Citat:
Ursprungligen postat av
GeorgeS.Patton
Svenskar skapade den svenska kulturen, det är alltså inte den svenska kulturen som skapade svenskarna. Byter du ut befolkningen med utomeropéer så får du kanske Sverige på kartan, nationen kanske heter till och med Sverige fortfarande och inte Swerabia men landet är oigenkännligt och mycket brunt och det speglar av sig i hela samhället i stort, totalt dysfunktionellt med kaos och upplopp. Endast vita svenskar kan representera Sverige, assimilering och integration är postmarxistiska begrepp för att människor på sikt skall acceptera mångkulturen när det redan är försent när de befinner sig i minoritet och kan inte påverka på demokratiskt vis dvs via val sin framtida utgång. Vi befinner oss mycket snart där idag, sossekraturen är smart och massimporterar valboskap som är lojala så länge de får bidrag, med kommuner där sossarna får 70% av rösterna. Problemet är egentligen inte vad de röstar på, problemet är att de befinner sig i ett land när de kommer från andra sidan jorden.
Jag tackar för mig, må du vakna ännu mer ur dvalan.
Fast vem har sagt att jag vill byta ut befolkningen? Jag vill just INTE byta ut befolkningen. Varför tror du jag vill att SD skall få makt?
Det betyder för den delen inte att jag vill rensa ut varenda icke-svensk invånare ur Sverige.
Det betyder inte att jag får hjärtinfarkt bara för att jag ser någon med annan hudfärg på gatan.
Det är det som skiljer oss åt. Du är alldeles för extrem. Förmodligen vill du ha Sverige helt vitt. Mig stör det inte att Sverige inte är
helt vitt. Men det betyder inte att jag vill bli minoritet i mitt eget land heller.
Det finns faktiskt nyanser. Det behöver inte vara svart eller vitt.
Som sagt, jag är inte rasist. Dock tycker tydligen 82% av röstarna att jag är det. Men det skiter jag i, för de har inga hållbara argument.
Jag förstår ju också såpass, att den verklighet jag vill ha, den är fullt möjlig. Om än osannolik baserat på valresultatet...
Medan den verklighet du vill ha, den verkligheten kan du ju glömma. För du kanske ser hur illa ställt det är? OM AfS skulle ha kommit in i riksdagen, och OM de hade ökat som SD osv. Så hade du fått ditt helvita land om sådär 70-80 år liksom, om någonsin. Det du vill, det är praktiskt taget ogenomförbart.