Nej, de invandrare som håller på så, som kriminella klaner, islamistgäng, kriminella o.s.v. härjar redan och försöker ta över områden helt. Alla utomstående attackeras redan idag, som polis, ambulansförare, brandmän, lapplisor, anställda inom kollektivtrafiken, budleverantörer, brevbärare, byggnadsarbetare o.s.v., medan man rånar och våldtar svenskar. Förvisso riktas det långt ifrån enbart mot svenskarna, samt dessutom riktar sig det dödliga våldet ändå i första hand mot konkurrerande kriminella gäng och klaner. Utöver det har vi även alla andra våldsutbrott vi redan har sett med upplopp och omfattande våld mellan olika etniska grupper som turkar och kurder, mellan olika religiösa schatteringar, samt mer spontana och okoordinerade sammandrabbningar mellan olika etniska grupper av nyanlända som angriper varandra på skolor m.m. Dessutom har vi haft koordinerade attacker även mellan t.ex. regimlojala och regimkritiska eritrianer, d.v.s. baserat på politiken i invandrarnas hemland.
Kort sagt, det är nog för generaliserande och enkelt att föreställa sig att invandrare, eller ens vissa etniska grupper, skulle börja generellt bedriva ett krig mot enbart svenskarna (det lär ju i så fall sannolikt bli mot alla andra, inklusive många invandrare). Dessutom har detta "krig" mot svenskar och Sverige bedrivits redan i många år av olika invandrargrupper (islamister, kriminella klaner, kriminella gäng o.s.v.), så det skulle inte heller vara något nytt.
Jag skulle snarare undra vad som händer om SD får ett uppenbart lägre resultat än deras väljarstöd är, d.v.s. om valfusket i år skulle visa sig vara avsevärt mer omfattande än vid tidigare val. Jag kan mycket väl tänka mig att ge mig ut på gatorna maskerad, beväpnad med stålkulor att kasta o.s.v. och gå mot Riksdagshuset, om även andra visar sig ha fått nog och tar sig ut på gatorna.