2018-09-20, 15:59
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Han är ju ingen neger, alltså inte babbe. Han är en arab en blatte alltså. Här på flashback borde vi sätta i ära att hålla ihop begreppen.

Svensk medborgare 2017 alltså. Jag tror det blir mycket svårt att fälla honom. Anmälan dröjde och eventuella bevis blir utsuddade eller oklara.

Han förnekar brott, såg jag någonstans. Vad läste jag det? Men jag menar att ord står mot ord och det är mycket viktigt att brott anmäles skyndsamt. Åklagaren får för lite och det läggs ned.

Det här med BO:s klädsel skall i normalfallet inte ha någon betydelse, jag håller med om det, men skolorna är mångkulturella och unga blattar triggas förmodligen när kjolar och klänningar är (för) korta.

82% gläds åt mångkulturen.
”Babbe”kommer väl från ”Blatte”?

Själva klädseln är inte intressant utan hur hon poserar.
Citera
2018-09-20, 16:00
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Märkligt. Hur löd chefens motivering?

Förresten, du som vet, vad är skillnaden på "skolchef" (som uttalat sig i detta fall) och rektor?

På en större gymnasieskola med kanske runt 1000 elever fanns för 30 år sedan en rektor och ett antal studierektorer.

Nuförtiden har högste hönset på en gymnasieskola titeln skolchef. Under sig har denne ett antal rektorer med ansvar för ett antal program, alltså det som förr kallades studierektor.

Titelinflation, med andra ord.
Senast redigerad av Prora 2018-09-20 kl. 16:03.
Citera
2018-09-20, 16:03
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Du missar hela poängen...
Som sagt, hon har en blogg, där hon visar sig... Att ha en klänning som hon drar upp lite och sen fotar betyder inte att hon gör det framför elever eller lärare.
Du säger det indirekt om och om igen, att det är hennes fel för att hon har fel kläder.
Men du förvrider vad du säger hela tiden för att det ska låta bättre.
Jag har sovit tillräckligt och glajjorna är på.

Hennes klädval är inte olämpligt i skolmiljö ö.h.t (bilden med klänningen). Verkligen inte.
Att puta med röven är ett typsikt tecken för kvinnor som vill ha komplimanger, lite uppmärksamhetkåt kanske. Klänningen är inte ”problemet”.

Ännu en bild i skolan där rumpan är i fokus, inte olämpligt? https://minfil.com/ybgcKbhfb5/1BBD8A0E-B979-421C-B61D-F7EE08DA5E4B_png
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
http://www.abeforum.com/showthread.php?42695-I-love-my-body-and-my-body-loves-me!&highlight=candelonia

Säga vad man vill men nån jantelag verkar hon inte lida av.

Hon hade en dröm att bli modell ? Det här skrev hon för 2 år sen

Citat:
This is incredible! My personal trainer and former world known fitness model wants ME to take professional physique photos further on!

This feels so good because it is such a beautiful reflection of how GOOD I feel about my magnificent fit, toned and feminine body! Law of Attraction in action!

And it has only been 8 weeks since I started working out with her! I am in my best shape ever and my body becomes more fit and toned with each passing day.

Stackars tjej ! Fan att vi får rätta oss efter babbarnas villkor, snart får tjejer gå kläda i tält och burka
Citera
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjtgkjf
Traditionell svensk syn är att kvinnan ska bete sig anständigt. Gick svenska kvinnor runt i kortkort och låg runt med olika män på 1800-talet? Enligt dig och flera andra i tråden måste dåtidens svenskar ha varit muslimer.

Och innan du klankar ner på detta kan du fråga dig själv varför vi sällan ser typ Fatima med slöja som BO i dessa våldtäktsfall. Kanske för att olika beteenden, hör och häpna, faktiskt medför olika stor risk?

Du är säkert sådan som låter andra män ligga med din fru också. Alltför att inte bete sig ”muslimskt”. Helst ska man vara konstant onykter också för att visa hur icke-muslimsk man är.
Så sant, få saker går mig på nerverna lika mycket som när imbeciller/kulturmarxister ska spamma sönder tråd efter tråd med muslimbabbel så fort västerländska kvinnors urartade beteende kritiseras. De s.k. svenska värderingarna vi har idag har bara existerat sedan 60-talet och skapades av judiska marxister och feminister. Samma folk som införde dessa låg också bakom massinvandringen och mångkulturen. Alla dessa företeelser (feminism, icke-vit invandring, rasblandning, lössläppthet, HBT-propaganda, "jämlikhet" etc.) innebär försämring och slutligen döden för en kultur som tar dem till sig.
Citera
2018-09-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
På en större gymnasieskola med kanske runt 1000 elever fanns för 30 år sedan en rektorn och ett antal studierektorer.

Nuförtiden har högste hönset på en gymnasieskola titeln skolchef. Under sig har denne ett antal rektorer med ansvar för ett antal program, alltså det som förr kallades studierektor.

Titelinflation, med andra ord.

Skolchef är väl en kommunal titel? Som är chef över alla skolor i en kommun eller ett område?
Så har det mig veterligen alltid varit.
Citera
2018-09-20, 16:04
Medlem
Citat:
Lol ? Va? Finns det definition på det nu också? Babbe har alltid varit "slang" för "Blatte" i min ordlista och i min stads ordlista.
Blatte är ingen etnicitet, det är ett sätt att vara!

Edit: https://svenskanamn.alltforforaldrar.se/visa/Babbe

OK jag får studera frågan bättre.
Citera
2018-09-20, 16:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
"Alla" på twitter snackar om gymnasieamnestin och att denne gentleman är en av de 9000.
Finns det något som säkerställer den tesen?
Citera
2018-09-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
”Babbe”kommer väl från ”Blatte”?

Själva klädseln är inte intressant utan hur hon poserar.

Ja det har jag inte tänkt på, hon kanske triggar blattarna genom posering och sexig gång.

Jag tycker hela händelsen är väldigt konstig.
Citera
2018-09-20, 16:08
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
"Alla" på twitter snackar om gymnasieamnestin och att denne gentleman är en av de 9000.
Finns det något som säkerställer den tesen?
Kanske detta du menar: https://minfil.com/k6hdK5h6b3/D3C76C70-29A3-419E-AF2D-B029A3761056_png
Inget som faställer det än, men det är mycket möjligt att det är så.
Citera
2018-09-20, 16:10
Medlem
Proras avatar
Citat:
Skolchef är väl en kommunal titel? Som är chef över alla skolor i en kommun eller ett område?
Så har det mig veterligen alltid varit.

Du har nog rätt. Nu när jag kollade så är titeln på den högste bestämmande på den gymnasieskola jag jobbat på verksamhetschef. Under denne en radda av rektorer. Skolchef är antagligen en kommunal tjänsteman på skolförvaltningen. Där jag jobbade tituleras den som hade ansvar för skolan på kommunal nivå för sektorschef (antagligen sektor skola och barnomsorg).

Misstänker dock att titlarna varierar från kommun till kommun. Rektor är dock inte alltid den högste på en stor skola nuförtiden.
Senast redigerad av Prora 2018-09-20 kl. 16:17.
Citera
2018-09-20, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Att puta med röven är ett typsikt tecken för kvinnor som vill ha komplimanger, lite uppmärksamhetkåt kanske. Klänningen är inte ”problemet”.

Ännu en bild i skolan där rumpan är i fokus, inte olämpligt? https://minfil.com/ybgcKbhfb5/1BBD8A0E-B979-421C-B61D-F7EE08DA5E4B_png

Nej? Hon tar en bild? Hela jävla världens fruntimmer tar sådana bilder idag.
Att folk sen tänder på det som hanhundar som fått doft på en löpande tik får ju stå för dem...
Helt sjukt att det enda vi män har innanför pannbenet är att knulla...
Jag är hetero, men jag går inte och dreglar över en snygg brud för att hon är snygg, jag beter mig som man ska!
Hon ser bra ut, men hon verkar vara för obsessed av sig själv vilket är väldigt avtändande för mig.

Vi hade två lärare som var vältränade och såg bra ut, gick med åtsittande kläder m.m.
Killar gillade att gå på deras lektioner, självklart, men inte en enda jävel försökte något, för man hade respekt!
Det är där vi tappar idag... Lärare har inget att säga till om längre, för nyanlända ska alltid ha rätt.
Sen om det visar sig att läraren i detta fallet och MGM haft ett förhållande så tar vi det då, då finns det hopp om att hennes elever faktiskt hade respekt och visste vad som var rätt och fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in