Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Det tycker du eftersom du vet vem som startade bråket.
Nej, jag tycker det för att jag lever inte för att tjäna Åkesson och du borde inte leva för att tjäna Kasselstrand. Det är deras bråk och borde inte berör oss. Jag är totalt ointresserad av att lyssna på vem som började och jag är bergsäker på att även om jag gjorde det så skulle jag presenteras för två olika versioner och tolkningar. Åter igen totalt ointressant och inte intellektuellt för fem öre gällande mitt politiska resonemang.
Citat:
Varför dammar du av den där gamla icke-storyn som var allmänt känd långt innan Nyheter Idags "avslöjande"?
Därför att den är relevant i diskussionen om "bråket" och SD fiffel med EXPO
Herregud ska vi träska ner oss i detta, är redan nu uttråkad.
Citat:
Jag skrev nyligen att jag aldrig kommer att glömma den hetskampanj som du och dina partikamrater har bedrivit mot Alternativ för Sverige och det står jag fast vid. Det är tyvärr försent för oss två att lägga tjafset bakom oss och det är enbart ditt fel.
Vilka griniga känsloargument du kör på, överdramatisk är bara förordet tillsammans med tampongen i din byxficka. Nu ska du för evigt "straffa" de som inte höll med dig för att dina känslor har blivit sårade i debatten. Väx upp för fan om vi nu ska ta er seriöst inför 2022.