2018-09-10, 16:02
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Norra Luthagen, för att vara petig. Blir lätt lite missvisande att tala om procentsiffror när det handlar om så små nummer.
Nej, tvärtom. Är det något som alltid är exaktvisande, så är det procentsiffror. I valdistriktet Norra Luthagen fick AfS över 1% av rösterna.
Citera
2018-09-10, 16:03
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullako
Haha, 4 år till antagligen med Annie Lööf som jag förutspådde skulle bli nästa statsminister förra året(är ganska enkelt att ta reda på om man ser relationerna med svenska ministrar och bilderberg-mötet). Om inte Annie Lööf så har vi någon annan psykopat som ska lura oss i ytterligare 4 år. Fan vilket fördärv Sverige kommer vara då. Vi kommer behöva ta hjälp av någon FN eller EUs-armé för att stoppa de kriminella gängen i Sverige fram tills dess.

Ja, hur i hela h-e kan man ge Lööf och hennes gelikar klartecken att bara köra på ("Fjamååt!") mot stupet? Vad som helst är ju bättre än Sjuklövern, men det är som att folk är hypnotiserade och har tunnelseende.
Citera
2018-09-10, 16:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nej, tvärtom. Är det något som alltid är exaktvisande, så är det procentsiffror. I valdistriktet Norra Luthagen fick AfS över 1% av rösterna.

Kan röra sig om en familj och ett mindre kompisgäng, till exempel. Nio röster. Jag har svårt att se relevansen i det.
Citera
2018-09-10, 16:04
Medlem
baggebo1s avatar
Jag tror att det kan bli match mot FI ändå. De är nere på 0,55 nu, och Uppsala som börjat räknas är ett typiskt FI-näste.
Citera
2018-09-10, 16:04
Medlem
Centauris avatar
Ni som klagar på att SD:are är skadeglada: vad fan tror ni?

Ni har bashat SD i flera månader. Ni har behandlat SD värre än vad etablissemanget gjort. Ni förtjänar allt skit som kastas på er.
Citera
2018-09-10, 16:05
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kan röra sig om en familj och ett mindre kompisgäng, till exempel. Nio röster. Jag har svårt att se relevansen i det.
Jag fattar inte direkt vad du menar. Valdistrikt är alltid små, men siffrorna är ju siffrorna. Men du att 9 personer inte utgör 1% eller vad fan tjafsar du om? Det spelar väl ingen roll vilka som har röstat?
Citera
2018-09-10, 16:08
Medlem
baggebo1s avatar
Äsch jag nördar loss. Just nu - kommunvis:

Uppsala: 0,47%
Växjö: 0,40%
Sandviken: 0,34%

Jag är intresserad av vilka kommuner som partiet kommer att gå bäst i.
Citera
2018-09-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri

Ni har bashat SD i flera månader. Ni har behandlat SD värre än vad etablissemanget gjort. Ni förtjänar allt skit som kastas på er.

Nej. Vi har behandlat SD som vi behandlat andra partier. Dvs varit kritiska mot alla. I SD finns det mycket att vara kritiskt mot, även ifall de såklart är jävligt mycket bättre än sjuklövern.
Citera
2018-09-10, 16:10
Medlem
Troians avatar
Citat:
Jag fattar inte direkt vad du menar. Valdistrikt är alltid små, men siffrorna är ju siffrorna. Men du att 9 personer inte utgör 1% eller vad fan tjafsar du om? Det spelar väl ingen roll vilka som har röstat?

Jag menar att det är ointressant vilket distrikt av nio som ett pytteparti är starkast i. Men jag ifrågasätter inte att nio personer (1,01 procent) i Norra Luthagen röstade på AfS. Kör på, den som finner tröst i det.
Citera
2018-09-10, 16:10
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreyhartfanclub
AfS har agerat som ett gäng töntiga, raljerande studentspexare. De gjorde förmodligen ett hyfsat bättre resultat än de andra småpartierna men inte mer. Gustav Kasselstrand är en skicklig talare och har karisma som fan själv, det ska absolut sägas, men allt tramset runt omkring AfS går ju inte. Det är ju bara omoget. Jag såg nån snutt av deras möte i Kungsan och skämskudden åkte fram när Mikael Jansson stod och skrek om att Karl den tolfte är reinkarnerad i Kasselstrand eller nåt jävla trams. Bara det säger ju allt som behövs säga om det här töntpartiet och varför de inte längre är med i SD, tack och lov.
Jag kan bara hålla med, en total idiotkampanj. Att Afs skulle ha en chans var orimligt. Tonårsfjantandet med Kalle Dussin osv stöter bara bort folk.
Lägg ned.
Citera
2018-09-10, 16:11
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri

Basha SD är nödvändigt så ni inte cuckar ur fullständigt. Du ska inte ta det personligt. Däremot är det nog ingen AFS anhängare som hoppas att SD skulle gå så dåligt som de gjorde.
Citera
2018-09-10, 16:12
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:

Men där bor väl Marcus TheGoldenOne och William Hahne?

Haha. AfS-fäste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in