Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 05:24
Bannlyst
Till detta val så är det väl tveksamt om de får 4%, men de kommer garanterat komma in nästa val.

Jag tror inte babbarna är särskilt rädda för SD faktiskt då de vet att de knappt kommer ha något inflytande, och kommer inte skicka hem någon som är här. AFS däremot är de nog livrädda för. AFS vill tex ha ett omedelbart asylstopp som kan stoppa deras familjer och brushor från att komma hit, de vill skicka hem alla kriminella invandrare - och jag skulle gissa på att en stor del av alla stökiga invandrare har en eller två domar i registret, eller så känner de garanterat någon som har det/polare/familjemedlem. Om AFS kommer in så finns det inte en chans att de inte rustar upp för krig gentemot Svensken, de kommer vilja slåss för sina liv och huvuden kommer avkapas.

Kan detta vara triggern som drar igång inbördeskriget i Sverige? Enligt mig så är det en väldigt realistisk teori.
Citera
2018-09-08, 05:53
Medlem
Varför skulle AfS få något som helst inflytande om inte en SD får det?
Citera
2018-09-08, 05:57
Medlem
Europes avatar
Nej, de invandrare som håller på så, som kriminella klaner, islamistgäng, kriminella o.s.v. härjar redan och försöker ta över områden helt. Alla utomstående attackeras redan idag, som polis, ambulansförare, brandmän, lapplisor, anställda inom kollektivtrafiken, budleverantörer, brevbärare, byggnadsarbetare o.s.v., medan man rånar och våldtar svenskar. Förvisso riktas det långt ifrån enbart mot svenskarna, samt dessutom riktar sig det dödliga våldet ändå i första hand mot konkurrerande kriminella gäng och klaner. Utöver det har vi även alla andra våldsutbrott vi redan har sett med upplopp och omfattande våld mellan olika etniska grupper som turkar och kurder, mellan olika religiösa schatteringar, samt mer spontana och okoordinerade sammandrabbningar mellan olika etniska grupper av nyanlända som angriper varandra på skolor m.m. Dessutom har vi haft koordinerade attacker även mellan t.ex. regimlojala och regimkritiska eritrianer, d.v.s. baserat på politiken i invandrarnas hemland.

Kort sagt, det är nog för generaliserande och enkelt att föreställa sig att invandrare, eller ens vissa etniska grupper, skulle börja generellt bedriva ett krig mot enbart svenskarna (det lär ju i så fall sannolikt bli mot alla andra, inklusive många invandrare). Dessutom har detta "krig" mot svenskar och Sverige bedrivits redan i många år av olika invandrargrupper (islamister, kriminella klaner, kriminella gäng o.s.v.), så det skulle inte heller vara något nytt.

Jag skulle snarare undra vad som händer om SD får ett uppenbart lägre resultat än deras väljarstöd är, d.v.s. om valfusket i år skulle visa sig vara avsevärt mer omfattande än vid tidigare val. Jag kan mycket väl tänka mig att ge mig ut på gatorna maskerad, beväpnad med stålkulor att kasta o.s.v. och gå mot Riksdagshuset, om även andra visar sig ha fått nog och tar sig ut på gatorna.
Citera
2018-09-08, 12:04
Medlem
lillapaddingtons avatar
Själv tror jag att invandrare är rädda för SD istället, de har fått det bankar i huvudet att de är rasister och invandrarna själva kommer skickas tillbaka. De är nog fler rödingar som är beredda att gå i krig mot AFS än invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in