2018-09-17, 15:37
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRestrainer
Men vad är detta jag läser då. En svenne som kn*llar sin egen dotter. Det är fan djurbeteende. Det är djur som beter sig så. Roligt att se Flashbackmobben försöker få det till att det skulle vara en invandrare. Bara glöm det att er svenneras är överlägsen på något sätt.

Kan du berätta varför t ex svensken inte är överlägsen araber? Vilken civilisation verkar klara sig bäst, vilken är utvecklande och vilken är bakåtsträvande? Vilka samhällen brukar anses vara bäst att leva i? Vilka samhällen har helt sinnessjuka lagar, regler, kulturer?

Är det någon som har sagt att ingen svensk är störd?
Citera
2018-09-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Om To**y är GM förändrar han inte den stereotypa bilden av en dotterknullare.
Finns det ens en sådan stereotyp? Kusinknullare har jag tydliga fördomar kring men från min horisont är underlaget kring dotterknullare betydligt tunnare.
Citera
2018-09-17, 17:39
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Finns det ens en sådan stereotyp? Kusinknullare har jag tydliga fördomar kring men från min horisont är underlaget kring dotterknullare betydligt tunnare.

Minst lika intresserad av vad en stereotyp för kusinknullare innebär?
Citera
2018-09-17, 19:49
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
I det här fallet gissar jag på utvecklingsstörning både hos pappa och dotter. Om mannen som nämns i tråden är rätt person, så lyser det lågbegåvning om honom.
Det förefaller väldigt sannolikt. Inte nog med att satte på sin egen dotter han ville skaffa barn med henne och skickade kuk bilder. Hur jävla sjukt är inte det? Mamman är säkert någon Komandoran lookalike med IQ på 55. Som hämtade ur askorna från Tjernobyl ..
Citera
2018-09-17, 20:01
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Ingen som kan citera artikeln som länkas i trådstarten, skulle vara intressant att läsa om detta bisarra fall...

Gubben måste vara både sexuellt pervers och psykiskt störd som vill göra/skaffa barn med sin egen dotter!?
garanterat vill han ha barnbarn som han kan knulla med.
Citera
2018-09-17, 22:15
Medlem
Tryckkokarens avatar
Efter att ha gått igenom familjens Facebooksidor så är jag hyfsat säker på vem dottern är.
Anledningen att hon flyttade hem, tror jag, är för att hon varit på ett behandlingshem för missbrukare. Hon är inte skriven hos sina föräldrar längre.

Undrar vad Tommy har utsatt sina barn för när de var små?
Citera
2018-09-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Det förefaller väldigt sannolikt. Inte nog med att satte på sin egen dotter han ville skaffa barn med henne och skickade kuk bilder. Hur jävla sjukt är inte det? Mamman är säkert någon Komandoran lookalike med IQ på 55. Som hämtade ur askorna från Tjernobyl ..

Jag är benägen att hålla med dig, WT varning bigtime.. Tjernobyl kopplingen sätter jag en peng på också.
Citera
2018-09-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Han har sig själv som vän på FB.(Annat konto givetvis)
Där finns det en hel del foton på karln.

Allvarligt? Hur många andra vänner har han då?
Ja, förutom dottern då.
Citera
2018-09-17, 23:48
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Idioter filosoferar som vanligt i detta idiotforum. Vissa tycks tro att en vuxen kvinna helt plötsligt skulle tänka: "Åh, jag vill så gärna knulla med min pappa idag." Det är föga troligt. Det mest troliga är att pappan antastat & våldtagit henne redan som barn & fortsatt upp i vuxen ålder. Men sånt tycker förstås ni idioter är helt i sin ordning!
Min samlade analys blir precis som du säger, att han har antastat henne redan som barn. Detta ledde då till en kris (delvis i det fördolda då svenska fäders incestbrott mot sina egna barn inte var i rampljuset för 20-25 år sedan).
Kom ihåg att hon "växte upp" utanför familjen. Det måste ha funnits starka skäl till detta. Troligen blev hon omhändertagen av socialtjänsten och omplacerad i fosterhem. Möjligt att hon senare åkt ut och in på behandlingshem för ett ev. missbruk, orsakat av en trasig uppväxt.
Nu kom hon tillbaka till familjen i vuxen ålder och hoppades kanske att det gamla skulle vara glömt och att hennes föräldrar trots allt älskar henne och blir ett bra stöd i hennes svåra tid.
Men äckelgubben har bara väntat på sin chans ...
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Efter att ha gått igenom familjens Facebooksidor så är jag hyfsat säker på vem dottern är.
Anledningen att hon flyttade hem, tror jag, är för att hon varit på ett behandlingshem för missbrukare. Hon är inte skriven hos sina föräldrar längre.
Undrar vad Tommy har utsatt sina barn för när de var små?
Mitt fetade.
Precis. Du är helt rätt ute.
Där finns definitivt nyckeln till gåtans lösning.
Citera
2018-09-18, 01:28
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukas
Allvarligt? Hur många andra vänner har han då?
Ja, förutom dottern då.
100 st.
Citera
2018-09-18, 02:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Idioter filosoferar som vanligt i detta idiotforum. Vissa tycks tro att en vuxen kvinna helt plötsligt skulle tänka: "Åh, jag vill så gärna knulla med min pappa idag." Det är föga troligt. Det mest troliga är att pappan antastat & våldtagit henne redan som barn & fortsatt upp i vuxen ålder. Men sånt tycker förstås ni idioter är helt i sin ordning!

Du jämför alltså sex mellan två samtyckande vuxna syskon med pedofili och våldtäkt? Du kan inte vara frisk i huvudet.¨
Citera
2018-09-18, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Du jämför alltså sex mellan två samtyckande vuxna syskon med pedofili och våldtäkt? Du kan inte vara frisk i huvudet.¨
Om du inte förstår att incest är ett sjukt beteende, som till exempel pedofili, tidelag eller homosexualitet, så undrar jag om det inte är du som saknar förstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in