Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Jag måste vara försiktig i mitt svar för att moderatorn inte skall missta detta svar som off-topic. Jag skulle vilja skriva mycket mer, men begränsas av ämnet.
Nikola Tesla var en fantastiskt god medmänniska, ett geni och en fantastisk uppfinnare. Tom juden och människoförrädaren Albert Einstein erkännde öppet Teslas storhet.
E = mc² är en bluff lanserad för att teoretiskt förhindra möjligheterna till fri energi (som är fullt möjligt) och används för att censurera vetenskapen.
Anledningen till varför jag följer Q-fenomenet och Trumpadministrationen är dess öppenhet med slutmålet; individens frihet. Donald Trump har i tal öppet berättat att hans mål är att avskaffa lagar och myndigheter som begränsar individens frihet (ex EPA) och tillåta teknik som hålls hemlig för allmänheten.
Teknik finns för att bota alla kända sjukdomar utan biverkningar och motorer som drivs av energikällor som är oändliga. Militären har tillgång till dessa tekniker men Deep State förhindrar allmänheten från att ta del av dem. Det är nämligen svårt att tjäna pengar på sjukdomar som envar själva kan bota för ören, fordon som inte behöver tankas och hus som är gratis att värma/kyla.
Oj. Du är ju
ännu knäppare än jag trodde.
Ingen fysiker skulle hålla med dig om vad du säger nu om Einstein. Hur vet jag? Jag är fysiker. Men klarar du bara av att hålla dig från konspirationsteorier tar jag gärna en diskussion om E=mc² i FB-forumet om fysik, matematik & Teknologi. Dvs håll dig då till
vetenskapliga argument (teori och observationer).
Och så är du tydligen bara ännu en knäpp judehatare. Gäller det generellt om Q-rörelsen? Är alla Q-följare knäppa judehatare? Eller finns det möjligen även en och annan intet ont anande jude bland dem som viftar med Q-skyltar på Trumps rallyn? Hur ser förresten Q-rörelsen på Trumps svärson?