Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-19, 21:16
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Nu har vi de lagar vi har vilket gör det straffbart med det här förhållandet, men jag personligen tycker inte att vi har med människors sexualitet att göra. Om en sexuell relation sker mellan pappa och dotter där båda vill ha det så.. vad är det att rota i?? Det måste vara upp till de vuxna människorna själva att avgöra sådant.





Sex mellan två vuxna personer som är nära släkt med varandra är inte incest. Inavel kan vara ett ord, men definitivt inte incest.
Du vet väl ändå att inavel beror på att nära släktingar haft sex. TVå familjemedlemmar får ett barn tillsammans, ofta får deras gemensamma barn svårigheter av skilda slag.
Incest är sex mellan familjemedlemmar.
Är du inte svensk, så vet du, kanske inte att det är olagligt enligt svensk lag.
Citera
2018-09-19, 21:29
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlandoffroad
Riktigt trasig familj där dottern är ett offer en för riktigt jäkla kaotisk uppväxt.
mentalt handikapp och väldigt mycket som gått snett.
ett exempel: (FB) Brand på Frösön
Det brukar finnas sexuella övergrepp i dessa flickors bakgrundshistoria
när flickor/kvinnor tänder eld.
SÅ det rör sig om en vuxen dotter som fått sitt liv förstört pga övergrepp i barndomen.
Citera
2018-09-19, 21:34
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Tja vad vi tycker om incest är irrelevant så länge båda är vuxna och frivilliga, right? Eller borde man förbjuda tex anal, kiss och bajssex också för att vissa tycker det är sjukt?
ja visst är det snedvridet att syssla med det du ger exempel på.
Du verkar inte riktigt ha koll på vad som är sunt o osunt?
HUr det kommer sig att du anser att avvikelser ska tolereras, är märkligt.
Citera
2018-09-19, 21:44
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kernelpanic
Om både samtyckte och blev upphetsade av blotta tanken på denna förbjuda älskog så kan det vara helt rimligt. De kanske båda hade närt drömmar om en sån perverterad kärleksakt i många år och fick äntligen njuta av detta vällustiga möte. Avkomman riskerar dock att bli en abnormitet som kan visas upp mot betalning på Kiviks marknad.
Dottern ville inte ha sin far som älskare, hon polis anmälde ju.
Citera
2018-09-26, 11:41
  #185
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Vid fyra tillfällen under hösten 2017 hade en pappa i Gävle samlag med sin biologiska dotter. Nu döms han för samlag med avkomling till villkorlig dom och dagsböter på drygt 32 000 kronor.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...villkorlig-dom
Citera
2018-09-26, 12:05
  #186
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...villkorlig-dom
Tack för uppdateringen!
Citera
2018-09-26, 22:49
  #187
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Villkorig dom och 30.000 i böter . Skämtar ni med mig eller? Fritt fram för en farm av inavel i detta land snart .
Citera
2018-09-27, 09:06
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Villkorig dom och 30.000 i böter . Skämtar ni med mig eller? Fritt fram för en farm av inavel i detta land snart .

Exakt min tanke. Fy fan alltså
Citera
2018-09-27, 10:17
  #189
Medlem
Skulle vara intressant och höra hur tingsrätten resonerade kring denna dom.
Helt sjukt om det nu är sant att dottern har någon form av mentalt handikapp.
Citera
2018-09-27, 10:38
  #190
Medlem
är det verifierat vem pappan är?
Citera
2018-09-28, 17:43
  #191
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Exakt min tanke. Fy fan alltså
Ja det är helt sinnesjukt! . Det går utför i vårt land men det insåg man för evigheter sedan .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback