2018-09-16, 17:47
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
I det här fallet gissar jag på utvecklingsstörning både hos pappa och dotter. Om mannen som nämns i tråden är rätt person, så lyser det lågbegåvning om honom.

Så klart!!
Finns ingen normal människa som bor på Glimmervägen i Gävle.
Endast WT somalier och pundare.

Varför har Gävlekommun misslyckats så???
Citera
2018-09-16, 20:29
Medlem
Casual-Cultures avatar
Jag vet exakt vilka detta rör säg om men tänker inte hänga ut dom båda. Det är ganska enkelt om ni söker själva. Kollar ni min föregående kommentar så hade jag inte helt fel dottern är inte helt svensk. Iallafall inte i utseendet och ser lite samhall ut tyvärr.
Citera
2018-09-16, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Jag vet exakt vilka detta rör säg om men tänker inte hänga ut dom båda. Det är ganska enkelt om ni söker själva. Kollar ni min föregående kommentar så hade jag inte helt fel dottern är inte helt svensk. Iallafall inte i utseendet och ser lite samhall ut tyvärr.
Finns en bland hans vänner som börjar på V. Hon ser ganska bliven ut tyvärr. Massa WT vänner. En annan tjej som är sönderkarvad på armar och ben som jobbar på Playboy.
Satan vad sorgliga människor det finns. Mår illa av att se såna profiler.
Citera
2018-09-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Det är sånt man får på köpet när man har perversa typer som hyllas när de marscherar med sina regnbågsflaggor.
Nej. Det där är helt fel, naturligtvis. Att vuxna människor av samma kö6hr sex med varandra kan inte jämföras med det här snusket. Det är bara din hjärna som spelar dig spratt.
Citera
2018-09-16, 21:53
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Så klart!!
Finns ingen normal människa som bor på Glimmervägen i Gävle.
Endast WT somalier och pundare.

Varför har Gävlekommun misslyckats så???

Därför att det luktar gammal surmök där 24/7. Normala människor har dragit, kvar blev bara "dreamteam".
Citera
2018-09-16, 22:07
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Här har du fel. HBTQ-rörelsen har normaliserat sådant här beteende, ett jävla snusk är vad det är.

Sluta vara så äckligt politiskt korrekt, du vet ju själv att normaliserande av bögerier och perversioner har resulterat i detta.

Jävla kossa.
Vi vet alla att dom tjatar mest om "bögerier" mm är dom som själva är gay men som försöker "gömma det"
Hatet blir liksom liiiite överdrivet
Citera
2018-09-16, 22:09
Medlem
Citat:
Här har du fel. HBTQ-rörelsen har normaliserat sådant här beteende, ett jävla snusk är vad det är.

Sluta vara så äckligt politiskt korrekt, du vet ju själv att normaliserande av bögerier och perversioner har resulterat i detta.

Jävla kossa.
Med personalrummet kommer du ingenstans.
Citera
2018-09-16, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Sånt här blir nog allt vanligare tyvärr. I spåret av HBTQ-rörelsens och pride-spektaklens normaliserande av sjukligt beteende lockas andra perversa individer att leva ut sina sjuka fantasier.
Citat:

Jävla kossa.

Incest har utövats i all tider även när HBTQ rörelsen inte fanns. Om ni tror det här fallet var ett resultat av Pride så är ni ute och cyklar.

Btw ökad acceptans för HBTQ beror på kunskap, inget annat.
Senast redigerad av Guy86 2018-09-16 kl. 22:50.
Citera
2018-09-16, 22:28
Medlem
Citat:
Hittar en T*mmy Erikss*n på Facebook som ser misstänkt ut. Jobbar på Sandvik.
Annars kan det bli svårt med bilder tror jag.

Stämmer bra, han är det.
Citera
2018-09-16, 22:40
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SneeSeglaren
Stämmer bra, han är det.

Han har sig själv som vän på FB.(Annat konto givetvis)
Där finns det en hel del foton på karln.
Citera
2018-09-16, 23:37
Medlem
Är det verkligen rätt att hänga ut dessa personer? Det är trots allt vuxna personer som det handlar om.
Pinsamt för dem också kanske att det ska komma till allmän kännedom...
Citera
2018-09-16, 23:47
Medlem
jamtlandoffroads avatar
Riktigt trasig familj där dottern är ett offer en för riktigt jäkla kaotisk uppväxt.
mentalt handikapp och väldigt mycket som gått snett.
ett exempel: (FB) Brand på Frösön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in