Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Jag vet, jag har länge kritiserat SD och Åkesson specifikt för precis detta och det ser inte bättre ut med tanke på att han saknar någon ordentlig ersättare. Problemet är fortfarande att samhällsutvecklingen har varit så otroligt katastrofal under den förra mandatperioden och bara kommer bli värre än nästa. Bara terrordådet borde räcka till att få upp SD till största parti, men hela skiten räcker inte längre än till tredje största ännu en gång.
Problemet är inte bara SD. Problemet är inte bara AfS. Problemet är mycket, mycket större än så.
Du har kritiserat SD... och de ökar?????? Börjar du nu fatta varför SD-Karlsson slänger din typ av kritik direkt i papperskorgen? Kruxet, Klasse, är att man om man ska gå högerut så måste man ha något att komma med. Där
kunde "alternativ" media ha varit till hjälp men har inte varit det.
Åkesson har pratat om "etablissemanget" i slutet på valrörelsen. Det är åtminstone en början. Vissa personer (jag låter det vara det osagt om du är en av dem) insisterar på att etablissemanget inte existerar utan att det i stället är Wolodarski eller Tel Aviv eller amerikanska företag som styr allt.