2018-09-09, 23:42
Medlem
Eklund1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fy faaan vilket bottenlöst mörker. Jag funderar nästan på att starta en ny tråd: Hängning 2.0.

Man måste komma ihåg att även ifall SD fått 35% och AfS 4% så hade invandringen fortsatt i samma takt.

Det är inte över ännu.
Citera
2018-09-09, 23:43
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
50000 miljoner likes på Facebook gav inga röster vilket jag flaggade för tidigt.

Typ 0,5 procent (gissar) är väldigt mycket fler än "inga". Problemet för AfS är inte att de gjorde ett dåligt val, för de har de inte. Problemet är att ledningen har trissat upp orealistiska förväntningar, och att medlemmar och sympatisörer gick på det.
Citera
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Men din indolenta sopa! Trumps valbudget var peanuts i jämförelse Hillarys. Han seger var en spark i röven på etablissemanget, folk röstade inte FÖR Trump utan MOT Washington. Jag nämnde bara några exempel på hur missnöjesrörelser kan växa snabbt och oväntat, såklart inga jämförelser i övrigt med AfS.

Men jämför då för i helvete inte Trump med AfS, som är ett promille-hittepå-parti. Det är ju för fan skrattretande. Jämföra Trump med AfS, LOL! Du är tveklöst dagens största pajas!
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Ja, vad ska man säga? Här idag så avled nationen Sverige. R.I.P. Att emigrera och lämna landet till sitt öde är det enda som återstår.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Har han skrivit det själv eller Daniel Poohl?

Du tänker nog på SD.
Citera
2018-09-09, 23:44
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
För oss som inte har judiska facebook, finns talet på judiska jewtube?

Ska väl isåfall vara på deras Youtubekanal?
Citera
2018-09-09, 23:44
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Du tänker nog på SD.
Nej > https://nyheteridag.se/dokumentet-avslojar-sdu-ledningen-allierad-med-expo-mot-sverigedemokraternas-partiledning/
Citera
2018-09-09, 23:45
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, vad ska man säga? Här idag så avled nationen Sverige. R.I.P. Att emigrera och lämna landet till sitt öde är det enda som återstår.

Ja, jag tycker att du som är emot invandrare ska utvandra och bli invandrare själv - din självhatande fan. LOL
Citera
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Sluta lipa över SD AfS:are. Ni har slängt all skit in kan över SD och lite till hela valrörelsen. Inte sant? Ni har tvingat SD till ett tvåfrontskrig bara sjuklövern kunde vinna på. Ni har varit mycket av det ND var på sin tid, en destruktiv kraft utan egna möjligheter. Ni har tagit energi och även om flera med mig försökt få er att besinna er och se realistiskt på AfS chanser så har ni mest av allt söndrat. Gnäll inte om SD:are kommer hit nu och säger vad var det vi sa. Ni är Expos nyttiga idioter här såväl som på Grand Hotel.
Eh, knip käft. Det handlar inte om SD vs. AfS, det handlar om svenska folkets överlevnad. SD har sin idé om Sverige och "öppen svenskhet". AfS har varit tydliga i sin kommunikation om att det existerar ett svenskt folk. Vi som röstade på AfS har inte kastat någon skit på SD, det är debila SD:are som har attackerat oss gång på gång. Jag har inte sett en enda AfS:are på Flashback gå in i en "SD-tråd" och tjaffsat. Däremot är vartenda AfS-tråd bevis på hur SD-trollen dampat loss. AfS har erbjudit ett alternativ för de svenskar som inte skriver under på SD:s öppna svenskhet som i princip är samma definition av svenskhet som den Annie Lööf presenterar. Om SD inte hade velat ha ett tvåfrontskrig hade de inte behövt utesluta sitt ungdomsförbund för tre år sedan. De hade inte behövt förneka att det finns etniska svenskar. De hade kunnat föra en aktiv politik med pondus och aktivt agiterat mot folkutbytet och den allra värsta anstormningen av ockupanter hösten 2015. Men de har varit helt tysta. Och det enda praktiska resultatet av deras 8 år i riksdagen är en fördubbling av antalet kvotflyktingar.

Så pretty please with sugar on top, knip igen brödfittan.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-09-09 kl. 23:50.
Citera
Medlem
Ja vad tror ni, ska dom fortsätta hålla ut till 2022 eller kanske åka ut på en ny valturné våren 2019 i samband med EU-valet?

Eller lägger dom ner skiten?
Citera
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eklund1989
Man måste komma ihåg att även ifall SD fått 35% och AfS 4% så hade invandringen fortsatt i samma takt.

Det är inte över ännu.
Inte för att va sån, men det där var nog det sämsta pepptalket jag har hört.
Citera
Avslutad
Var är dessa "bruna högervindar" som blåser över Europa? Jag önskar att det kunde börja blåsa över Sverige också.

MSM ljuger som vanligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in