Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 18:21
  #445
Medlem
Jag föredrar söta före "modellsnygga". Inte översminkade. Kroppen är inte viktig heller. Jag kan inte ens återge längden! Det är mer en "aura". Det blir två intryck som stimuleras samtidigt med en söting. En modellsnygg blir mer som en beskådning och ingjuter inte nödvändigtvis personliga känslor. Lämnar mig kall!

Långt hår. Vet inte varför det är så tilltalande, men det är det.

Personlighet och presentation: förmodligen som jag, något av en ensamvarg. Utgår ifrån erfarenhet nu.... Gillade inte statustjejer alls.

Liknande värderingar. Om inte, blir det lite som elefanten i rummet och kan lätt komma upp till ytan, som jag erfarit med andra som inte delat samma värderingar med sin käraste! Det är inte opposites attract, det är en myt!
Citera
2018-08-14, 20:54
  #446
Medlem
Blond eller brunette eller vad fan som helst.
Mellanbröst
Mellaan rumpa

Miljonärbarn med bortgångna föräldrar
Jobba som agent eller annat jobb där ingen vet vad hon gör
Med andra ord INGEN fet släkt.

Ska kunna flera språk och även ha utbildning.

Missbruka/bruka droger

Träna får hon göra om hon vill men snälla inga som är besatta av kosten.

Vara belevad och gilla konsy. Helst ha läst dr stoooora författarna.

Humor, intelligent och kreativ.

Får gärna hata barn. Inte mig emot. Faktum är att hon får hata vad hon vill.

Särskilt mycket tid över till mig behöver hon inte heller ha. Men måste vilja resa.
Citera
2018-08-14, 23:16
  #447
Medlem
Dröm tjejen är någon som är väldigt stark, stark på det måtta att självförtroendet är utan dess like.
Att kunna lyfta mig när jag är nere, att vara där med en tillit som är starkare än misstron som förankras av baktalaren.
Helt enkelt en karaktär som jag kan släppa lös och vet att denne kommer få medföljare som ser upp till denne, knappast en ägodel utan någon som jag själv ser upp till.

Attraktionen har varierat från tid till tid för min del, men auran samt visheten är något som jag inte kan motstå, men jag kan verkligen inte räkna dessa med två händer och det säger sig själv.
Är inte kräsen, men rätt ska vara rätt.
Citera
2018-08-15, 02:29
  #448
Medlem
Rippless avatar
Drömtjejen är/har/osv:

* ...150-170 cm lång, kan såklart gå över 170 cm men jag tycker ofta de små tjejerna är bäst.
* ...brunett.
* ...något mörkare hy än typiskt svenskt.
* ...helst gröna ögon men blå/ljusgrå fungerar det med. Det viktigaste är att ögonen är ljusa.
* ...lite fräknig på sommaren.
* ...stor och putig rumpa. Föredrar att rumpan är rund och putig genetiskt än att den är vältränad. Alltså är en mjuk rumpa med fett på inget jag bryr mig om, så länge det finns en bra form genetiskt.
* ...stora bröst. Kombinerat med korthet är stora bröst riktigt fint. Uttalandet "stora bröst" får mig och säkert många andra att associera till sillisar på ankläppsfjortisar men stora bröst är ju mer än så. Jag tänker på de bröst man ser ibland som guppar när kvinnorna går för de har så mycket massa. Väldigt vackert!
* ...markerad midja/höft-kvot.
* ...ben som är lite formade är snyggt. Kobenthet och hjulbenthet är avtändande.
* ...något längre ben än överkropp men inte för extrema kvoter.
* ...klär sig med lite klass. Gärna svarta byxor och toppar. Jag personligen är inte mycket för "tuff" stil på tjejer.
* ...intelligent men inte smartare än mig.
* ...bra på att laga mat.
* ...tycker om att ta hand om sig själv och vill vara fin.
* ...ambitiös.
* ...inte aktiv på sociala medier.
* ...inte radikalfeminist.
* ...inte översminkad och gillar att gå runt i myskläder osminkad i mitt sällskap.
* ...vill göra saker ihop men behåller sitt gamla liv med vänner så hon inte lämnar allt bakom sig på grund av mig.
* ...små fötter och händer.
* ...vill ha mycket sex i förhållandet men att ha legat runt är avtändande.
* ...viktigast av allt: drömtjejen är nöjd med sig själv och är stolt över att vara en feminin kvinna som tycker om sitt utseende och söker inte konstant bekräftelse i form av kommentarer som "jag är så tjock" och liknande utan litar på att jag tycker om henne precis som hon är. (Något motsägelsefullt påstående dock då jag precis har skrivit ut den ultimata kvinnan i mina drömmar som inte har en enda skavank, haha).

Jag tror jag fick med det mesta.

Jennifer Connelly i A Beautiful Mind har ett väldigt fint ansikte:

Bild 1
Bild 2
Citera
2018-08-15, 02:37
  #449
Medlem
Vill ha sex med vem som helst, bara hon tar mig i apan.
Citera
2018-08-15, 03:00
  #450
Medlem
kashats avatar
Metalbrud/goth

-vältränad
-piercings
-snygga tatueringar (ej tribaler) Om så ska de fan ha skugga i alla fall...
-eventuellt blackmetal/viking look, och isåfall ha häst. Ej vanlig vanilla hästtjej alltså.
-silversmed. Hett.

*vältränad= gym. Inte löpar trams.
Citera
2018-08-20, 22:25
  #451
Medlem
Alltså inte under 80 procent av din längd. Ser framför mig en jätte på 180 cm med en pygme på 144 cm som precis kvalat in.
Citera
2018-08-20, 22:34
  #452
Avstängd
Knullbartuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashmellow
Hon ska se ut:

-brunett helst
-ideallängd, 175-185 cm lång
-vältränad
-tatueringar

Hon ska vara:

-ha attityd

Why so long?
Citera
2018-08-20, 22:34
  #453
Medlem
Alltså lite komiskt är det att inte en man i sverige stämmer in på tjejernas beskrivningar. "Killen ska vara över 185 cm " 99 procent av alla Araber går direkt bort.

"Killen ska ha mörkt hår och kraftig skäggväxt"

99 procent av svenskar går direkt bort.

Det går inte få allt...taj di daj di
Citera
2018-08-20, 22:40
  #454
Avstängd
Knullbartuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SherrodBrown
Alltså lite komiskt är det att inte en man i sverige stämmer in på tjejernas beskrivningar. "Killen ska vara över 185 cm " 99 procent av alla Araber går direkt bort.

"Killen ska ha mörkt hår och kraftig skäggväxt"

99 procent av svenskar går direkt bort.

Det går inte få allt...taj di daj di

1% som har kraftig skäggväxt? Njaaa. Nu överdriver du? Snackar vi 15 åringar nu eller?
Citera
2018-08-25, 17:16
  #455
Avstängd
T80s avatar
Hon ser trevlig ut- https://ftopx.com/xxx-walls/37373-ch...spreading.html
Citera
2018-08-25, 18:19
  #456
Avstängd
therefores avatar
https://www.imdb.com/name/nm0397171/...r/rm1222528768
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback