Citat:
Ursprungligen postat av
itsurewasntme
Lärarinnan gör bäst fan hon vill. Skulle du helst vilja att hon satt och knypplade i tyllkjol? Hon gör som jag tidigare skrivit, precis som alla idoliserade idioter på Instagram. Det är inget att racka ner på. Och det har ingenting alls att göra med att någon ger sig på henne.
Moraliserande Shariatyper som du är tamejfan galna.
Idiot!
Att man ställer krav på att en lärare visar lite klass och stil är fan i mig inte något anmärkningsvärt.
Som jag skrev i en tidigare kommentar, jag ger fan i om det handlar om den här kvinnans klädsel eller om en manlig lärare klär sig i speedobadbrallor och ett linne, en lärare måste demonstrera något form av självrespekt för att skapa tillit.
Att posera i sin blogg i utmanande klädsel och i utmanande ställningar tillsammans med sina barn, det visar att hon inte har alla knivarna i lådan.
Att hon sedan klär sig på ett extremt utmanande sätt när hon är lärare i en skola med elever som är nyanlända vuxna män män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner, det visar på ett tunnelseende som har passerat gränsen för idioti.
Att du överhuvudtaget babblar om Sharia visar hur förbannat okunnig du är om vad Sverige faktiskt har råkat ut för p.g.a. en okontrollerad och oansvarig massinvandring.
Massimporten av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner har tvingat den Svenska kvinnans frigörelse 100 - 200 år bakåt i tiden i flera avseenden.
Det blir ett jävla syntax-error då Feministerna kör "Refugees Welcome!" och samtidigt kräver rätten att klä sig som man vill, vistas där man vill och vid vilken tidpunkt på dygnet som helst.
När kartan inte överensstämmer med terrängen så är det terrängen som gäller. Den här kvinnans klädsel visar att hon kör blint på med kartan trots att terrängen kraftigt avviker.
I hela mitt vuxna liv så har jag arbetat utanför Sverige och i huvudsak i länder med klantraditioner. En del "mjukare" varianter och en del synnerligen stenåldersmässiga. Jag har bl.a. bott och arbetat i regioner som producerade en del av de män som Sverige nu tagit emot.
Jag vet exakt vad som rör sig i skallarna på de män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner när de ser den aktuella kvinnliga läraren med tanke på hennes klädsel.
Inte bara att de har synnerligen låga tankar om henne, hon ser även till att männen får bekräftat att Svenska kvinnor inte är annat än horor.
Du skall ha jävligt klart för dig att en man som bär på synnerligen kvinnofientliga klantraditioner, han anser att det är kvinnans fel att han våldtog henne då hon provocerade honom.
Så du kan ju stå där på barrikaden och kräva lärarinnans rätt att klä sig som hon vill, samtidigt som du säkert har röstat för en massimport av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner som i sin tur har sett till att kvinnans friheter har havererat!
Läs och lär din okunniga pajas:
https://kvartal.se/artiklar/hederskultur-under-radarn/
Citat:
Så länge betraktaren uppfattar en symbios mellan islam och hederskultur, så länge begreppet kultur inte definieras eller förklaras, och så länge Vänsterpartiet framhärdar i sitt enögda och ständigt återkommande och allenarådande tal om “könsmaktsordning” hittar vi ingen framkomlig väg
Citat:
Människor präglade av hederskulturens normer är knappast hjälpta av vare sig okunskap eller förment godhjärtad relativism. För att förbli en tillflyktsort för individer från kollektivistiska samhällssystem måste Sverige, ett av världens mest individualistiska länder, vara medvetet om att synen på stat, familj, sexualitet och barnuppfostran är en helt annan här än på många andra håll i världen.
https://kvartal.se/artiklar/utan-forstaelse-for-klanen-ingen-integration/
Citat:
Vi har alltså inte endast bristande omvärldskunskap. Den kulturella och nationella självkännedomen är minst lika låg. Det är antagligen därför som vissa forskare och politiska företrädare på fullt allvar kan hävda att det inte finns någon inhemsk kultur i Sverige.
I all välvilja möter vi nyanlända, som om alla på jorden vore svenskar med svenska erfarenheter. Allt är bara en fråga om att lära sig det svenska språket och att, som det heter, “komma i sysselsättning”. För alla vill ju göra rätt för sig. Detta proklameras ständigt av olika partiföreträdare, som om demokratisk tänkande och mognad, känslan för individuella rättigheter och skyldigheter, vore något som följde automatiskt av arbete och ett nytt inlärt språk. Här finns en total omedvetenhet om grunderna för det sakta men säkert framväxta demokratiska tänkande, som tagit mycket lång tid att uppnå i väst.