat med polisen o även MPS. Ut och leta och hjälp till ! Och framför allt finns där som en vän när någon behöver en.
Någon diagos har du helt säkert också !
Citera
2018-09-21, 19:07
Medlem
Citat:
Du är inte den enda som är duktig på eftersök av personer eller djur, men här inne, ja detta är ett forum, alltså en elektronisk anslagstavla och jo det som skrivs härinne kan bli ett brott, nej flashback har inte yttrandefrihet/åsiktsfrihet utan censur, lagar och paragrafer gäller här inne också.
Om du är så bra på eftersök av personer bör du veta det också.

När man letar efter försvunna personer så är det inte relevant hur en del av er anser om den försvunne.
Letar man efter en försvunnen person så letar man efter en värdefull person som är försvunnen och tar hänsyn till anhöriga, släkt och vänner.

En del av er härinne bör gå en charmkurs.

Haha... förlåt.. orelevant egentligen men ja... Du om någon borde ju veta hur d känns att inte gått någon... Charmkurs alltså--
Citera
2018-09-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursäkta, elaka är många människor, har vi andra då rätten att ta ihjäl någon då? Svar NEJ!

Kanske är det du som är elak och inte klarar av att andra har starka åsikter, för det vet jag att Tess har oavsett om hon dricker eller inte dricker.
Är det en stark åsikt att efter att hon blivit bjuden på drinkar av en rullstolsburen man, att då skrika att hon inte kan vara ihop med någon som sitter i rullstol? Hon hade inga spärrar när hon drack. Inte några större när hon var nykter heller. Så det är ett spår som är värt att följa. Vart drack hon? Hon var portad på rätt många ställen pga. hennes beteende. Det är ett spår som är värt att följa.
Citera
2018-09-21, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Underwood
Är det en stark åsikt att efter att hon blivit bjuden på drinkar av en rullstolsburen man, att då skrika att hon inte kan vara ihop med någon som sitter i rullstol? Hon hade inga spärrar när hon drack. Inte några större när hon var nykter heller. Så det är ett spår som är värt att följa. Vart drack hon? Hon var portad på rätt många ställen pga. hennes beteende. Det är ett spår som är värt att följa.

Jaha det säger du? Ring till polisen och säg det då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in