2018-09-10, 16:13
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Ni som klagar på att SD:are är skadeglada: vad fan tror ni?

Ni har bashat SD i flera månader. Ni har behandlat SD värre än vad etablissemanget gjort. Ni förtjänar allt skit som kastas på er.
Ingen har "bashat" någon. AfS har argumenterat emot SD och därmed åskådliggjort partiernas skillnader, detsamma gäller här på Flashback. Det faktum att svärjevänner är skadeglada bekräftar bara tesen att svärjevänner inte bryr sig om hur det går för Sverige, utan bara om lojalitet till sin kultiska ledare Expo-Karlsson.
Citera
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Dra ner det där till fem-sex meningar så lovar jag att läsa. Jag är inte intresserad av att agera din terapeut och ta del av en massa textdiarré från din vridna hjärna.
Jag är visserligen fullt medveten om att jag kastar pärlor åt iGnoranta svin, men nej, jag tänker inte förkorta mina inlägg, och faktum är att det inte ens är till dig jag egentligen skriver. Jag postar i dessa trådar för att helt enkelt folk i allmänhet läser i trådarna, inte för jag försöker få dig att läsa mina inlägg. Så betydlig är du inte att jag lägger ner tid på dig. Du eller någon annan kommer med argument, jag svarar om jag orkar, för att folk läser.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag fattar inte direkt vad du menar. Valdistrikt är alltid små, men siffrorna är ju siffrorna. Men du att 9 personer inte utgör 1% eller vad fan tjafsar du om? Det spelar väl ingen roll vilka som har röstat?
Rent statistiskt sett finns det en hel del felmarginal om du utgår från Norra Luthagen's ca 900 röster. Efter säg, en 30 tusen räknade och redovisade röster, det kommer vara mycket närmare det slutgiltiga valresultatet.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Men där bor väl Marcus TheGoldenOne och William Hahne?

Haha. AfS-fäste.
Haha, det kanske förklarar saken då. Som sagt, bästa AfS-fästet hittills!
Citera
2018-09-10, 16:16
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är det att balla ur om man frågor hur det gick med inträdet? Det är ni AfS-sektare som fullständigt har ballat ur från verkligheten. Man kan nästan tro att ni lever i en drömvärld som i Inception. Vakna! Kom tillbaka till verkligheten!

Verkligheten är att ni kommer att fortsätta marginaliseras av globalistpartierna och ni kommer göra allt ni kan för att de ska släppa in er i värmen. Inte ens det lär ni lyckas med. Så strömlinjeformat som SD blivit går det nog bara att skapa verklig opposition utanför partiet, inte inom det. Det är sorgligt i så fall.
Citera
2018-09-10, 16:16
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
För att säga något positivt om AfS så leds partiet av individer som inte viker ned sig i första taget, vilket de visade när de för några år sedan brottades med Sverigedemokraternas partiledning. Hahne, Kasselstrand och Ohlson är ytterst envisa och uthålliga personer. Detta ska de ha all cred för.

https://twitter.com/William_Hahne/status/1039124640965296128

Jag önskar Alternativ för Sverige all lycka i framtiden. Kanske kommer jag till och med rösta på dem någon gång framöver.
Citera
2018-09-10, 16:20
Medlem
wwrs avatar
12 av ung 6000 distrikt räknade. Viss geografisk spridning, Kalmar, Uppsala, Gävleborg, Kronoberg.
Det ser ut som AfS får runt 0.3 - 0.4% på de flesta platser som räknats.
Aningen mer än jag hade tippat.
Senast redigerad av wwr 2018-09-10 kl. 16:23.
Citera
2018-09-10, 16:21
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
0.42% arma arma människor. Kan inte ens föreställa mig hur ni måste känna er. Fy fan.

Hur många % hade SD i början?

Ge aldrig upp.

Det har varit underhållande att reta upp MSM och vissa segment av den svenska befolkningen.

Självkritik:

AfS borde mer inriktat sig på skattepolitiken, nattväktarstat, lag och ordning, privatiseringar, korruptionen, effektiviseringaroch sist på mötena tagit upp I&I.
Citera
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Äsch jag nördar loss. Just nu - kommunvis:

Uppsala: 0,47%
Växjö: 0,40%
Sandviken: 0,34%

Jag är intresserad av vilka kommuner som partiet kommer att gå bäst i.

Kul! Jag kommer att följa med (visst) intresse.
Citera
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Ingen har "bashat" någon. AfS har argumenterat emot SD och därmed åskådliggjort partiernas skillnader, detsamma gäller här på Flashback. Det faktum att svärjevänner är skadeglada bekräftar bara tesen att svärjevänner inte bryr sig om hur det går för Sverige, utan bara om lojalitet till sin kultiska ledare Expo-Karlsson.
Precis, skadeglada är bara förnamnet.
Citera
Medlem
Nu har slutgiltiga rösträkningen börjat, och AFS går upp i ledning bland "övriga" efter att 12 distrikt räknats. Kan förstås ändras, men tippar ändå att de landar där nånstans runt 0,4-0,5%
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag är visserligen fullt medveten om att jag kastar pärlor åt iGnoranta svin, men nej, jag tänker inte förkorta mina inlägg, och faktum är att det inte ens är till dig jag egentligen skriver. Jag postar i dessa trådar för att helt enkelt folk i allmänhet läser i trådarna, inte för jag försöker få dig att läsa mina inlägg. Så betydlig är du inte att jag lägger ner tid på dig. Du eller någon annan kommer med argument, jag svarar om jag orkar, för att folk läser.

Jaha. Nu är det visserligen ingen över huvud taget som läser dina inlägg, det kan jag lova dig. Folk ger upp efter tre meningar när de ser att det är helt substanslösa saker.
Senast redigerad av Amriswil 2018-09-10 kl. 16:24.
Citera
2018-09-10, 16:22
Medlem
adolf512s avatar
AfS får mycket bättre resultat än SvP trots att SD har skärpt sin politik och börjat orata om återvandring osv. rhopp

AfS kan fortfarande bli största parti utanför riksdagen, det vore absolut inget misslyckande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in