Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 18:42
  #9061
Medlem
mdma får inte samma euforisk känsla som tidigare, och tiden går mycket fortare?

Jag bor inte i sverige så ber om ursäkt om vissa uttryck inte riktigt är korrekta.

Har använt MDMA under några år nu och köper från samma dealer utan några problem.
Har alltid varit en bra roll från producterna. Är inte frekvent användare ungefär ett roll var 3-4 månad.
Jag har skickat iväg ca 200mg av kristallerna till ecstasydata.org och haft den testad och det är MDMA.

Under dom senaste 3 gångerna jag har tagit så har jag istället för att få en så där fin euforisk känsla ich att man tycker om att och alla. Jag tycket om musiken, dansar och kan inte stå still säger mina vänner. Men den där jag älskar allt och alla känslan är helt borta, tidigare har jag alltid kramat min flickvän och varit väldigt tactile med henne, men det är nästan helt borta också.
Käkarna gör som dom alltid gör på MDMA och jag blir varm. Precis som MDMA alltid är för mig..
Tidigare har jag alltid kommit ihåg kvällen någorlunda, men nu så har det istället blivit som att jag missat hela kvällen som att den gått i rasande fart från det jag börjar min roll tills kvällen är slut känns som minuter och jag mins inget där emellan.

Någon som får liknande upplevelser?

Kanske tar jag för mycket? (i milligram 1.5*min kroppsvikt) (nya batchen jag fått kanske är "starkare" ?
Sen fyller jag på med antingen lika mycket igen någon timme senare när det avdanar, eller en lite mindre dos under timmarna som går.

Kan det vara något annat jag fått trots test resultatet som säger att det är MDMA?

Kanske jag helt enkelt börjar bli för van det?
Citera
2018-09-09, 02:27
  #9062
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonahp
Jag bor inte i sverige så ber om ursäkt om vissa uttryck inte riktigt är korrekta.

Har använt MDMA under några år nu och köper från samma dealer utan några problem.
Har alltid varit en bra roll från producterna. Är inte frekvent användare ungefär ett roll var 3-4 månad.
Jag har skickat iväg ca 200mg av kristallerna till ecstasydata.org och haft den testad och det är MDMA.

Under dom senaste 3 gångerna jag har tagit så har jag istället för att få en så där fin euforisk känsla ich att man tycker om att och alla. Jag tycket om musiken, dansar och kan inte stå still säger mina vänner. Men den där jag älskar allt och alla känslan är helt borta, tidigare har jag alltid kramat min flickvän och varit väldigt tactile med henne, men det är nästan helt borta också.
Käkarna gör som dom alltid gör på MDMA och jag blir varm. Precis som MDMA alltid är för mig..
Tidigare har jag alltid kommit ihåg kvällen någorlunda, men nu så har det istället blivit som att jag missat hela kvällen som att den gått i rasande fart från det jag börjar min roll tills kvällen är slut känns som minuter och jag mins inget där emellan.

Någon som får liknande upplevelser?

Kanske tar jag för mycket? (i milligram 1.5*min kroppsvikt) (nya batchen jag fått kanske är "starkare" ?
Sen fyller jag på med antingen lika mycket igen någon timme senare när det avdanar, eller en lite mindre dos under timmarna som går.

Kan det vara något annat jag fått trots test resultatet som säger att det är MDMA?

Kanske jag helt enkelt börjar bli för van det?


Yupp, skulle nog säga att "magin" är borta. Tyvärr blir det så. Vi sitter i samma båt
Citera
2018-09-09, 05:05
  #9063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedimindshit
Yupp, skulle nog säga att "magin" är borta. Tyvärr blir det så. Vi sitter i samma båt


borta?? kan ni inte hitta den igen? har alltid älskat mdma nån gång om året, men du säger magin försvinner det låter ju jävligt tråkigt?
Citera
2018-09-09, 13:41
  #9064
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedimindshit
Yupp, skulle nog säga att "magin" är borta. Tyvärr blir det så. Vi sitter i samma båt

Jag hade mina misstankar om precis det. Men trodde att jag skulle klara mig längre än så här med tanke på att jag inte tar så ofta.

Får börja leka med gammeldags candyflipping för att göra det lite intressant igen!

Tack för svaret förresten!
Citera
2018-09-09, 21:51
  #9065
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
borta?? kan ni inte hitta den igen? har alltid älskat mdma nån gång om året, men du säger magin försvinner det låter ju jävligt tråkigt?

Piracetam i tre veckor har jag hört.
Citera
2018-09-10, 20:07
  #9066
Medlem
Någon som hört om eller testat rosa ugglor 250 mg?
Citera
2018-09-10, 23:47
  #9067
Medlem
Nvm mitt övre inlägg. Vi har nu provat och dom var OK.
Citera
2018-09-15, 19:24
  #9068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonahp
Jag bor inte i sverige så ber om ursäkt om vissa uttryck inte riktigt är korrekta.

Har använt MDMA under några år nu och köper från samma dealer utan några problem.
Har alltid varit en bra roll från producterna. Är inte frekvent användare ungefär ett roll var 3-4 månad.
Jag har skickat iväg ca 200mg av kristallerna till ecstasydata.org och haft den testad och det är MDMA.

Under dom senaste 3 gångerna jag har tagit så har jag istället för att få en så där fin euforisk känsla ich att man tycker om att och alla. Jag tycket om musiken, dansar och kan inte stå still säger mina vänner. Men den där jag älskar allt och alla känslan är helt borta, tidigare har jag alltid kramat min flickvän och varit väldigt tactile med henne, men det är nästan helt borta också.
Käkarna gör som dom alltid gör på MDMA och jag blir varm. Precis som MDMA alltid är för mig..
Tidigare har jag alltid kommit ihåg kvällen någorlunda, men nu så har det istället blivit som att jag missat hela kvällen som att den gått i rasande fart från det jag börjar min roll tills kvällen är slut känns som minuter och jag mins inget där emellan.

Någon som får liknande upplevelser?

Kanske tar jag för mycket? (i milligram 1.5*min kroppsvikt) (nya batchen jag fått kanske är "starkare" ?
Sen fyller jag på med antingen lika mycket igen någon timme senare när det avdanar, eller en lite mindre dos under timmarna som går.

Kan det vara något annat jag fått trots test resultatet som säger att det är MDMA?

Kanske jag helt enkelt börjar bli för van det?
Jag brukar få minnesluckor om jag dricker. Tar du något annat under tiden du kör MD?
Citera
2018-09-15, 19:27
  #9069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
hade en polare som gick på någon form av ssri medecin från läkaren, ej säker på vilken det var men det "enda" som hände var att han fick 0 effekt utav extacy som vi andra blev heeeeeeeeeeeeelt vilda av, alltså kvalité x som tur var så fick han bara utebliven effekt utav xet. vet dock inte vad som hänt om han tagit en extra knapp eller så så man ska vara försiktig där.


Har en ganska komplicerad fråga, tramadol och mdma går som bekant inte ihop speciellt bra min fråga är hur länge man bör vara ren ifrån tramadol för att få ett maxat mdma rus?
svårt att svara på men är det samma som att man ska vänta 3-6mån mellan mdma tripps? alltså 3-6 mån ren från tram så kan man förvänta sig ett skönt rus av mdma?

MVH
Känner igen det där. Hade en kompis som käkade anti-depp och fick heller ingen effekt av MD. Min teori är att anti-deppen "tar slut" på seratoninet.
Citera
2018-09-23, 21:02
  #9070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Jag brukar få minnesluckor om jag dricker. Tar du något annat under tiden du kör MD?
Nej. Bara vatten.
Röker inte heller. Utan tar jag MD är det MD som gäller under den dagen eller kvällen.
Citera
2018-09-26, 16:40
  #9071
Medlem
Tjena
Har tagit E några gånger innan men nu ska jag för första gången ta kristaller.. Jag väger mellan 55-60 och undrar om det hade varit okej om jag hade bombat 150mg på en gång eller ska jag istället börja med mindre..
(Har tagit stora doser innan upp mot 350mg)
Citera
2018-09-26, 16:58
  #9072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeHs
Tjena
Har tagit E några gånger innan men nu ska jag för första gången ta kristaller.. Jag väger mellan 55-60 och undrar om det hade varit okej om jag hade bombat 150mg på en gång eller ska jag istället börja med mindre..
(Har tagit stora doser innan upp mot 350mg)

Dosen är ju i överkant mot vad man brukar rekommendera. Hur har du fördelat dessa 350mg tidigare? Vad ska du göra? Vill du att det ska räcka längre kan det ju vara en god idé att bomba 100-120 först och sedan fylla på med ~ 50-100mg till?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback