Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Nu är vi tjockt OT så du vet.
Dina tidigare inlägg låter precis som Tariq Nasheed.
Läs de igen. Du skriver och resonerar som en svart rasist.
Det var du som gick OT inte jag! Dessutom är detta en diskussion mellan folk från AfS och andra människor som är emot dessa!
Jag låter som en mänsklig person. Jag försvarar de svaga i samhället. Jag är inte den som vill skicka ut svaga människor. Det är du!
Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Du fortsätter även i denna tråd att resonera som en landsförrädare, visst jag kan ha misstagit dig för en svart rasist men du har fortfarande den svarta rasistens alternativt landsförrädarens mentalitet när du skriver. Dvs. du skriver som en riktig sojapojke utan koll på verkligheten precis som Tariq Nasheed eller random svart rasist som yrar om pigmentering och tror Wakanda är en riktig plats.
Du är på samma låga nivå.
Du lägger orden i mun! Jag tror inte på platser som inte existerar, det är ni nationalister som ofta har sådana tankar! Jag har en rå-äkta svenskt mentalitet, den bygger på
fred och samarbete
inte utvisning och allmän värnplikt! Jag har mer koll på verkligheten än folk som springer runt med gröna grodor skyltar och allmänt korkade citat från olika sub-boards från internet! Snacka inte en massa skit!
Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Märks även tydligt att du inte ens har de mest grundläggande kunskaper om krig, ditt yrande om flyende bosnier och libaneser.
Är det Arga Blatten som ska leda era trupper eller hur tänkte du nu?
En bisexuell satanist och allmänt dekadent grabbhalva som hans mamma och pappa borde smiskat på röven, istället blev han degenererad libertin och sådana kan bara komma fram och bli lite populära i ett sjukt samhälle.
Jag är inte för honom. Han tror att han är så rolig, han kritiserar svenskar väldigt mycket! Och i vissa saker har han rätt i andra fel. Han hade rätt om att svenskar inte kan gå i krig!
Flyende bosnier, ja, vad skulle svenskar gjort tror du när man får sådana härdar emot sina barn och kvinnor? Libaneserna krigade i 15 år, och de är allt för många för att ens bo i det landet. Det handlar även om befolkning! Tror du på fullt allvar att svenskar kan sätta sig i krig mot folk från Mellanöstern? Det tror absolut inte jag. De har en helt annan mentalitet! De gillar bara sig själva vilket enligt mig också är fel, de resonerar på samma sätt som du gjorde mot 'arga invandraren', vissa av dem, INTE alla har en tråkig ton mot svarta också.
Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Här kan du diskutera inbördeskrig, vore kul att läsa ett inlägg där du genomför i stor detalj hur du och blattarna tar över Sverige:
(FB) Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
och här någon som spånar i de termerna fast med AfS:
(FB) Realistisk teori - inbördeskriget drar igång när AFS kommer in i riksdagen
Jag är inte intresserad av sådana diskussioner. Jag är inte på den nivån! Stackars dig, du som är uppväxt med mat på bordet och vänner och jobb, du vet ingenting om problem! Vore intressant att få veta din ålder? Tippar på att du är 30 någonstans!
Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
För övrigt borde du inte satsa din tid på att få fram ditt parti istället för att trolla runt här om saker du inte har någon större koll på? Verkar vara ett duktigt slöseri med tid för hur många känner ens till Direktdemokraterna och är såna som du representanter för Direktdemokraterna med den fientlighet du har till Sverige och svenskarna så är du enbart ett sänke för ditt parti. Dvs. du stjälper det du står för med den där attityden, jag har varit ganska öppen för direktdemokrati men med såna idioter som du som representanter så kan du glömma det. Jag kommer även aktivt att motarbeta det hela då jag vill att sådana som du ska ha så lite makt som möjligt, Judas Iskarioter som du ska hållas kort.
Det är ju nu inom AfS som gör tabben som Judas gjorde! Vi har allt i Sverige, och vi behöver fler invandrare för framtiden så är det bara! Vi har för många gamla, alldeles för många, vi föder inte lika mycket som vi gjorde innan!
Jag slösar inte min tid, utan försöker omvända de som tänker rösta AfS, en medlem har ju ändrat sig tydligen, och det är ju bra det! Jag har större koll än dig på vilka avsikter nationalister har. De är sluga som vargar!
Du verkar ju inte ens ha fattat direktdemokrati

I en sådan så får alla rösta precis som dom vill, även de från NMR. Alla har rätt att uttrycka sig, fast det är mycket enklare, snabbare, och rättvisare då du kan ta tillbaka din röst. Och dessutom vet man att man röstar rätt med all säkerhet!
Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Vidare, AfS politik lär inte komma till kraft förrens 2026 iaf. om inte dina utländska vänner utför något spektakulärt terrordåd mot Riksdagen. Vilket kan ske med tanke på alla terrorister som snart kommer fly från Idlib och de alla kommer få asyl i Sverige på grund av landsförrädande politiker och fåntrattar som du.
Jag tror inte att ni kommer in i riksdagen i morgon. Ni får antagligen vänta tills nästa år, och därifrån så kommer det nog ta er 12 år innan ni får det inflytande som SD har idag, dvs att de olika partierna följer vissa av era idéer som inte är anslutna till invandringspolitiken! Och tills dess då har många av dagens invandrare skaffat barn! Och etablerat sig i samhället, och alla dagens andra generationens invandrare har också barn tills dess! De föder dessutom mer barn! Jag trivs bättre med sådana än jag trivs med äckliga psykopatiska nazister som dig!
Även om jag så förblir den sista svensk!
Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Sen ska nog inte du kasta sten i glashus med den 'tråkiga attityd' du kommit in i denna tråd med, du ska inte gråta att du bemöts fientligt när du själv kommer in i tråden och författar fientliga inlägg.
Din jävla idiot till landsförrädare.
Jag gråter inte, det är ni som är desperata utav att kalla mig troll och även lägga orden i min mun angående saker jag inte ens sagt!
Och ja, värt att notera en gång till,
även om jag så förblir den sista svensken! Även om jag så måste konvertera till Islam så gör jag det! Jag vill att alla ska ha mat på bordet och överleva! Jag vill inte ha raskrig, för de finns inga raser, jag vill inte att folk ska utvisas för att de är flyende eller bara för att de ser ut på ett annat sätt! Och JA, JAG KOMMER RÖSTA KLASSISK VÄNSTER INOM DIREKTDEMOKRATIN!
Ni ska veta att ni har
stort motstånd gentemot er! Ni är inga äkta svenskar, då äkta svenskar är för fred och samarbete! PUNKT SLUT!