Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Utifrån det jag sett av LW's dokumentation så har jag fått uppfattningen att LW själv inte varit medveten om det.
För om hon hade velat "snika till sig" fler hittade cacher till sin statistik, så borde hon istället rimligtvis ha siktat in sig på att få den digitala loggen registrerad. Själva pappersremsan påverkar ju inte statistiken.
Frågan är snarare varför SD velat ha hennes nick tillsammans med sitt på remsan?
Det hela verkar minst sagt - skruvat...
Ponera att LW:s syfte snarare varit att ställa i SD i skum dager, när hon sedan lägger ut grejer på sociala medier som vederlägger att hon skulle ha varit på den andra platsen med SD. Eller att hon i efterskott föredragit exponeringen med de andra snarare än den med SD. Vilket kunde tvinga SD ut i skogen att redigera sina remsor. Och att redigera digitala loggar som antyder att LW varit med.
Var detta perioden då LW var skadad?
Jag söker något som kan ligga grund till käbbel snarare än bara ont blod eller svartsjuka.
Annars återstår väl bara att SD velat ”pinka in” LW genom att antyda att de stod varandra nära.
Men det blev ju då i stället ett skott i foten, som det gärna blir när man tror att den virtuella världen skulle ge ngn fribiljett till att vara på två platser samtidigt, elelr ha kakan och käka den.
Lite OT: För den som ställt sitt hopp till riksdagsvalet för möjligheten att på allvar rensa upp lite i geocacheträsket — förvisso vällovligt — så ser det väl ut som det blir till att bida sin tid i ytterligare fyra år. Jag hade iofs nästan sett fram emot en slutgiltig klassning av lämpliga fritidssysselsättningar för folk och fä, samt lite sammanstötningar mellan politiserade musikstilar i folkparker och på dansbanor. Skulle dansbandsfolket tåla censur av somliga av sina låtar? Skulle folkdansgillena ta till vapen eller uppträda med nationsgardesvakt? Skulle Melodifestivalen bilda en egen republik och inträda i EU under egen flagga? Och viktigast av allt, vad skulle hänt med Alfons på Skansen? Och musikradion... Nu får vi aldrig veta.