Klart men det är kulturella skillnader hur mycket folk än förnekar det och dessa saker har pågått länge i tystnad. Problemet med brottsoffer är att hon inte verkar vara någon som bör arbeta med unga män. Jag ville exempelvis själv förr arbeta med svårare problematik av ungdomar (pojkar/förbrytare) men jag själv tappade mer och mer av mig själv och något sådant är uteslutet inom olämpligheten att inte ha bearbetat saker rätt och vara helt säker på att situationer inte uppstår pga mitt eget förflutnas spöken inom mig. Däremot skulle jag mycket väl kunna vara exempelvis familjehem åt flicka i tonåren. Det handlar om riskbedömningar och kan man inte göra dem själv måste arbetsgivare och samhället gå in och göra sådana. Du ska inte arbeta inom vissa yrken om du vill sexuaöiserar din framtoning, inte kan hantera konflikter, blir särskilt undergiven, vill ha slöja som täcker ansiktet, inte vill ta det motsatta könet i hand, vårdvägrar patienter pga egna åsikter. Det här Sverige har gått åt helvete. Givetvis ska du få gå i bikini, men inte i jobbet. Någonstans på vägen blev hela vuxenvärlden en infantil grupp, bortskämda individer utan konsekvenstänkande mer än att de kräver allt som rättigheter utan att vilja anpassa sig till vad som är lämpligt socialt.