Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Dra ner det där till fem-sex meningar så lovar jag att läsa. Jag är inte intresserad av att agera din terapeut och ta del av en massa textdiarré från din vridna hjärna.
Jag är visserligen fullt medveten om att jag kastar pärlor åt iGnoranta svin, men nej, jag tänker inte förkorta mina inlägg, och faktum är att det inte ens är till dig jag egentligen skriver. Jag postar i dessa trådar för att helt enkelt folk i allmänhet läser i trådarna, inte för jag försöker få dig att läsa mina inlägg. Så betydlig är du inte att jag lägger ner tid på dig. Du eller någon annan kommer med argument, jag svarar om jag orkar, för att folk läser.
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Jag fattar inte direkt vad du menar. Valdistrikt är alltid små, men siffrorna är ju siffrorna. Men du att 9 personer inte utgör 1% eller vad fan tjafsar du om? Det spelar väl ingen roll vilka som har röstat?
Rent statistiskt sett finns det en hel del felmarginal om du utgår från Norra Luthagen's ca 900 röster. Efter säg, en 30 tusen räknade och redovisade röster, det kommer vara mycket närmare det slutgiltiga valresultatet.