Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Idioter filosoferar som vanligt i detta idiotforum. Vissa tycks tro att en vuxen kvinna helt plötsligt skulle tänka: "Åh, jag vill så gärna knulla med min pappa idag." Det är föga troligt. Det mest troliga är att pappan antastat & våldtagit henne redan som barn & fortsatt upp i vuxen ålder. Men sånt tycker förstås ni idioter är helt i sin ordning!
Min samlade analys blir precis som du säger, att han har antastat henne redan som barn. Detta ledde då till en kris (delvis i det fördolda då svenska fäders incestbrott mot sina egna barn inte var i rampljuset för 20-25 år sedan).
Kom ihåg att hon "växte upp" utanför familjen. Det måste ha funnits starka skäl till detta. Troligen blev hon omhändertagen av socialtjänsten och omplacerad i fosterhem. Möjligt att hon senare åkt ut och in på behandlingshem för ett ev. missbruk, orsakat av en trasig uppväxt.
Nu kom hon tillbaka till familjen i vuxen ålder och hoppades kanske att det gamla skulle vara glömt och att hennes föräldrar trots allt älskar henne och blir ett bra stöd i hennes svåra tid.
Men äckelgubben har bara väntat på sin chans ...
Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Efter att ha gått igenom familjens Facebooksidor så är jag hyfsat säker på vem dottern är.
Anledningen att hon flyttade hem, tror jag, är för att hon varit på ett behandlingshem för missbrukare. Hon är inte skriven hos sina föräldrar längre.
Undrar vad Tommy har utsatt sina barn för när de var små?
Mitt fetade.
Precis. Du är helt rätt ute.
Där finns definitivt nyckeln till gåtans lösning.