2018-09-18, 17:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Vart står det att han riktat vapen,, det var ju mörkt säger polisen? Vapnet är inget vapen och poliserna är enligt mig inte värda namnet, poliser.
De har uppfattat ett vapen, och vapnet var ett vapen om än inte riktigt med skarpa skott.
Citera
2018-09-18, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoltanfez
Problemet är att du är ute och cyklar hela tiden.Det är du som är rättshaverist här.
Du har inte en susing om vad du bluddrar om,
det är fortfarande en rättsröta att poliserna utreder sina egna övertramp. Du är för korkad för att ha en helhetssyn och fatta vidden av detta. Spydighet kommer du inte långt med,
det är alltså ett rättvist straff med dagsböter när polisen i Osmo fallet misshandlar honom till döds. Du är än en gång avslöjad med byxorna nere. Kännbart straff för polisen som tillhört den ökända baseballigan är alltså dagsböter enligt din sjuka hjärna. Varför inte bara erkänna att all polis som misshandlar och dödar förståndshandikappade, fyllehundar och allmänt utsatta människor, ska vara straffbefriade i din skruvade värld. Du går inte att ta på allvar för du är enbart ett stort skämt.

Återigen, det är du som är för korkad för att ta åt dig informationen. Utredningarna, som är omfattande och INTE gjorda av polisen själva utan regeringen talar sitt tydliga språk. Inte heller verkar du ha fattat vad ordet rättshaverist betyder.

Vad som som är rättvist straff får du grina för hos domstolarna, INTE polisens eller ens åklagares avdelning men det gick visst inte heller in...och hur var det nu? Dom kom ju undan med straff sa du ju? Hur ska du ha det? Hade du sedan besuttit ens grundläggande kunskap om det du bluddrar om så hade du vetat att ett sådant brott som ger endast dagsböter/villkorligt kan vara tillräckligt för att en polis skall förlora jobbet. Jag känner till ett fall med en polis som avskiljdes pga stöld av föremål värt någon hundralapp.

Nej det tycker jag verkligen inte, dock har polisen rätt att använda våld OCH att försvara sig. Något jag tycker att dom skall ha. Att använda våld i nödvärn och laga befogenhet är fortfarande och dessbättre inte brottsligt.

Nej, det är inte jag som bluddrar om avrättningar och grinar över att polisen ( harregud och hujedamig) FÖRSVARAR sig.

Fyllehundar, förståndshandikappade och allmänt utsatta kan alltså inte vara våldsbenägna? Och det kan omöjligt vara så att polisen faktiskt ingriper med laga stöd, eller rentutav försvarar sig , gentemot någon människa tillhörande dessa grupper?

Visst har jag humor, men den lyteskomik du bjuder på när du framför dina efterblivna teorier överskuggar nog allt den.

Grattis!
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-09-18 kl. 18:19.
Citera
2018-09-18, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Du talar emot dig själv igen, är de straffbefriade eller fick de böter?

Är ju bara för härligt med foliehattar som bjuder på sådana självmål. Man kan helt enkelt inte förlora
Citera
2018-09-18, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm
Du behöver inte gå så långt tillbaks som till Osmo Vallo ( har haft flertal liknande dödliga misshandlar efter det ).

Angående ditt försök till att resonera med den helt uppenbart vedervärdiga människan "ondska blabla-mannen" så är det lönlöst.
Han hänvisar gång till gång till gamla uruselt gjorde SOU när det bara finns en enda djuplodande utredning utförd på Polismyndighetens direktiv, vilken kom fram till att svenska internutredningar är under all kritik.

De besökte sju stycken länder ( om jag minns rätt ) och jämförde.

Ont/
"ondska blabla-mannen" och flertal andras inlägg här om Erik och hans föräldrar är riktigt vidrigt att läsa.
En total brist på empati och hänsyn är genomgående hos dessa skribenter.

Sänk dig inte till deras nivå Zoltanfes ( tycker du gör ett ypperligt jobb så länge du inte tar till samma språkbruk som dessa osympatiska individer ).

Nej, att folk kan dö vid ett ingripande som kräver våldsanvändning är inte automatiskt ett brott, och därav kan utredning såklart läggas ned, i SYNNERHET när vapen finns med i bilden.

Det har inte gjorts några studier som ens är i närheten av den omfattning som vad dessa statliga utredningar sammantaget visar. Det är ÅTERIGEN av en ANLEDNING vi inte har en fristående myndighet.

Vad en rabiat rättshaverist och polishatare( som är professor i det föga prestigefyllda och flummiga ämnet " rättsvetenskap") drar för slutsatser är ju väldigt trovärdigt...eller inte.

Men du kanske anser att " mein kampf " är ett bevis på en världsomspännande sionistiskt konspiration
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-09-18 kl. 18:21.
Citera
2018-09-18, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Vart står det att han riktat vapen,, det var ju mörkt säger polisen? Vapnet är inget vapen och poliserna är enligt mig inte värda namnet, poliser.

Han är anmäld för olaga hot/grovt olaga hot. Vad beror det på tror du? Att han satt och luktade på blommorna?
Citera
2018-09-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Återigen, det är du som är för korkad för att ta åt dig informationen. Utredningarna, som är omfattande och INTE gjorda av polisen själva utan regeringen talar sitt tydliga språk. Inte heller verkar du ha fattat vad ordet rättshaverist betyder.

Vad som som är rättvist straff får du grina för hos domstolarna, INTE polisens eller ens åklagares avdelning men det gick visst inte heller in...och hur var det nu? Dom kom ju undan med straff sa du ju? Hur ska du ha det? Hade du sedan besuttit ens grundläggande kunskap om det du bluddrar om så hade du vetat att ett sådant brott som ger endast dagsböter/villkorligt kan vara tillräckligt för att en polis skall förlora jobbet. Jag känner till ett fall med en polis som avskiljdes pga stöld av föremål värt någon hundralapp.

Nej det tycker jag verkligen inte, dock har polisen rätt att använda våld OCH att försvara sig. Något jag tycker att dom skall ha. Att använda våld i nödvärn och laga befogenhet är fortfarande och dessbättre inte brottsligt.

Nej, det är inte jag som bluddrar om avrättningar och grinar över att polisen ( harregud och hujedamig) FÖRSVARAR sig.

Fyllehundar, förståndshandikappade och allmänt utsatta kan alltså inte vara våldsbenägna? Och det kan omöjligt vara så att polisen faktiskt ingriper med laga stöd, eller rentutav försvarar sig , gentemot någon människa tillhörande dessa grupper?

Visst har jag humor, men den lyteskomik du bjuder på när du framför dina efterblivna teorier överskuggar nog allt den.

Grattis!

Visserligen visste jag det innan, men du är faktiskt både lågbegåvad och halvt sinnessjuk.
Vilka poliser hade fått hårda straff för snatteri och andra småbrott sa du???? Med tanke på din tidigare 11 år gamla källa som givetvis var helt värdelös, (inte förvånad när den kom från en idiot som du själv), så var detta ytterligare ett desperat trix för att låtsas att du har rätt.
Hittepå är det enda du förstå. Du är fan helt körd. Jag har haft rätt hela tiden, det är en rättsröta med polisutredningarna, punkt.
Citera
2018-09-18, 18:59
Bannlyst
Citat:
Visserligen visste jag det innan, men du är faktiskt både lågbegåvad och halvt sinnessjuk.
Vilka poliser hade fått hårda straff för snatteri och andra småbrott sa du???? Med tanke på din tidigare 11 år gamla källa som givetvis var helt värdelös, (inte förvånad när den kom från en idiot som du själv), så var detta ytterligare ett desperat trix för att låtsas att du har rätt.
Hittepå är det enda du förstå. Du är fan helt körd. Jag har haft rätt hela tiden, det är en rättsröta med polisutredningarna, punkt.

Läs det jag skrev igen, jag sade att jag vet om ett fall med en polis som fått sparken för en stöld, av föremål värt någon hundralapp.

Klart den var värdelös, där står det ju raka motsatsen till vad en rättshaverist vill höra, och råkar också betraktas som kalla fakta, varför det också funkat som ett beslutsunderlag till varför vi har den ordningen vi har idag. Men fortsätt du att leva i tron att regeringen också är iblandad i polisens påstådda eutanasikorståg gentemot mongoloida, fyllon, övriga utsatta...yadayada.

Hade du sedan ens haft någon som helst kunskap om vetenskapliga studier, vetenskapligt arbete( sådant man bör ha om man klarat gymnasiet) så hade du vetat att 11 år inte är mkt i det sammanhanget och att det tar TID att sammanställa information. Dessutom, och återigen, föreslås det ändringar, just för att förbättra biten med förtroendefrågan. Dessa ändringar har , iaf till stor del, genomförts idag. Läget är alltså detsamma idag, med vissa förbättringar då.

Du har inte haft rätt i ett jävla skit, inte ens om det du svamlade om ang politisk samsyn.

Den som läser denna tråd kan( förutom andra haveristtomtar och polishatare) tydligt se vem som genomgående blivit verbalt rövknullad med en spikklubba från start.

Grattis!
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-09-18 kl. 19:11.
Citera
2018-09-18, 19:23
Medlem
Citat:
Läs det jag skrev igen, jag sade att jag vet om ett fall med en polis som fått sparken för en stöld, av föremål värt någon hundralapp.

Klart den var värdelös, där står det ju raka motsatsen till vad en rättshaverist vill höra, och råkar också betraktas som kalla fakta, varför det också funkat som ett beslutsunderlag till varför vi har den ordningen vi har idag. Men fortsätt du att leva i tron att regeringen också är iblandad i polisens påstådda eutanasikorståg gentemot mongoloida, fyllon, övriga utsatta...yadayada.

Nej du har inte haft rätt i ett jävla skit, inte ens om det du svamlade om ang politisk samsyn.

Den som läser denna tråd kan( förutom andra haveristtomtar och polishatare) tydligt se vem som genomgående blivit verbalt rövknullad med en spikklubba från start.

Grattis!
Joda, jag har haft rätt i precis allt din nolla. Du vill inte att kriminella poliser straffas. Rövknullad av dig din skithög ha ha ha. Och du ska snacka om lyteskomik! Du har ingen sanningshalt i ditt hittepå. De enda du möjligtvis har rövknullat är väl dina polismuppar. Du gillar ju uppenbarligen att slicka röv, så steget är inte så långt till det förstnämnda för dig. Ditt pipande i tråden blir mer och mer patetiskt, för du hittar inget som stödjer allt du har fel i. Gissar att du är en bitter förtidspensionerad föredetting som hårdbevakar tråden för att få möjlighet att bryta din ensamhet. En sak till, ditt skitsnack om kårandan är bara för löjlig. Först finns den inte, och sen bara lite??? Rättshaverist och idiot kan du titulera dig med på ditt visitkort.
Citera
2018-09-18, 19:34
Bannlyst
Citat:
Joda, jag har haft rätt i precis allt din nolla. Du vill inte att kriminella poliser straffas. Rövknullad av dig din skithög ha ha ha. Och du ska snacka om lyteskomik! Du har ingen sanningshalt i ditt hittepå. De enda du möjligtvis har rövknullat är väl dina polismuppar. Du gillar ju uppenbarligen att slicka röv, så steget är inte så långt till det förstnämnda för dig. Ditt pipande i tråden blir mer och mer patetiskt, för du hittar inget som stödjer allt du har fel i. Gissar att du är en bitter förtidspensionerad föredetting som hårdbevakar tråden för att få möjlighet att bryta din ensamhet. En sak till, ditt skitsnack om kårandan är bara för löjlig. Först finns den inte, och sen bara lite??? Rättshaverist och idiot kan du titulera dig med på ditt visitkort.

Nej, det enda jag vill är att poliser skall ha rätt att försvara sig, och i viss mån använda våld i sitt tjänsteutövande. Internutredningar av polisen skall skötas på det sätt som fakta visar är bäst, och det är INTE det du och dom andra kretinerna grinar om.

Faktum kvarstår, det studierna visar talar sitt tydliga språk. FAKTA, och ingenting annat, är anledningen till varför vi inte har en fristående myndighet som du och dom andra tomtarna gapar om.

Men visst, politikerna VILL ju att poliser ska kunna mörda mongoloider, fyllon osv osv fritt, så därför ändrar dom inget, ja och sen förvanskar dom såklart studierna som gjorts . Är det jag som är en idiot när det är DU som kommer med dylika påståenden?

Fortfarande vet du inte heller vad rättshaverist är, det är synonymt med det språkbruk du uppvisat här. Dock brukar många haverister vara bättre påläst än du. Kan det ha att göra med lågbegåvning? Nåja , grina inte för det lille vän, du är säkert bra på något, sopa golvet eller nått ditåt

Jag hårdbevakar tråden för det är så kul att jävlas med sådana som dig, för ni börjar grina och blir jättearga och försöker i er affekt och okunskap försvara er , vilket leder till än mer lyteskomik.

Pension blir det då jag fyllt 65, med en god pension då jag jobbar inom försäkringsbranschen och sas ordnat det för mig där . Det är annat än ditt statliga bidrag ifrån samhall det, och pensionen du ev kan få utav den.

Frågor på det?

Ja just...höll på att glömma.

Grattis än en gång
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-09-18 kl. 19:45.
Citera
2018-09-18, 19:50
Medlem
Citat:
Faktum kvarstår, det studierna visar talar sitt tydliga språk. Detta, och ingenting annat, är anledningen till varför vi inte har en fristående myndighet som du och dom andra tomtarna gapar om.

Men visst, politikerna VILL ju att poliser ska kunna mörda mongoloider, fyllon osv osv fritt, så därför ändrar dom inget, ja och sen förvanskar dom såklart studierna som gjorts . Är det jag som är en idiot när det är DU som kommer med dylika påståenden?

Fortfarande vet du inte heller vad rättshaverist är, det är synonymt med det språkbruk du uppvisat här. Dock brukar många haverister vara bättre påläst än du. Kan det ha att göra med lågbegåvning? Nåja , grina inte för det lille vän, du är säkert bra på något, sopa golvet eller nått ditåt

Jag hårdbevakar tråden för det är så jävla kul att tillintetgöra losers som du. Pension blir det då jag fyllt 65, med en god pension då jag jobbar inom försäkringsbranschen och sas ordnat det för mig där. Det är annat än ditt statliga bidrag ifrån samhall det, och pensionen du ev kan få utav den.

Frågor på det?

Ja just...höll på att glömma.

Grattis än en gång

Ha ha, du jobba din tomte inom försäkringsbranschen, nu börjar det bli riktigt roligt. Alltså inget riktigt jobb, bara en underbetald försäkringsnasare. Kan vara ett av dina ständiga hittepå. Men det blir roligare om ditt lågbetalda skitjobb är verkligt. Kriminella poliser åker gräddfil i systemet, du tycker det är helt ok. Givetvis är flertalet poliser duktiga och professionella, men avskummen måste beivras
med ett fungerande rättssystem där även poliser är lika inför lagen, oavsett vad försäkringsnasaren säjer. Frågor på det, pipis.
Grattis till ditt lågbetalda tidsfördriv.
Senast redigerad av Zoltanfez 2018-09-18 kl. 19:59.
Citera
2018-09-18, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ha ha, du jobba din tomte inom försäkringsbranschen, nu börjar det bli riktigt roligt. Alltså inget riktigt jobb, bara en underbetald försäkringsnasare. Kan vara ett av dina ständiga hittepå. Men det blir roligare om ditt lågbetalda skitjobb är verkligt. Kriminella poliser åker gräddfil i systemet, du tycker det är helt ok. Givetvis är flertalet poliser duktiga och professionella, men avskummen måste beivras
med ett fungerande rättssystem där även poliser är lika inför lagen, oavsett vad försäkringsnasaren säjer. Frågor på det, pipis.
Grattis till ditt lågbetalda tidsfördriv.

Grejen är den att det där med kriminella poliser som åker gräddfil är dina efterblivna projektioner, inget annat. Fakta visar att vi HAR ett fungerande rättssystem.

Det händer hela tiden att poliser både blir dömda för brott, och avskiljda från sina anställningar. Men att det inte är 90 % av hela kåren finns det ju bara en förklaring till i din värld, konspiration och korruption, andra stolleteorier.

Kolla statistik så ser du att en försäkringsutredare( med arbetsledar ansvar sen någon månad tillbaka dessutom) nog tjänar betydligt bättre än en anställd på samhall.

Någon Bill Gates blir jag inte nej men jag klarar mig bra och mer därtill med dom krav på levnadsstandard jag har. Finns ju så mkt annat som roar en i livet än dyra prylar och som är gratis, jävlas med sådan som du tex, som direkt börjar grina och blir rosenrasande röda i ansiktet .
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-09-18 kl. 20:34.
Citera
2018-09-18, 20:49
Medlem
Citat:
Grejen är den att det där med kriminella poliser som åker gräddfil är dina efterblivna projektioner, inget annat. Iaf om vi skall hålla oss till fakta.

Fakta visar att det händer hela tiden att poliser både blir dömda för brott, och avskiljda från sina anställningar. Men att det inte är 90 % av hela kåren finns det ju bara en förklaring till i din värld, konspiration och korruption.

Kolla statistik så ser du att en försäkringsutredare( med arbetsledar ansvar sen någon månad tillbaka dessutom) nog tjänar betydligt bättre än en anställd på samhall. Någon Bill Gates blir jag inte nej men jag klarar mig bra med dom krav på levnadsstandard jag har. Finns ju så mkt annat som roar en i livet än dyra prylar, jävlas med sådan som du, som direkt börjar grina tex.

Ojojoj, puttenutt! Man har arbetsledaransvar också, för vad då, kaffemaskinen. Jag tror du föröker kränga onödiga försäkringar till folk och fä. Precis som här i tråden, där du försöker kränga onödiga åsikter till folk och fä. Men liksom dina skitförsäkringar så är inte folk lika lättlurade när du prackar på dem dina skitåsikter. Nej poliser klarar sig onaturlig ofta
med mycket lindriga, eller endast reprimander,
för grova övertramp och misshandel tackvare kårandan och rättsröta. Du hade fel igen, grattis. Oj vad jag grinar, tomte. Ånyo en av dina fantasier p g a att du själv är en bitter försäkringsnasare, Samhall är fortfarande inte min arbetsplats. Men du hamnar väl där så småningom. Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in