Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Om Facebook-gillningar är något att gå på (som de enligt en tidigare citerade studie tycks vara) så har de nått ut ganska långt. Alla stora tidningar skrev om lanseringen av partiet, och det har kontinuerligt omnämnts i media sedan dess. Kasselstrand blev bl.a. intervjuad av Expressen och mindre företrädare har intervjuats i lokaltidningar, lokalradio, mm.

Jo, men om skulle ge dig ut där du bor och fråga de första 100 personerna du träffar, eller knacka på hos de 100 närmaste grannarna och fråga dem om de har hört talas om AFS så är jag helt säker på att över hälften av dem skulle titta på dig med frågande blick och säga nej.

Det gäller att man läser tidningen noggrannt och grundligt för att snappa upp det där om AFS och sen ska det registreras och fastna i hjärnan också. De flesta läser inte tidningen alls och de som läser den läser den inte så noga. Det är i stort sett bara sista veckan.som det har varit ganska mycket i MSM om AFS och mycket av det har varit mindre notiser i lokal media. Alla stora tidningar har visserligen nämnt dem nu på slutet men det räcker inte för att alla ska få veta.

Dr. Pierce pratade om detta några gånger. Han sa ungefär som jag säger nu att "en gång ingen gång" och att det krävs upprepad och långvarig exponering i alla stora mediekanaler för att nåt verkligen ska nå ut och fastna.

Jag tror att detta kanske kan gå ändå, men denna informations och marknadsföringsproblematik tror jag gör enormt mycket. Om de nu kommer in med säg 5% så hade de nog nästan kunnat få 10%, eller t.o.m. 15%, bara informationen hade nått ut.
Citera
2018-09-08, 23:09
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladen
Allmän värnplikt fungerade aldrig. Det var alldeles för många som försökte komma undan som möss. Vi ska inte kriga, vi behöver ingen satans allmän värnplikt!
Tycker det är fel att beskriva värnplikten som icke-fungerande bara för att personer myglade sig ur - den hade ändå en betydande och fostrande roll för de som tog den.

Sen försöker du återigen försöka lösa ett problem i fel ände. Om det var för många som försökte komma undan skulle man ju gjort något åt det, istället för att skrota den allmänna värnplikten. Ser du inte att ditt resonemang är bristfälligt?
Citera
2018-09-08, 23:11
Medlem
Och vad händer just som man trodde att AfS inte kunde ha mer tur i sin valkampanj?

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=2ipFwWmi4MA

Videobeskrivning:
Citera
2018-09-08, 23:12
Medlem
StillaHavets avatar
När jag började läsa och skiva på Flashback i april 2018 var det ytterst få läsare. SD hade 10-40 gånger fler läsare på sina trådar. Idag är jag smått chockad eftersom AfS trådar drar nästan lika många läsare som SD. Vet inte vad det innebär opinionsmässigt men känslan är att något stort, något mycket stort, är på gång. Svensken, männen och kvinnorna, kanske har fått nog och när man hör AfS är det som ett eko av vad man själv tänker och känner.

En plats i RD bedömer jag som redan klar men med vilken marginal blir det? 4,5, 6 eller t.o.m. 7 procent? Äntligen får svenska folket en oförställd röst i sin egen riksdag. Äntligen!
Citera
2018-09-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Och det gör 240.000st som är av de rätta virket?
Är du säker på det?

Jag är övertygad om det.
Citera
2018-09-08, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Nu är vi tjockt OT så du vet.

Dina tidigare inlägg låter precis som Tariq Nasheed.
Läs de igen. Du skriver och resonerar som en svart rasist.
Det var du som gick OT inte jag! Dessutom är detta en diskussion mellan folk från AfS och andra människor som är emot dessa!

Jag låter som en mänsklig person. Jag försvarar de svaga i samhället. Jag är inte den som vill skicka ut svaga människor. Det är du!

Citat:
Du fortsätter även i denna tråd att resonera som en landsförrädare, visst jag kan ha misstagit dig för en svart rasist men du har fortfarande den svarta rasistens alternativt landsförrädarens mentalitet när du skriver. Dvs. du skriver som en riktig sojapojke utan koll på verkligheten precis som Tariq Nasheed eller random svart rasist som yrar om pigmentering och tror Wakanda är en riktig plats.
Du är på samma låga nivå.
Du lägger orden i mun! Jag tror inte på platser som inte existerar, det är ni nationalister som ofta har sådana tankar! Jag har en rå-äkta svenskt mentalitet, den bygger på fred och samarbete
inte utvisning och allmän värnplikt! Jag har mer koll på verkligheten än folk som springer runt med gröna grodor skyltar och allmänt korkade citat från olika sub-boards från internet! Snacka inte en massa skit!

Citat:
Märks även tydligt att du inte ens har de mest grundläggande kunskaper om krig, ditt yrande om flyende bosnier och libaneser.
Är det Arga Blatten som ska leda era trupper eller hur tänkte du nu?
En bisexuell satanist och allmänt dekadent grabbhalva som hans mamma och pappa borde smiskat på röven, istället blev han degenererad libertin och sådana kan bara komma fram och bli lite populära i ett sjukt samhälle.
Jag är inte för honom. Han tror att han är så rolig, han kritiserar svenskar väldigt mycket! Och i vissa saker har han rätt i andra fel. Han hade rätt om att svenskar inte kan gå i krig!

Flyende bosnier, ja, vad skulle svenskar gjort tror du när man får sådana härdar emot sina barn och kvinnor? Libaneserna krigade i 15 år, och de är allt för många för att ens bo i det landet. Det handlar även om befolkning! Tror du på fullt allvar att svenskar kan sätta sig i krig mot folk från Mellanöstern? Det tror absolut inte jag. De har en helt annan mentalitet! De gillar bara sig själva vilket enligt mig också är fel, de resonerar på samma sätt som du gjorde mot 'arga invandraren', vissa av dem, INTE alla har en tråkig ton mot svarta också.

Citat:
Här kan du diskutera inbördeskrig, vore kul att läsa ett inlägg där du genomför i stor detalj hur du och blattarna tar över Sverige:
(FB) Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
och här någon som spånar i de termerna fast med AfS:
(FB) Realistisk teori - inbördeskriget drar igång när AFS kommer in i riksdagen
Jag är inte intresserad av sådana diskussioner. Jag är inte på den nivån! Stackars dig, du som är uppväxt med mat på bordet och vänner och jobb, du vet ingenting om problem! Vore intressant att få veta din ålder? Tippar på att du är 30 någonstans!

Citat:
För övrigt borde du inte satsa din tid på att få fram ditt parti istället för att trolla runt här om saker du inte har någon större koll på? Verkar vara ett duktigt slöseri med tid för hur många känner ens till Direktdemokraterna och är såna som du representanter för Direktdemokraterna med den fientlighet du har till Sverige och svenskarna så är du enbart ett sänke för ditt parti. Dvs. du stjälper det du står för med den där attityden, jag har varit ganska öppen för direktdemokrati men med såna idioter som du som representanter så kan du glömma det. Jag kommer även aktivt att motarbeta det hela då jag vill att sådana som du ska ha så lite makt som möjligt, Judas Iskarioter som du ska hållas kort.
Det är ju nu inom AfS som gör tabben som Judas gjorde! Vi har allt i Sverige, och vi behöver fler invandrare för framtiden så är det bara! Vi har för många gamla, alldeles för många, vi föder inte lika mycket som vi gjorde innan!

Jag slösar inte min tid, utan försöker omvända de som tänker rösta AfS, en medlem har ju ändrat sig tydligen, och det är ju bra det! Jag har större koll än dig på vilka avsikter nationalister har. De är sluga som vargar!

Du verkar ju inte ens ha fattat direktdemokrati I en sådan så får alla rösta precis som dom vill, även de från NMR. Alla har rätt att uttrycka sig, fast det är mycket enklare, snabbare, och rättvisare då du kan ta tillbaka din röst. Och dessutom vet man att man röstar rätt med all säkerhet!

Citat:
Vidare, AfS politik lär inte komma till kraft förrens 2026 iaf. om inte dina utländska vänner utför något spektakulärt terrordåd mot Riksdagen. Vilket kan ske med tanke på alla terrorister som snart kommer fly från Idlib och de alla kommer få asyl i Sverige på grund av landsförrädande politiker och fåntrattar som du.
Jag tror inte att ni kommer in i riksdagen i morgon. Ni får antagligen vänta tills nästa år, och därifrån så kommer det nog ta er 12 år innan ni får det inflytande som SD har idag, dvs att de olika partierna följer vissa av era idéer som inte är anslutna till invandringspolitiken! Och tills dess då har många av dagens invandrare skaffat barn! Och etablerat sig i samhället, och alla dagens andra generationens invandrare har också barn tills dess! De föder dessutom mer barn! Jag trivs bättre med sådana än jag trivs med äckliga psykopatiska nazister som dig!

Även om jag så förblir den sista svensk!

Citat:
Sen ska nog inte du kasta sten i glashus med den 'tråkiga attityd' du kommit in i denna tråd med, du ska inte gråta att du bemöts fientligt när du själv kommer in i tråden och författar fientliga inlägg.
Din jävla idiot till landsförrädare.
Jag gråter inte, det är ni som är desperata utav att kalla mig troll och även lägga orden i min mun angående saker jag inte ens sagt!

Och ja, värt att notera en gång till, även om jag så förblir den sista svensken! Även om jag så måste konvertera till Islam så gör jag det! Jag vill att alla ska ha mat på bordet och överleva! Jag vill inte ha raskrig, för de finns inga raser, jag vill inte att folk ska utvisas för att de är flyende eller bara för att de ser ut på ett annat sätt! Och JA, JAG KOMMER RÖSTA KLASSISK VÄNSTER INOM DIREKTDEMOKRATIN!

Ni ska veta att ni har stort motstånd gentemot er! Ni är inga äkta svenskar, då äkta svenskar är för fred och samarbete! PUNKT SLUT!
Senast redigerad av Aftonbladen 2018-09-08 kl. 23:19.
Citera
2018-09-08, 23:15
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ropethink
Samtidigt vet jag ju att Sentio är alldeles för bundet med Frick och hans anti-Kasselstrands mentalitet, samt att YouGovs tystnad efter "nära 2%" mätningen har varit suspekt. Man vill ju på någon nivå tro att Sverige inte är så genomruttet att samtliga opinionsinstitut mörkar ett parti på order från ovan, men det är kanske heller inte så osannolikt då de alla är kopplade till blaskor som minst sagt inte vill se AfS i riksdagen.

Jag tror vi måste släppa den här tanken på Sverige som ett korruptionsfritt utopia. Fasaden har ju redan rämnat för stora samhällssektioner. Tjänstemannapositioner som toppstyrs av korrupta sossar, godtyckliga polisanmälningar från självaste Polisen, gigantiska korruptionsproblem på kommunal nivå bland folkfientliga partier, svågerpolitik, slöseri med offentliga resurser, osv. Moské-förslaget till M är ju bara toppen på isberget. Och värre kommer det bara bli. Ju större inflytande MENA-slödder får i politiken desto mer kommer korruptionen att eskalera. Ju mer åt helvete allting barkar desto lägre kommer tröskeln dessutom att bli för vanliga svenskar att missbruka sina positioner i offentlig sektor.

Myndighetssverige vet vi ju redan hur det ser ut: Migrationsverket, Försäkringskassan, BRÅ, Försvarsmakten, Finansinspektionen, SÄPO, osv., är ju totalt underminerade av vänsteraktivister och folkförrädare.

Du svarar på din egna fråga: det finns liksom inga helt självständiga opinionsinstitut.
Senast redigerad av Skogsvatte 2018-09-08 kl. 23:19.
Citera
2018-09-08, 23:18
Medlem
Troians avatar
Citat:
Har övertalat 3 olika över 50. Så där har du tre till anekdoter.
Samtliga tidigare vänster. Misslyckades med en, han höll med i stort men han var traditionsröstande sosse. Som att försöka rucka på ett berg, men jag gav det en chans, han lär rösta AfS om 4 år.

Nu vet jag inte vem du är, dina tre 50+:are är eller vad ni har för relation till varandra, men rent allmänt sett så är ett ganska enkelt sätt att slippa diskussionen att låtsas vara övertygad. Eller att för stunden faktiskt övertygas, men sedan ändra sig.
Citera
2018-09-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ni ska veta att ni har stort motstånd gentemot er! Ni är inga äkta svenskar, då äkta svenskar är för fred och samarbete! PUNKT SLUT!

Ja, det motståndet fick vi se i Kungsan igår. Var inte direkt imponerande.
Citera
2018-09-08, 23:20
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gest
Och vad händer just som man trodde att AfS inte kunde ha mer tur i sin valkampanj?

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=2ipFwWmi4MA

Videobeskrivning:

Jävla blattesvin. De skäms inte för nåt. Vore grymt att få en den videon i Efterlyst, tyvärr så sänds ju nästa program först efter valet.
Citera
2018-09-08, 23:22
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
De vill utvisa alla typer av brott oavsett vad, det sade Jessica Ohlson på ett av torgmötena, så om en invandrare alltså kör fort så kommer denne att utvisas. Så mycket hatar ni invandrare, ni som är för det partiet!

Allmän värnplikt fungerade aldrig. Det var alldeles för många som försökte komma undan som möss. Vi ska inte kriga, vi behöver ingen satans allmän värnplikt!

Idag är det till majoriteten invandrare som tar skitjobben!

Allmän värnplikt var för att FÖRSVARA Sverige mot såna som du och andra fiender.

Sen din åsna, en invandrare ska vara en mönstermedborgare, det är ett privilegium för att invandrare att tillåtas bosätta sig här och få ett medborgarskap, med pro-kriminella som du så devalveras medborgarskapet, det ska vara ett fantastiskt pris att få vara medborgare i Sverige.
Du skulle få fantastiska invandrare, istället så väljer landsförrädare som du att premiera kriminella.
"Men döh döh de ä synd om däh, han åkte bara för fort jueh"
skulle han tänkt på innan han tryckte plattan i mattan. Vidare är det egentligen inte bara fortkörning det är en form av vårdslöshet i trafik, personen är också en fara i trafiken.
Det är med andra ord en samhällsfara som rättas till.

Invandrarna tar inte skitjobben, de får skitjobben för att Skattebetalarna betalar 80% av lönen, sen när bidragspengen för de arbetena tar slut så sparkas de vidare till nästa skitjobb.
Det är en form av modern indentured servitude, väldigt nära slaveri.
Märks att du tillhör ledighetskommitén när du inte ens känner till förhållandena på den Statsfinansierade grå-svarta delen av arbetsmarknaden. De rovkapitalister (ofta invandrare) som utnyttjar människor på detta sätt.

De är närmast att likna vid statare, ett trasproletariat av utlänningar som enbart är här för att utnyttjas och sina egna drömmar om att de ska lyckas men Sverige är inget land du lyckas i utan kontakter, dessa har inga kontakter och förblir moderna statare. Bara titta på de över 250 utanförskaps områdena med misslyckade människor, kryllar av de, en belastning för alla, bättre om de är tillbaka i sitt naturliga habitat där de inte är en belastning för alla.

Det är sjukt vidrigt det som sker, därför är det så roligt med människor som du som stödjer denna form av utnyttjande av människor, som stödjer den parasitism som många utlänningar håller på med och deras kriminalitet, samtidigt som ni framställer er som goda och heliga, när ni är de värsta bland oss.

Som jag sa du är en jävla idiot till landsförrädare, du är en även en som stödjer detta då du motarbetar de partier som ser till att detta försvinner från Sverige via återvandring. Det är faan inte rätt det som sker, detta utnyttjande. Din "godhetsprojicering" är äcklande, det påminner starkt om det falska miljövurmandet som miljöpartister håller på med som är för massinvandring men där man massinvandrar de värsta miljöbovarna på planeten, folken från Mellanöstern och Afrika.

Därför ni är så jävla äckliga som människor. Vi ser igenom er, ni är så genomskinliga i er skenhelighet och ert hyckleri.
Citera
2018-09-08, 23:22
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Skop: 3,8% Övriga
Yougov: 4.8% Övriga

Nu jävlar.

Det har hänt märkligare grejer än att ta sig in i riksdagen med sådana odds.

Senaset Skop - Övriga 1.8% https://skop.se/main/wp-content/uploads/2018/09/SKOPs-Valjarbarometer-7-september-2018.pdf

#ThagGubbarGate
eller
#Jessica-SkäggbarnKramare-OhlsonGate
?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här