2018-09-18, 07:41
Medlem
Big-Lees avatar
Alltså bilderna på dotterns bröllop! Så vidrigt nu när man vet. Var är brudgummen? Tomm* står bredvid dottern på trappan, mamman (gissar jag?) till vänster en liten bit ifrån. Det ser ut som att brudparet är Tomm* och dottern
Och vad fan har karln på sig?! Inte fan har man väl för korta mysbrallor, t-shirt, gympadojor och vita tubsockor på bröllop...
Citera
2018-09-18, 11:24
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Det är väl högst lämpligt att hänga ut sådant folk, hur ska allmänheten annars få veta att de bör hålla sig på avstånd från familjen?

Nu har vi de lagar vi har vilket gör det straffbart med det här förhållandet, men jag personligen tycker inte att vi har med människors sexualitet att göra. Om en sexuell relation sker mellan pappa och dotter där båda vill ha det så.. vad är det att rota i?? Det måste vara upp till de vuxna människorna själva att avgöra sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av -YNC-
Det verkar som att det är okej med incest inom den svenska kulturen. Kan det vara en Rednecks familj ute vid bygden som är inavlade sedan flera generationer?

Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Om du inte förstår att incest är ett sjukt beteende, som till exempel pedofili, tidelag eller homosexualitet, så undrar jag om det inte är du som saknar förstånd.

Sex mellan två vuxna personer som är nära släkt med varandra är inte incest. Inavel kan vara ett ord, men definitivt inte incest.
Citera
2018-09-18, 12:54
Medlem
Champagneoclocks avatar
Vem är dottern som blev utsatt? Finns hon på pappa Tommys FB som vän?
Citera
2018-09-18, 15:55
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Vem är dottern som blev utsatt? Finns hon på pappa Tommys FB som vän?
Borde vara någon med samma efternamn.
Är dock ej helt säker.
Citera
2018-09-18, 15:57
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big-Lee
Alltså bilderna på dotterns bröllop! Så vidrigt nu när man vet. Var är brudgummen? Tomm* står bredvid dottern på trappan, mamman (gissar jag?) till vänster en liten bit ifrån. Det ser ut som att brudparet är Tomm* och dottern
Och vad fan har karln på sig?! Inte fan har man väl för korta mysbrallor, t-shirt, gympadojor och vita tubsockor på bröllop...
Jaha är det dottern!?
Och ja klädseln.......
Citera
2018-09-18, 17:43
Medlem
Dissociatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Du jämför alltså sex mellan två samtyckande vuxna syskon med pedofili och våldtäkt? Du kan inte vara frisk i huvudet.¨

Incest mellan två vuxna, samtyckande människor skulle då jag påstå är nästan lika sjukt som pedofili och våldtäkt. Inte riktigt, men nästan.
Citera
2018-09-18, 19:10
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukas
Allvarligt? Hur många andra vänner har han då?
Ja, förutom dottern då.
Tvivlar på socialt umgänge utöver sin familj . Låter som någon form mildare utvecklingstörning på riktigt alltså . Förtidspenisionerade är nog hela familjen .Höga odds på det!
Citera
2018-09-18, 20:05
Medlem
BOMBOCLATs avatar
Fy fan vilken vacker släkt! Slår vad om att fyllgubben bonkar sin fagra dotter V*ronika. Kräktes lite i munnen....
Citera
2018-09-18, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dissociative
Incest mellan två vuxna, samtyckande människor skulle då jag påstå är nästan lika sjukt som pedofili och våldtäkt. Inte riktigt, men nästan.

Tja vad vi tycker om incest är irrelevant så länge båda är vuxna och frivilliga, right? Eller borde man förbjuda tex anal, kiss och bajssex också för att vissa tycker det är sjukt?
Citera
2018-09-18, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Du har en poäng. Jag tycker däremot staten kan gå ut och säga "Vi tänker inte ge era jävla ADHD-mutanter till avkommor sjukvård, soc eller permobil. Alla incestknullar barn eller kusiner till självkostnadspris".

Fast jag pratar inte om att skaffa barn med nära släkting. Det är en annan sak för då man utsätter sin avkomma för hälsofara och då är det rimligt att man åtalas för det, imo.

Idag finns det flera olika sätt att skydda sig mot graviditet. Blir man ändå gravid då får man göra abort.
Senast redigerad av Guy86 2018-09-18 kl. 21:28.
Citera
2018-09-18, 21:30
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Fast jag pratar inte om att skaffa barn med nära släkting. Det är en annan sak för då man utsätter sin avkomma för hälsofara och då är det rimligt att man åtalas för det, imo.

Idag finns det flera olika sätt att skydda sig mot graviditet. Blir man ändå gravid då får man göra abort.

Tycker du staten ska lägga sig i graviditeter?
Citera
2018-09-18, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Tycker du staten ska lägga sig i graviditeter?

Egentligen inte, men idag får man dricka hur mycket alkohol man vill under graviditet utan att åtalas, även om barnet får fetalt alkoholsyndrom. Man kan undra om det är rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in