2018-09-21, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Det hade ju varit fint om systern hade varit sanningsenlig, för enligt Efterlyst så hade hon ju kollat till i lägenheten efter några dagar bara sedan de sist pratades vid, och det är ju rent hittepå. Hon gick dit efter mer än 2 veckor, för det var då polisen omhändertog katterna.

Systern är sanningsenlig, vet inte hur du fick det till att hon inte är det?
Citera
2018-09-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marguelis
Håller med dig fullständigt . Om systern nu var redan efter några dagar orolig , såg att katterna mådde inte bra, fick ingen kontakt med Tess, hur kunde hon vänta över 2 v ?!?!

Nu finns det en anledning till att det tog lite tid innan flera av oss reagerade på att T*ss var så tyst på sociala medier och per telefon. Det kan vara så också att en del människor vill vara ifred, men hur länge då kan man undra? Ja vi är många som var oroliga innan dessa två veckor gick, men man måste också respektera om en del människor vill vara ifred eller hur?
Hur tänkte du här?
Nej sluta och ge syrran och fler av oss skuld och skam, lägg bara av med det på en gång.
Citera
2018-09-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Nu finns det en anledning till att det tog lite tid innan flera av oss reagerade på att T*ss var så tyst på sociala medier och per telefon. Det kan vara så också att en del människor vill vara ifred, men hur länge då kan man undra? Ja vi är många som var oroliga innan dessa två veckor gick, men man måste också respektera om en del människor vill vara ifred eller hur?
Hur tänkte du här?
Nej sluta och ge syrran och fler av oss skuld och skam, lägg bara av med det på en gång.

Var det 2 veckor eller var det ett par dagar?
Citera
2018-09-21, 13:20
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Och det finns massor av "alfahannar" som är svenskar och som är åt helvete elaka.
Vet du? Ditt resonemang funkar inte. Ja det finns många rasister/nazister på flashback.

Fruktansvärda uttalande om andra människor pågår alltid.

Håll dig till Tess försvinnande.

Det går inte att utesluta att hon har blivit våldtagen och mördad av en neger. Det kanske bara är mina fördomar som talar men ingen rök utan eld. Jag kommer direkt att tänka på Elin Krantz och hur hon blev brutalt våldtagen och mördad av en neger. Jag hoppas inte att det är vad Tess har blivit utsatt för, men det går inte att utesluta. Inte i dagens samhälle.

Borde finnas övervakningskameror som filmat henne om hon åkte kollektivt. Då brukar eventuellt en gm också filmas.
Citera
2018-09-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Var det 2 veckor eller var det ett par dagar?

MPS blev kontaktad 2018-09-06 i samma veva som polisen blev kontaktad.
Citera
2018-09-21, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Det går inte att utesluta att hon har blivit våldtagen och mördad av en neger. Det kanske bara är mina fördomar som talar men ingen rök utan eld. Jag kommer direkt att tänka på Elin Krantz och hur hon blev brutalt våldtagen och mördad av en neger. Jag hoppas inte att det är vad Tess har blivit utsatt för, men det går inte att utesluta. Inte i dagens samhälle.

Borde finnas övervakningskameror som filmat henne om hon åkte kollektivt. Då brukar eventuellt en gm också filmas.

Men va f*n säger du, är du så mot människor som kommer från andra länder så du måste skriva att T*ss skulle bli utsatt för det? Så jävla korkat så jag spyr!
Citera
2018-09-21, 13:29
Medlem
Det är inget brott att hålla sig frivilligt undan, en del vill vara ifred helt enkelt.
Men som jag skrev förut, ring polisen om ni vet något. Det är inget svårt alls och göra det.
Citera
2018-09-21, 13:31
Medlem
Steff83s avatar
Hon måste ha varit väldigt mager? Led hon av någon sjukdom?
Citera
2018-09-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hon måste ha varit väldigt mager? Led hon av någon sjukdom?

Tess har alltid varit smal, så här finns inget att gå på!
Citera
2018-09-21, 13:49
Medlem
Citat:
MPS blev kontaktad 2018-09-06 i samma veva som polisen blev kontaktad.

Men vad var det där om att hon sa att hon var i lägenheten efter 2 dagar i Efterlyst?
Citera
2018-09-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Men vad var det där om att hon sa att hon var i lägenheten efter 2 dagar i Efterlyst?

Pernilla bor inte långt från sin syster och hade då kollat upp sin systers lägenhet i två dagar om jag förstod rätt annars måste jag kolla programmet igen för att förstå hur du menar.
Pernilla menar att hon även förstod på katterna att något inte var okej, ja efter dessa två dagar. Förstår du? Pernilla kollade ju ned i brevinkastet.
Senast redigerad av spunkankan 2018-09-21 kl. 13:55.
Citera
2018-09-21, 13:59
Medlem
Pernilla förstod på katterna att något inte stod rätt till och då kontaktade hon polisen, polisen tog katterna (förmodligen till ett katthem, så länge).
Okej, är alla med?
Tess går aldrig ifrån sina katter och är borta länge utan att ge katterna tillsyn, av t ex en kattvakt.
Vad är så svårt att förstå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in