2018-09-18, 21:57
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Egentligen inte, men idag får man dricka hur mycket alkohol man vill under graviditet utan att åtalas, även om barnet får fetalt alkoholsyndrom. Man kan undra om det är rimligt.

Det skambeläggs ju å det grövsta med statens goda vilja i bakgrunden så varför ska incestknullande inte också behandlas så om det är en riskgrupp? Du är väl ingen moralist som gör skillnad på bruk av substanser och könsorgan?
Citera
2018-09-18, 22:04
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det skambeläggs ju å det grövsta med statens goda vilja i bakgrunden så varför ska incestknullande inte också behandlas så om det är en riskgrupp? Du är väl ingen moralist som gör skillnad på bruk av substanser och könsorgan?

Det är enligt mig fel att samhället (och ni här på FB) moraliserar över människors sexualitet.. genom allehanda inskränkta vanföreställningar.
Citera
2018-09-18, 22:09
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Det är enligt mig fel att samhället (och ni här på FB) moraliserar över människors sexualitet.. genom allehanda inskränkta vanföreställningar.

Men nu är det så att man får moralisera över "fel" saker i en demokrati. Berätta istället det moraliskt riktiga i att *ommy på Sandvik bör få föröka sig med lilltjejen sin?
Citera
2018-09-18, 22:24
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..

Du tycker alltså att det inträffade är okej? Vanföreställningar - vet du vad det ordet betyder i sitt psykiatriska sammanhang? Inskränkta? Du är sannerligen too möch, som Jon Skolmen en gång sa.
Citera
2018-09-19, 00:19
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOMBOCLAT
Fy fan vilken vacker släkt! Slår vad om att fyllgubben bonkar sin fagra dotter V*ronika. Kräktes lite i munnen....
Förvånar mig inte ett skvatt om även morsan ligger och drar någon form av fitt smekande . i rummet intillhttps://www.youtube.com/watch?v=C6f9ooGR9iU
Citera
2018-09-19, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big-Lee
Alltså bilderna på dotterns bröllop! Så vidrigt nu när man vet. Var är brudgummen? Tomm* står bredvid dottern på trappan, mamman (gissar jag?) till vänster en liten bit ifrån. Det ser ut som att brudparet är Tomm* och dottern
Och vad fan har karln på sig?! Inte fan har man väl för korta mysbrallor, t-shirt, gympadojor och vita tubsockor på bröllop...

Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Borde vara någon med samma efternamn.
Är dock ej helt säker.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Jaha är det dottern!?
Och ja klädseln.......

Citat:
Ursprungligen postat av BOMBOCLAT
Fy fan vilken vacker släkt! Slår vad om att fyllgubben bonkar sin fagra dotter V*ronika. Kräktes lite i munnen....
Det är absolut inte bekräftat att det där är den aktuella dottern så spar på kommentarerna om offret.
Citera
2018-09-19, 07:59
Medlem
det är väl inte bekräftat att det är den utpekade mannen heller......eller har jag missat något?
Citera
2018-09-19, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrunderhill
det är väl inte bekräftat att det är den utpekade mannen heller......eller har jag missat något?
Så länge han är den enda utpekade får det nog ses som mycket sannolikt.
Citera
2018-09-19, 08:30
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Du tycker alltså att det inträffade är okej? Vanföreställningar - vet du vad det ordet betyder i sitt psykiatriska sammanhang? Inskränkta? Du är sannerligen too möch, som Jon Skolmen en gång sa.

Det är väl ok om båda var med på det från början, då det trots allt är två vuxna människor det handlar om. Tycker inte samhället ska lägga sig i vuxna människors sexualitet.. Men jag tycker personligen att det inte är varken ok eller lämpligt, om man nu ska moralisera.

Ytterligare en aspekt är om han tafsat på henne som minderårig, vilket man kanske kan misstänka?
Citera
2018-09-19, 09:33
Medlem
mmas avatar
Dotterns fb?
Citera
2018-09-19, 09:46
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
FUP är begärd. Kommer upp tidigast måndag förmiddag.

På g?
Citera
2018-09-19, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Det är absolut inte bekräftat att det där är den aktuella dottern så spar på kommentarerna om offret.
För det första så är det heller inte dementerat att så är fallet så det är fullt möjligt att spekulationerna stämmer.
För det andra ser väl familjen lika efterbliven ut även om det skulle visa sig att det inte är dem tråden handlar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in