Citat:
Ursprungligen postat av
tigerraket
Vad är då ditt syfte här inne? Ingen bryr sig om dina "tillrättavisningar".
Här inne spekulerar man för att försöka hitta en lösning, tro mig, polisen spekulerar minst lika mycket som folk på FB. Det finns säkert poliser som tänkt tanken på att hon blivit våldtagen av en invandrare också (frågan är hur du ska kunna veta, för slasken får du inte ut av polisen). Du får helt enkelt acceptera att folk kommer skriva här inne.
Lyssnar någon på dina "dumma, idioter, tomtar"-tillrättavisningar? Nej.
Jag kommer således inte längre delta i varken letandet eller luskandet efter Therese, varken här eller irl. Det är inte längre intressant då hennes vänner försöker dämpa alla eftersökningar som sker här.
Polisen vet det dem behöver veta och vet du? Jag skiter i dig, dra du från tråden.
Jag vet hur ni är här inne på flashback, en del av er är så nyfikna och en del av er ska bara luska i sådant som inte ens är relevant.
Tess är borta, så är det. Jag vet att Tess skulle aldrig vilja att vi vänner berättar här inne vad vi vet eller inte vet. Det får du banne mig acceptera. Polisen jobbar för fullt med detta MEEEEN Tess måste hittas, svaren ligger där, det gör det alltid när en person försvinner.
Vad exakt vill du att polisen gör i nuläget? Letar hela jorden runt? Nej det kan dem inte.
Just nu så lägger polisen ett pussel, det får du förstå och det är bara och gilla läget.
Polisen kan inte springa runt och leta utan ledtrådar, här är vi vänner deras ledtrådar.
Du får acceptera att jag är hård här inne när det kommer till människors integritet.
En värdefull människa är försvunnen och hon heter Tess.