2018-10-05, 10:21
Medlem
Q post, 21 Januari -18:

Citat:
Jan 21 2018

Will SESSIONS drop the hammer?
.
.
.
Q

Det börjar bli dags nu...
Citera
2018-10-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Inte för att jag vill verka tjatig, men detta är ytterligare indikationer på att utredingarna håller på att övergå till åtal.

Vi får se vart i tiden detta kommer utspela sig. Jag har inte förväntat mig några arresteringar före novembervalet. Däremot förväntar jag mig offentliggörande av information som avslöjar korruption och maktmissbruk och som kommer ligga till grund för republikanernas framgång i valet. Får vi dessutom några arresteringar kommer jag inte klaga.

Mitt absolut största problem med Q är att det gick från att vara "för folket" till att vara för republikanerna. Hur är verkligheten förenlig med att ett parti är baserat i satanism och det andra i änglar (gud?)? (om man ska tro tidigare kommenterar i tråden)

Om man ska hårdra det, borde inte Q jobba för att lägga ner den federala staten? Alternativt lägga ner suveräniteten som delstaterna åtnjuter? Dvs om Q är för folket snarare än ett parti (inte ens en ideologi).

Sen är mitt nästa stora problem relationen Trump - Q. Trump är oundvikligen en puppet (han har fungerande grå, men tjänar inte sin egen agenda utan använder sin talang av "management by confusion" för att få igenom vad någon / några andra vill) och jag vet inte helt vem som står bakom honom (uppenbart har ryska pengar varit involverade, men är osäker på till vilken grad det egentligen påverkade, den intresserade kan gräva lite vidare i det som håller på att uppdagas som "pengatvättshärvan i Danske bank"), men vad är egentligen relationen till Q? Är Q en Cambridge Analytica (eller motsvarande) konstrukt skapad för att säkerställa att fringe-candidates får mer makt? (oavsett extremvänster eller extremhöger)
Citera
2018-10-05, 10:27
Medlem
Fittahoras avatar
Q #2336:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 4 Oct 2018 - 9:27:07 PM
Israeli intelligence - stand down.
[TERM_3720x380-293476669283001]
Media assets will be removed.
Q
Denna är intressant.
Citera
2018-10-05, 11:15
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otranadtill1000
Ja jo, varit redo i 10år snart, det här börjar bli löjligt om det verkligen inte levereras nu.
Du förstår inte vad som behövs göras för att kunna åtala korrupta individer.

Det indikeras att Obama benådade sina kumpaner innan han lämnade presidentskapet. Det betyder att alla federala brott som begåtts fram till att Trump intog presidentposten inte går att föra till åtal.

Som jag har skrivit om tidigare kan en president bara utföra federala benådningar; han kan inte utföra statliga eller militära benådningar. Det är anledningen till varför vi tror att John McCain har åtalats, dömts och avrättats i en militär domstol; McCain var en gammal militär och eden en militär svär är för livet.

Q #1181:
Citat:
Q !xowAT4Z3VQ 19 Apr 2018 - 9:54:59 PM
...
We have everything.
How can we use what we know?
How do you ‘legally’ inject/make public/use as evidence?
What are you witnessing unfold?
Trust the plan.
Q

Citat:
We have everything.
NSA är en myndighet under försvarsdepartementet som lagrar all kommunikation inom USA (och en hel del utanför). NSA har därmed kännedom om alla brott som har begåtts.

Citat:
How can we use what we know?
Informationen som NSA samlar in är för rikets säkerhet och får inte användas som bevis i civila domstolar.

Citat:
How do you ‘legally’ inject/make public/use as evidence?
Det går däremot att tvätta bevis. Ett exempel är att beslagta en dator som innehåller bevis från NSA i en ransakan gällande ett annat brott. Så länge rannsakan är laglig kommer bevisen i datorn att vara laglig.

Därav åtalen mot exempelvis Michael Cohen och Michael Flynn; båda hade tillgång till information som beslagtagits.

Arbetet som nu pågår är för att utreda och samla in bevis mot korrupta individer som inte längre har skydd av Obamas benådningar.

Efter nyår förväntas militära rättegångar att starta för dom individer som gjort sig skyldiga för landsförräderi. För detta har ingen immunitet utdelats.
Citera
2018-10-05, 11:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Q #2341:

Q #2342:

Q #2343:

Inte för att jag vill verka tjatig, men detta är ytterligare indikationer på att utredingarna håller på att övergå till åtal.

Vi får se vart i tiden detta kommer utspela sig. Jag har inte förväntat mig några arresteringar före novembervalet. Däremot förväntar jag mig offentliggörande av information som avslöjar korruption och maktmissbruk och som kommer ligga till grund för republikanernas framgång i valet. Får vi dessutom några arresteringar kommer jag inte klaga.

Fast ni har sagt att åtalen är runt hörnet i över två år snart.

Det börjar lukta som förnekelse från er sida för hade åtalen varit på väg så hade vi hört om det utanför en anonym användare på ett forum, Trump och speciellt Fox "news" hade kört fullt ut på att överbevisa för det amerikanska folket att folk är brottslingar.
Citera
2018-10-05, 11:35
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Mitt absolut största problem med Q är att det gick från att vara "för folket" till att vara för republikanerna.
Det ena utesluter inte det andra.

Av dom två dominerande partierna var den enda vesäntligt mer korrupt än det andra (demkraterna).
Demokraterna för en politik vars mål det är att införa tyranni via en global härskare (via demokrati > kommunism > tyranni).
Republikanerna för en politik vars mål det är att bevara konstitutionen och individens frihet.
Q's agenda är att förhindra demokraternas mål.
Q's agenda är densamma som republikanernas.
Q's agenda är partioberoende men stämmer överens med republikanernas politik.
Istället för att bekämpa två partier gjordes beslutet att alliera sig med ett (och rensa det inifrån).

Citat:
Om man ska hårdra det, borde inte Q jobba för att lägga ner den federala staten?
Trumpadministrationen arbetar för att minska federationens makt över staterna. Att lägga ner federationen bör inte vara nödvändigt.

Citat:
Alternativt lägga ner suveräniteten som delstaterna åtnjuter? Dvs om Q är för folket snarare än ett parti (inte ens en ideologi).
Det är motsatsen mot trumpadministrationens mål. Demokraterna vill ta bort makten både från delstaterna och federationen.

Citat:
Sen är mitt nästa stora problem relationen Trump - Q. Trump är oundvikligen en puppet (han har fungerande grå, men tjänar inte sin egen agenda utan använder sin talang av "management by confusion" för att få igenom vad någon / några andra vill) och jag vet inte helt vem som står bakom honom
Bakom revolutionen står amerikanska försvaret. Trump är dess företrädare (ej att förväxla med ledare).

Trump samarbetar frivilligt och är således ingen "puppet".

Citat:
(uppenbart har ryska pengar varit involverade, men är osäker på till vilken grad det egentligen påverkade, den intresserade kan gräva lite vidare i det som håller på att uppdagas som "pengatvättshärvan i Danske bank"),
Är det så uppenbart att du inte kan bevisa dess påverkan?

Rysslands inverkan tillsammans med trumpadministrationen var noll.

Citat:
men vad är egentligen relationen till Q? Är Q en Cambridge Analytica (eller motsvarande) konstrukt skapad för att säkerställa att fringe-candidates får mer makt? (oavsett extremvänster eller extremhöger)
Q är militär underrättelsetjänst och har ingenting med Cambridge Analytica, Ryssland, larps eller andra väsen att göra.
Citera
2018-10-05, 11:44
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Du förstår inte vad som behövs göras för att kunna åtala korrupta individer.

Det indikeras att Obama benådade sina kumpaner innan han lämnade presidentskapet. Det betyder att alla federala brott som begåtts fram till att Trump intog presidentposten inte går att föra till åtal.

Som jag har skrivit om tidigare kan en president bara utföra federala benådningar; han kan inte utföra statliga eller militära benådningar. Det är anledningen till varför vi tror att John McCain har åtalats, dömts och avrättats i en militär domstol; McCain var en gammal militär och eden en militär svär är för livet.
Jag är skeptisk till att McCain dömdes till avrättning. Han diagnostiserades ju med hjärncancer för 1 år sedan. Vore det inte smidigare att låta han dö i en hjärtattack eller en bilkrasch som dessa hemliga avrättningar brukar vara? Vad finns det som styrker att han avrättats?
Citera
2018-10-05, 11:54
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Jag är skeptisk till att McCain dömdes till avrättning. Han diagnostiserades ju med hjärncancer för 1 år sedan. Vore det inte smidigare att låta han dö i en hjärtattack eller en bilkrasch som dessa hemliga avrättningar brukar vara? Vad finns det som styrker att han avrättats?
Ämnet McCain är nog det jag har skrivit om mest här i tråden, inkl dom frågor du ställer. Jag hänvisar därför till sökfunktionen.
Citera
2018-10-05, 13:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ämnet McCain är nog det jag har skrivit om mest här i tråden, inkl dom frågor du ställer. Jag hänvisar därför till sökfunktionen.

Och absolut inget av det du har presenterat stärker att han har fängslats eller ens avrättas utan det är något som enbart påstås.
Citera
2018-10-05, 13:54
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Det ena utesluter inte det andra.

Av dom två dominerande partierna var den enda vesäntligt mer korrupt än det andra (demkraterna).
Demokraterna för en politik vars mål det är att införa tyranni via en global härskare (via demokrati > kommunism > tyranni).
Republikanerna för en politik vars mål det är att bevara konstitutionen och individens frihet.
Q's agenda är att förhindra demokraternas mål.
Q's agenda är densamma som republikanernas.
Q's agenda är partioberoende men stämmer överens med republikanernas politik.
Istället för att bekämpa två partier gjordes beslutet att alliera sig med ett (och rensa det inifrån).

Trumpadministrationen arbetar för att minska federationens makt över staterna. Att lägga ner federationen bör inte vara nödvändigt.

Det är motsatsen mot trumpadministrationens mål. Demokraterna vill ta bort makten både från delstaterna och federationen.

Bakom revolutionen står amerikanska försvaret. Trump är dess företrädare (ej att förväxla med ledare).

Trump samarbetar frivilligt och är således ingen "puppet".

Är det så uppenbart att du inte kan bevisa dess påverkan?

Rysslands inverkan tillsammans med trumpadministrationen var noll.

Q är militär underrättelsetjänst och har ingenting med Cambridge Analytica, Ryssland, larps eller andra väsen att göra.

Det blir ibland ett moment 22, många dömer Q fenomenet utifrån den bild som Trump målar upp (många gånger gör han det utan att det har något med det Q ämnar få till) och många gånger dömer folk Trump efter Q fenomenet, man måste hålla isär på dessa, efter Trumps 8 år så kommer en annan President och han kommer med största sannolikhet att fortsätta på Trumps spår, om inte än radikalare (med dagens mått mätt)

Jag har samma teori som du angående varför just Republikanerna valdes, då Amerika har ett 2 parti system så var det pest eller kolera, Republikanerna är inte som de en gång i tiden var men de är betydligt bättre än vad Demokraterna har blivit.

4 Oct 2018 - 11:27:07 PM
Israeli intelligence - stand down.
[TERM_3720x380-293476669283001]
Media assets will be removed.
Q

Det här är en väldigt viktig och intressant drop, skulle Deep States mun aka MSM försvinna skulle de förlora på en vecka, det är det enda som håller upp illusionen att friska och sunda människor är "ensamma".
Senast redigerad av Daniel501 2018-10-05 kl. 14:01.
Citera
2018-10-05, 14:41
Medlem
Fittahoras avatar
Om omröstningen blir av i morgon som planerat skall det bli intressant om vi får svar på vad McCain har med Kavanaugh-omröstningen att göra.

Q #1649:
Citat:
Q !CbboFOtcZs 30 Jun 2018 - 7:46:19 PM
Citat:
Anonymous 30 Jun 2018 - 7:40:09 PM
>>1973527
Please do not let No Name off the hook. he is a disgrace to Veterans across this great country and needs to be held accountable.
>>1973567
Think SC vote to confirm (coming).
No Name action.
Every dog has its day.
Enjoy the show.
Q
Citera
2018-10-05, 17:20
Medlem
Så Kavanaugh har klarat 2 of 3 nu läste jag så sista omröstningen imorgon är väl mest en formalitet om inte någon lyckas dra pedokortet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in