Citat:
Ursprungligen postat av
ascHack
Kan någon länka hela artikeln, det är plus.
Citat:
Ursprungligen postat av
hvita.nhegrer
Ingen som kan citera artikeln som länkas i trådstarten, skulle vara intressant att läsa om detta bisarra fall...
Gubben måste vara både sexuellt pervers och psykiskt störd som vill göra/skaffa barn med sin egen dotter!?

Lite citat från artikeln:
Citat:
Kvinnan i 30-årsåldern hade tidigare samma år flyttat hem till sina föräldrar i Gävle kommun. För polisen har hon berättat att pappan en dag kom och lade sig bredvid henne i sängen och började ta på hennes kropp. Kvinnan uppger att hon av rädsla "stängde av", vad som vid sexualbrott brukar kallas "frozen fright", och gick in i sin "bubbla". Därefter ska pappan ha dragit av henne trosorna och haft samlag.
Totalt rör det sig om fyra tillfällen som mannen ska ha haft sex med sin dotter.
Citat:
Polisens tekniker har tömt kvinnans telefon och funnit en penisbild som pappan skickat till henne. Även en lång sms-konversation har gåtts igenom, där pappan gång på gång skriver sexuella inviter.
I konversationen har pappan även skrivit "Ta bort ordet pappa och skriv hjärtat i stället" och "Jag skulle vilja ha barn med dig".
Mamman i familjen ska till slut ha sett ett sms vilket ledde till att historien uppdagades. Det ska även finnas en inspelning där mannen berättar om vad som hänt, där han erkänner att han har haft samlag med sin dotter.
– Det är inte våldtäkt för att hon har varit med på det varje gång, säger han själv i förhör.
Mannen säger sig inte veta att det är olagligt att ha sex med sitt barn.
– Nej, jag visste det inte förrän nu. Jag var in och googlade en gång om far och dotter kan ha en relation.
Verkar vara en frisk pappa det där.