Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
Oki då har du haft tur

men jag blir lite fundersam över det andra då 30 inte är jättehögt. Några killar 18-20 har skrivit till mig den senaste veckan och absolut haft bra utseenden men mer som att man vill säga: Du blir nog snygg som vuxen man. Nu vet alla att jag inte tycker män åldras behagligt men riktigt snygga brukar inte förfalla vid 30.
Alla mina killar har nog sett rätt olika ut varandra. Sedan så var exempelvis förra så långt ifrån mitt drömutseende på en drömkille för mig men tyckte otroligt mycket om hans utseende och samma sak med killen jag träffade för ett år sedan. Någon innan den var söt som socker och den andre ful som stryk medan första av dem jag träffat under de här snart tre åren, var någon som såg riktigt bra ut vid 18 och vid 23... not so much...
Allt handlar om hur man betraktar någon mer än om de är i toppklass utseendemässigt. Någon som inte är idealisk kan ändå vara den hetaste för än meeen ska du separera kan du skicka ett pm

Han är pappa till 2 barn som sliter honom i stycken. Den bästa pappan jag sett dock som tar hand om sina ungar och gör allt hemma.
Han är blond/blåögd ca 1.80 medan hans bror har mörkt brunt hår och ljusa ögon.
Hans bror tycker jag är mindre attraktiv trots att han ser bättre ut enligt många kvinnor. Det är som du säger att vissa har en charm och utstrålning. En personlighet som matchar utseendet.
Dne blonda killen har en otrolig charm/utstrålning som jag inte sett någon svensk man ha.
Jag har nog aldrig sett en kvinna som inte tittar på honom när vi går tillsammans.
Han är inte värst lång men hans gener är otroliga.
Jag kan liksom inte säga vad det är men varje man har sin charm/sitt sätt vara som är en utstrålning