Citat:
Ursprungligen postat av
Zoltanfez
Joda, jag har haft rätt i precis allt din nolla. Du vill inte att kriminella poliser straffas. Rövknullad av dig din skithög ha ha ha. Och du ska snacka om lyteskomik! Du har ingen sanningshalt i ditt hittepå. De enda du möjligtvis har rövknullat är väl dina polismuppar. Du gillar ju uppenbarligen att slicka röv, så steget är inte så långt till det förstnämnda för dig. Ditt pipande i tråden blir mer och mer patetiskt, för du hittar inget som stödjer allt du har fel i. Gissar att du är en bitter förtidspensionerad föredetting som hårdbevakar tråden för att få möjlighet att bryta din ensamhet. En sak till, ditt skitsnack om kårandan är bara för löjlig. Först finns den inte, och sen bara lite??? Rättshaverist och idiot kan du titulera dig med på ditt visitkort.

Nej, det enda jag vill är att poliser skall ha rätt att försvara sig, och i viss mån använda våld i sitt tjänsteutövande. Internutredningar av polisen skall skötas på det sätt som fakta visar är bäst, och det är INTE det du och dom andra kretinerna grinar om.
Faktum kvarstår, det studierna visar talar sitt tydliga språk. FAKTA, och ingenting annat, är anledningen till varför vi inte har en fristående myndighet som du och dom andra tomtarna gapar om.
Men visst, politikerna VILL ju att poliser ska kunna mörda mongoloider, fyllon osv osv fritt, så därför ändrar dom inget, ja och sen förvanskar dom såklart studierna som gjorts

. Är det jag som är en idiot när det är DU som kommer med dylika påståenden?
Fortfarande vet du inte heller vad rättshaverist är, det är synonymt med det språkbruk du uppvisat här. Dock brukar många haverister vara bättre påläst än du. Kan det ha att göra med lågbegåvning? Nåja , grina inte för det lille vän, du är säkert bra på något, sopa golvet eller nått ditåt
Jag hårdbevakar tråden för det är så kul att jävlas med sådana som dig, för ni börjar grina och blir jättearga och försöker i er affekt och okunskap försvara er , vilket leder till än mer lyteskomik.
Pension blir det då jag fyllt 65, med en god pension då jag jobbar inom försäkringsbranschen och sas ordnat det för mig där

. Det är annat än ditt statliga bidrag ifrån samhall det, och pensionen du ev kan få utav den.
Frågor på det?
Ja just...höll på att glömma.
Grattis än en gång