Citat:
Ursprungligen postat av
Backarna
Mina tankar utifrån vad som har sagts.
1. Någon nämde problem, depression.
2. Relation? Tom?
3. Rättegång.
4. Ett sista missat samtal till sin granne. Känns som ett sista försök till hjälp?
Ifall hon skulle ta självmord hade hon då inte försökt ringa sin syster? Varför ringa grannen kanske för att få någon att snabbt agera? Befann hon sig i en nödsituation?
Efter att ha varit borta så många dagar tror jag tyvärr inte det bådar gott.
Tycker även det är märkligt att Tom har skriven en ung person i 25 års åldern i sin lägenhet är det hans son?, hur mycket vet denna person? Kan han ha med händelsen att göra något som kan binda han till hennes lägenhet?
Depression? Ja inte mådde T bra efter misshandeln.
Ingen aning vilken relation T hade till T*m.
Rättegången. Ja hur skulle du må och träffa gärningsmannen i en rättegång?
sista missade samtalet behöver inte betyda ett försök till hjälp. Tess pratar ofta med människor i telefon. Jag och T har haft många och långa samtal. Tess är en underbar person och en god lyssnare, jag är en god lyssnare också. Att stötta varandra i livet är ett måste, eller hur?
Titta på Efterlyst, lyssna vad Tess´s syster säger. Allt annat är inte relevant anser jag.
Jag säger, det enda som skulle få Tess att gå hemifrån och från sina älskade katter är att Tess hamnat i en psykos eller så har något annat hänt men vad? Vart är Tess?
Skyddad identitet? Nej, då hade någon eller några tagit hand om katterna.
Se Efterlyst och fundera ...
Hjälp oss hitta Tess!