2018-09-17, 21:45
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vad är det för test du syftar på?
Lite oinsatt.

TEST [Thursday] by DoD to confirm 'free-flow' of direct comms

Eftersom DoD är inblandad gissar jag på att det är något som är snäppet mer avancerat/viktigt än det ”vanliga” EAS-testet som sker en gång varje år(oftare?) som var schemalagt till Torsdag. Det flyttades för övrigt nån timme sen till 2:a Oktober, osäkert hur och om det påverkar det ovan.
Citera
2018-09-17, 22:00
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 16 Sep 2018 - 8:13:12 PM
TEST [Thursday] by DoD to confirm 'free-flow' of direct comms.
POTUS SPEC AUTH REQ [think 'the football'].
NSA monitoring for any attempts to disrupt and/or term access.
CENTRAL Command.
Q
Varför annonserar man ut att ett test skall genomföras där man vill säkerställa att informationskedjan inte bryts eller tampas med? Genom att man annonserar ut ett test kan aktörer som vill störa/hindra kommunikationen anpassa sig därefter (läs: inte störa kommunikationen) och därmed är testet värdelöst.

Det måste finnas någon annan anledning.
Citera
2018-09-17, 22:08
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Varför annonserar man ut att ett test skall genomföras där man vill säkerställa att informationskedjan inte bryts eller tampas med? Genom att man annonserar ut ett test kan aktörer som vill störa/hindra kommunikationen anpassa sig därefter (läs: inte störa kommunikationen) och därmed är testet värdelöst.

Its a trap, såklart.
Citera
2018-09-17, 22:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
TEST [Thursday] by DoD to confirm 'free-flow' of direct comms

Eftersom DoD är inblandad gissar jag på att det är något som är snäppet mer avancerat/viktigt än det ”vanliga” EAS-testet som sker en gång varje år(oftare?) som var schemalagt till Torsdag. Det flyttades för övrigt nån timme sen till 2:a Oktober, osäkert hur och om det påverkar det ovan.

3 oktober

Citat:

Man kommer bland annat testa iPaws vilket innebär att det skickas ett test-SMS från presidenten (i hans namn) till nästan samtliga mobilanvändare, därefter bryts sändningarna från ca 100 tv- och radiokanaler för ett liknande testmeddelande. Kan ju vara bra att folk är förvarnade om det så de slipper få hjärtattack i onödan...
Citera
2018-09-17, 22:23
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Its a trap, såklart.
Teori på det: DoD/NSA känner till aktörer och deras metoder för att tampas med informationskedjan. Genom att annonsera ut ett test och genomföra det utan problem ger man sken av att man inte vet om dessa aktörer och deras metoder. Det ger dem falsk säkerhet.

När systemet sedan skall användas i skarpt läge inaktiveras alla kända metoder som kan störa informationskedjan och informationen går fram som den skall. Aktörerna som ville förstöra informationskedjan är tagna på sängen när metoderna dom förfogade över visade sig vara värdelösa.
Citera
2018-09-17, 23:42
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Jag måste vara försiktig i mitt svar för att moderatorn inte skall missta detta svar som off-topic. Jag skulle vilja skriva mycket mer, men begränsas av ämnet.

Nikola Tesla var en fantastiskt god medmänniska, ett geni och en fantastisk uppfinnare. Tom juden och människoförrädaren Albert Einstein erkännde öppet Teslas storhet.

E = mc² är en bluff lanserad för att teoretiskt förhindra möjligheterna till fri energi (som är fullt möjligt) och används för att censurera vetenskapen.

Anledningen till varför jag följer Q-fenomenet och Trumpadministrationen är dess öppenhet med slutmålet; individens frihet. Donald Trump har i tal öppet berättat att hans mål är att avskaffa lagar och myndigheter som begränsar individens frihet (ex EPA) och tillåta teknik som hålls hemlig för allmänheten.

Teknik finns för att bota alla kända sjukdomar utan biverkningar och motorer som drivs av energikällor som är oändliga. Militären har tillgång till dessa tekniker men Deep State förhindrar allmänheten från att ta del av dem. Det är nämligen svårt att tjäna pengar på sjukdomar som envar själva kan bota för ören, fordon som inte behöver tankas och hus som är gratis att värma/kyla.
Oj. Du är ju ännu knäppare än jag trodde.

Ingen fysiker skulle hålla med dig om vad du säger nu om Einstein. Hur vet jag? Jag är fysiker. Men klarar du bara av att hålla dig från konspirationsteorier tar jag gärna en diskussion om E=mc² i FB-forumet om fysik, matematik & Teknologi. Dvs håll dig då till vetenskapliga argument (teori och observationer).

Och så är du tydligen bara ännu en knäpp judehatare. Gäller det generellt om Q-rörelsen? Är alla Q-följare knäppa judehatare? Eller finns det möjligen även en och annan intet ont anande jude bland dem som viftar med Q-skyltar på Trumps rallyn? Hur ser förresten Q-rörelsen på Trumps svärson?
Senast redigerad av nerdnerd 2018-09-17 kl. 23:55.
Citera
2018-09-18, 00:08
Medlem
Fittahoras avatar
Nu lär det hända saker...
Statement from the Press Secretary
Issued on: September 17, 2018

At the request of a number of committees of Congress, and for reasons of transparency, the President has directed the Office of the Director of National Intelligence and the Department of Justice (including the FBI) to provide for the immediate declassification of the following materials: (1) pages 10-12 and 17-34 of the June 2017 application to the FISA court in the matter of Carter W. Page; (2) all FBI reports of interviews with Bruce G. Ohr prepared in connection with the Russia investigation; and (3) all FBI reports of interviews prepared in connection with all Carter Page FISA applications.

In addition, President Donald J. Trump has directed the Department of Justice (including the FBI) to publicly release all text messages relating to the Russia investigation, without redaction, of James Comey, Andrew McCabe, Peter Strzok, Lisa Page, and Bruce Ohr.
Källa: https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/statement-press-secretary-34/

Fram med popcornen!
Citera
2018-09-18, 01:32
Medlem
Citat:
Nu lär det hända saker...
Statement from the Press Secretary
Issued on: September 17, 2018

At the request of a number of committees of Congress, and for reasons of transparency, the President has directed the Office of the Director of National Intelligence and the Department of Justice (including the FBI) to provide for the immediate declassification of the following materials: (1) pages 10-12 and 17-34 of the June 2017 application to the FISA court in the matter of Carter W. Page; (2) all FBI reports of interviews with Bruce G. Ohr prepared in connection with the Russia investigation; and (3) all FBI reports of interviews prepared in connection with all Carter Page FISA applications.

In addition, President Donald J. Trump has directed the Department of Justice (including the FBI) to publicly release all text messages relating to the Russia investigation, without redaction, of James Comey, Andrew McCabe, Peter Strzok, Lisa Page, and Bruce Ohr.
Källa: https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/statement-press-secretary-34/

Fram med popcornen!

Attans popcornen tog slut fort !
Nu vill jag stormen kommer till Europa.

Goodbye, Mr. Rosenstein.
Goodbye, Mr. Mueller.
PATRIOTS IN CONTROL
Q

https://www.youtube.com/watch?v=JDVT-8tUfiE
Citera
2018-09-18, 02:40
Medlem
Activate ]SESSIONS[
Q

Hehe spännande värre nu !
Citera
2018-09-18, 04:16
Medlem
Pussykings avatar
Q hintade om att detta var dagen redan 30:e april. Emmy awards. Red carpet event?

Emmy awards är idag och dessutom är det den 17:e. Nästan poetiskt. Ytterligare ett Q proof att Q redan sagt att Lisa Page och Bruce Ohr var cooperating witnesses, vilket nu bekräftats.

https://mobile.twitter.com/LisaMei62/status/1041855301438332928
Citera
2018-09-18, 04:46
Medlem
Pussykings avatar
Att släppa den här informationen är en fara för landets säkerhet, och dessutom är det fubbigt att inte släppa all information. Democrat logic.

https://mobile.twitter.com/alexhamilton74/status/1041863594584027136
Citera
2018-09-18, 09:13
Medlem
Jag blir nästan tårögd, som vi har väntat..!
Tydligen hade demokraterna försökt utpressa Trump att inte släppa FISA mot att de drog tillbaka våldtäktsanklagelsen mot Kavanaugh... Ha!
https://youtu.be/5T38GMY-k4o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in