Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Verkar vara lite syntax-error på flashback i fall som dessa. Flashbackarna vet inte vilken tolkning man ska göra av händelsen när man vid ena sidan har en narcissistisk medelålderskvinna som har ett behov av uppmärksamhet via sexualisering trotts barn och man, och har lite kontakter med män utanför förhållandet.
Vid andra sidan så har vi en nykomling MENA "barn" med allt som kulturen, religionen och könet har att tillägga till det nya samhället. En person som knappt hunnit sätta sin fot i landet innan han fyller brottsregistret och skiter i att engagera sig i språket.
Vem ska man hata mest? Vem ska man misstänka. Spänningen stiger och det verkar helt klart vara en klar splittring i forumet

Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Sök på google: "joypassiondesire" lägg sedan till andra nyckelord som exempelvis "Work" i samma mening.
Mer eller mindre alla bilder du får upp på en blond donna som alltid håller mobilen för ansiktet kommer att vara henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
15 år sedan jag var i en skola, en helt annan tid nu. Ingen bra utveckling. Jag är tolerant men anser att klädseln skall vara lämplig på en skola. BO får kanske svårt att vara kvar på skolan nu.
Hon är inte medelålders och dessutom i en ålder alla unga män med andra bakgrunder försöker få eftersom de inte kan få jämngamla. Utländska män har särskilt dålig attityd gällande äldre, attraktiva och svenska kvinnor. Jag vet, sitter en hel del på nätet och dejtingsidor. Lärarinnan har en ålder som är otroligt populärt bland män som tar vad som helst eftersom de saknar bra utbud. Hon lär ha ett mycket större än vad killen har oavsett vad hans pappa uppgett till Aftonbladet

Killen är sannolikt någon som enbart får tjejer i botten som sedan dumpar honom snabbt. Dessutom är många våldtäktsmän, just män som ligger runt och inte har respekt för kvinnor (högt utbud ger mer kräsenhet hos kvinnor medan män med låga utbud är på allt och alla och ligger överallt där de kan).
Hon har helt klart uppmärksamhetsbehov men hennes man tyder på att hon samtidigt inte kan vara helt desperat eftersom han knappast tagits för det yttre samtidigt som han är asiat. Hon bör ha många hundratals om inte tusentals ggr större marknad både jämfört med sin man som våldtäktsmannen. Tveksamt blir dock det med makens yttre eftersom hon kanske prefererar män med afghanska/asiatiska utseenden.
Bild efter bild döljer hon ansiktet men visar upp kroppen. Jag misstänker en psykisk störning
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Dysmorfofobi
Jag hade en skolsköterska som bar färgglada kläder, mycket smink, kortkort och klackar. Otroligt bra och kompetent men vi var upp till årskurs 6 också. I det här fallet har arbetsgivaren tydligt begått fel men samhället svämmar över av människor som arbetar med människor och har märkliga sexuella beteenden idag privat som borde påverka deras kompetens i yrkeslivet också.
Det syns tydligt att det är en kvinna som kan välja män fritt och ändå stadgat sig med en kines uppenbart för hans person och inte status, utseende samtidigt som jag misstänker att han inte är oerhört rik, vilket tyder på vis seriös läggning även om majoriteten av invandrare är dem som accepterar kvinnor med den typen av kläder (kan själv om jag önskar sätta på mig någon tight kjol eller klänning, så det är inte min poäng att misskreditera totalt utan som jag sagt tidigare, gällande arbete med tonårspojkar eller yngre män).
Det olämpliga är arbetsklädsel eller behovet av att offentligt visa upp sig tvångsmässigt. Samma sak med alla sexuellt utnyttjande män som arbetar över hela samhället idag med allt från ensamkommande, till psykiatri etc. I det stora hela är kvinnan mer eller mindre ett undantag som kön från regeln om att det normalt är män som avviker. Men det syns ju inte via en kortkort kjol i korridoren.
Hon kan absolut ha våldtagits. Den stora frågan är varför det inte längre finns krav på människor i olika yrkesgrupper som arbetar med människor. Människor som lever på att anspela på sex eller har avvikelser i sexuella relationer och är gränslösa, kanske ska bort från arbeten med ungdomar och andra i beroende ställningar eller som behöver sunda förebilder bland de vuxna.