2018-09-09, 22:53
Medlem
Charitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daman23
söt/tjejig/gullig men ändå kvinnlig.

Bra familj, bra bakgrund inte legat runt
Brunett, mörka ögon, ett huvud kortare än mig (är 185)

Som sagt super söt tjej jag kan älska, ha ett intellektuellt och emotionellt utbyte med
Samt söt och tjejig, som jag kan känna att jag skyddar och håller trygg från denna ondskefulla värld när hon ligger i min famn

Haha allt passar in på mig
Citera
2018-09-09, 22:58
Medlem
Charitas avatar
•Utseende;
Mörkt hår.
Ögonfärg spelar ingen roll.

•Personlighet;
Omtänksam.
Ha empati.
Humor.

•Krav;
Inte svensk, gärna utländsk då jag själv är svensk/spansk/kroat
Citera
2018-09-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charita
•Utseende;
Mörkt hår.
Ögonfärg spelar ingen roll.

•Personlighet;
Omtänksam.
Ha empati.
Humor.

•Krav;
Inte svensk, gärna utländsk då jag själv är svensk/spansk/kroat

vart bor du?
skulle gärna vilja veta hur en tjej som är svensk/spansk/kroat såg ut, vore intressant o se
Citera
2018-09-11, 22:48
Medlem
Charitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bezieeh
vart bor du?
skulle gärna vilja veta hur en tjej som är svensk/spansk/kroat såg ut, vore intressant o se

Malmö
Citera
2018-09-12, 17:30
Medlem
Jagtardindotters avatar
En stor penis, alltså runt 20 cm är något jag går igång på. Skägg, fixat hår, stora axlar.

Sedan ska han ha ett bra jobb, empati, humor men också vara bra i sängen.

Gärna runt 1.90, och vara vältränad, inte 6-pack men vältränad.
Citera
2018-09-12, 17:45
Medlem
Hur kan ni veta vad ni vill så exakt ?

Men är det drömkille mer än partnerval (mina ser alltid olika ut, är mer för personlighet än utseendet el något sådant).

188-190, Bra hårfästet och tjockt hår, gärna mörkt nästan svart, med ljusa ögon (så sjukt vanligt med bruna idag att jag verkligen börjat uppskatta ljusa ögon). Markerad käke och haka med västerländskt utseende. Rak, fin näsa och en kropp som passar längden. Oviktigt med formen så länge han inte är kraftigt överviktig eller undernärd. Normal bara.
Det vill säga en 9-10 poängare. Gärna 3-5 dagars skäggstubb.
Citera
2018-09-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Annorlunda för min del också. Du beskrev utseendet av min man Den innan min man som jag dejtade innan min man (bästa vän) han är väldigt blond och blåögd. 180 cm och väldigt snygg. Han är lik Brad Pitt (bara snyggare) och har världens finaste personlighet.

Jag blir helt förvånad att han som 30 år fortfarande ser bra ut med två barn som han tar hand om och pendlar fram och tillbaka mellan städer för att jobba.
Oki då har du haft tur men jag blir lite fundersam över det andra då 30 inte är jättehögt. Några killar 18-20 har skrivit till mig den senaste veckan och absolut haft bra utseenden men mer som att man vill säga: Du blir nog snygg som vuxen man. Nu vet alla att jag inte tycker män åldras behagligt men riktigt snygga brukar inte förfalla vid 30.

Alla mina killar har nog sett rätt olika ut varandra. Sedan så var exempelvis förra så långt ifrån mitt drömutseende på en drömkille för mig men tyckte otroligt mycket om hans utseende och samma sak med killen jag träffade för ett år sedan. Någon innan den var söt som socker och den andre ful som stryk medan första av dem jag träffat under de här snart tre åren, var någon som såg riktigt bra ut vid 18 och vid 23... not so much...

Allt handlar om hur man betraktar någon mer än om de är i toppklass utseendemässigt. Någon som inte är idealisk kan ändå vara den hetaste för än meeen ska du separera kan du skicka ett pm
Citera
2018-09-13, 09:48
Medlem
•Utseende;
Ljusbrunt till blont hår
Gröna eller blå ögon
Liten rak näsa, inga fula jättenäsor som alla ättlingar till MENA har
Fylliga läppar

•Personlighet;
Alltid ärlig, ljuger hon det minsta så åker hon ut med huvudet före, finns inget oattraktivare än lögnare
Ingen gold digger som sydeuropeiska eller persiska kvinnor är
Intelligent och äventyrlig
Ambitiös

•Krav;
Svensk (utan invandrarföräldrar)
Agnostiker
God ekonomi
Citera
2018-09-13, 20:06
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Oki då har du haft tur men jag blir lite fundersam över det andra då 30 inte är jättehögt. Några killar 18-20 har skrivit till mig den senaste veckan och absolut haft bra utseenden men mer som att man vill säga: Du blir nog snygg som vuxen man. Nu vet alla att jag inte tycker män åldras behagligt men riktigt snygga brukar inte förfalla vid 30.

Alla mina killar har nog sett rätt olika ut varandra. Sedan så var exempelvis förra så långt ifrån mitt drömutseende på en drömkille för mig men tyckte otroligt mycket om hans utseende och samma sak med killen jag träffade för ett år sedan. Någon innan den var söt som socker och den andre ful som stryk medan första av dem jag träffat under de här snart tre åren, var någon som såg riktigt bra ut vid 18 och vid 23... not so much...

Allt handlar om hur man betraktar någon mer än om de är i toppklass utseendemässigt. Någon som inte är idealisk kan ändå vara den hetaste för än meeen ska du separera kan du skicka ett pm

Han är pappa till 2 barn som sliter honom i stycken. Den bästa pappan jag sett dock som tar hand om sina ungar och gör allt hemma.

Han är blond/blåögd ca 1.80 medan hans bror har mörkt brunt hår och ljusa ögon.

Hans bror tycker jag är mindre attraktiv trots att han ser bättre ut enligt många kvinnor. Det är som du säger att vissa har en charm och utstrålning. En personlighet som matchar utseendet.

Dne blonda killen har en otrolig charm/utstrålning som jag inte sett någon svensk man ha.

Jag har nog aldrig sett en kvinna som inte tittar på honom när vi går tillsammans.
Han är inte värst lång men hans gener är otroliga.

Jag kan liksom inte säga vad det är men varje man har sin charm/sitt sätt vara som är en utstrålning
Citera
2018-09-13, 20:07
Medlem
Barbarmannens avatar
Kunna slåss, gilla att slåss och ofta slåss. Sedan har han mig som i en ask!
Citera
2018-09-13, 20:19
Medlem
Då får man gå in i sin drömvärld, det är kvinnan bredvid mig sen 30år.
Men i mina ögon ser hon ut precis som Jane Fonda gjorde när hon spelade in Cat Balou.
Citera
2018-09-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Han är pappa till 2 barn som sliter honom i stycken. Den bästa pappan jag sett dock som tar hand om sina ungar och gör allt hemma.

Han är blond/blåögd ca 1.80 medan hans bror har mörkt brunt hår och ljusa ögon.

Hans bror tycker jag är mindre attraktiv trots att han ser bättre ut enligt många kvinnor. Det är som du säger att vissa har en charm och utstrålning. En personlighet som matchar utseendet.

Dne blonda killen har en otrolig charm/utstrålning som jag inte sett någon svensk man ha.

Jag har nog aldrig sett en kvinna som inte tittar på honom när vi går tillsammans.
Han är inte värst lång men hans gener är otroliga.

Jag kan liksom inte säga vad det är men varje man har sin charm/sitt sätt vara som är en utstrålning
Människor är vackra på olika sätt men väldigt attraktiva, blonda män sticker ut eftersom de är ovanligare. Blont hår är ju inte den vanligaste hårfärg en och lite ovanligare på män så en lång snygging blir lite Alexander Skarsgård, även om han inte direkt ser bra ut men du förstår vad jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in