Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 22:09
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladen
Folk inom AfS är nazister som gömmer sig bakom kavajer och kostymer och fina chinos! Det luktar Hitler-youth! Precis så ljög dom också! Majoriteten av alla invandrare sköter sig! Alla i detta land kan inte jobba då de inte finns så många jobb, det är därför vi behöver basinkomst! Det är alla invandrare som gör alla skitjobben för att den typiske svensken är för fin för att ta just ett skitjobb!
Vad har AfS ljugit om menar du? Företrädarna för AfS är mycket tydliga med vad de vill göra om de får politisk makt - trots att det är radikalt. I jämförelse framstår SD som vaga mumlare och resten av etablissemanget som sluga bedrägare.

Sen är det lustigt att du apar den gamla myten om vi svenskar inte tar skitjobben. Det är bara en rökridå för att ursäkta lönedumpning med hjälp av arbetskraftsinvandring från EU. Förvisso har vi problem med en del av våra curlade ungdomar som inte kan tänka sig annat än karriärer som journalist i New York eller dylikt trams. Men det problemet löser man med fostran, bl.a. genom allmän värnplikt. Inte genom att förgöra sitt eget folk.
Citera
2018-09-08, 22:10
Medlem
Situationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Jag med. Inga fulspel on my watch.

Bra! Förhoppningsvis kommer AfS se till att ha aktivister och medlemmar utplacerade på vallokaler över hela landet för att se till att inga goda demokrater visar sin tolerans genom att slänga röster som inte passar in i värdegrundslandet Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Det gör jag också. Mycket bra att partiet håller på och kampanjar idag också. Även deras valstuga vid Sergels torg var öppen. Såg att en hel del människor gick dit och visade intresse.

Verkligen. Jag är otroligt imponerad över den höga energi AfS och deras företrädare/aktivister uppvisat under den här valrörelsen. Det märktes inte minst på valfinalen i går där alla kända namn i partiet tog sig tid att prata med sympatisörer, ställa upp på bilder och liknande.

Snacka om ett parti som drivs av idealism och kärlek till sitt folk och land!
Citera
2018-09-08, 22:13
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladen
Ja, det är verkligen väldigt skrattretande att du verkar tro eller veta med säkerhet att jag är svart, och dessutom en svart rasist.

Mycket märkligt! Jag är inte svart! Jag är en etnisk äkta blond blåögd smålänning! Jag har socialdemokratiska värderingar men har inte röstat på dessa sedan 2010! Sedan förra valet har det varit Direktdemokraterna för min del! Och så blir det i morgon också! Vi behöver en modernare typ av demokrati!

Det bekräftar vilken typ av mentalitet som ni besitter. Tycker att du med denna text förklarar vem som har en IQ under 83 eller 65.

Jag tror inte att den svenska mentaliteten kommer kunna vinna mot den libanesiska eller för den delen den bosniska. Eller varför inte ta iraniernas som upplevde ett 8 års långt krig från nästan alla 'globalistiska' hörn.

Jag tror att många invandrare har ett hat inom sig på grund av vad väst gjorde mot dem i deras hemländer. Detta betyder dock inte att de vill utföra sitt hat genom krig mot de som är vänliga mot och kan samarbeta med dem! Utan jag tror att de mycket väl kan ge tillbaka stenhårt mot de svenskar som hatar dom och vill ha ut dem om de nu skulle inträffa ett raskrig inom 25 år vilket jag vet att många av er ypperligt hoppas på. Eller?

Jag tycker att du förövrigt har en väldigt tråkig ton, och det är ju inte konstigt med tanke på att du ska rösta AfS!

Nu är vi tjockt OT så du vet.

Dina tidigare inlägg låter precis som Tariq Nasheed.
Läs de igen. Du skriver och resonerar som en svart rasist.

Du fortsätter även i denna tråd att resonera som en landsförrädare, visst jag kan ha misstagit dig för en svart rasist men du har fortfarande den svarta rasistens alternativt landsförrädarens mentalitet när du skriver. Dvs. du skriver som en riktig sojapojke utan koll på verkligheten precis som Tariq Nasheed eller random svart rasist som yrar om pigmentering och tror Wakanda är en riktig plats.
Du är på samma låga nivå.

Märks även tydligt att du inte ens har de mest grundläggande kunskaper om krig, ditt yrande om flyende bosnier och libaneser.
Är det Arga Blatten som ska leda era trupper eller hur tänkte du nu?
En bisexuell satanist och allmänt dekadent grabbhalva som hans mamma och pappa borde smiskat på röven, istället blev han degenererad libertin och sådana kan bara komma fram och bli lite populära i ett sjukt samhälle.
Här kan du diskutera inbördeskrig, vore kul att läsa ett inlägg där du genomför i stor detalj hur du och blattarna tar över Sverige:
(FB) Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
och här någon som spånar i de termerna fast med AfS:
(FB) Realistisk teori - inbördeskriget drar igång när AFS kommer in i riksdagen

För övrigt borde du inte satsa din tid på att få fram ditt parti istället för att trolla runt här om saker du inte har någon större koll på? Verkar vara ett duktigt slöseri med tid för hur många känner ens till Direktdemokraterna och är såna som du representanter för Direktdemokraterna med den fientlighet du har till Sverige och svenskarna så är du enbart ett sänke för ditt parti. Dvs. du stjälper det du står för med den där attityden, jag har varit ganska öppen för direktdemokrati men med såna idioter som du som representanter så kan du glömma det. Jag kommer även aktivt att motarbeta det hela då jag vill att sådana som du ska ha så lite makt som möjligt, Judas Iskarioter som du ska hållas kort.

Vidare, AfS politik lär inte komma till kraft förrens 2026 iaf. om inte dina utländska vänner utför något spektakulärt terrordåd mot Riksdagen. Vilket kan ske med tanke på alla terrorister som snart kommer fly från Idlib och de alla kommer få asyl i Sverige på grund av landsförrädande politiker och fåntrattar som du.

Sen ska nog inte du kasta sten i glashus med den 'tråkiga attityd' du kommit in i denna tråd med, du ska inte gråta att du bemöts fientligt när du själv kommer in i tråden och författar fientliga inlägg.
Din jävla idiot till landsförrädare.
Citera
2018-09-08, 22:15
Medlem
Engelitzs avatar
Alltså ni som tror att Afs kommer in. Hur resonerar ni? 80% vet ju inte om Afs existens eller vet väldigt lite om dem. Jag har själv röstat på dem, men jag är glad bara de får över 1% eller ännu hellre 2.5 %. Mitt tips är att de får 1.2 -1.4% och det är väl tillräckligt för att överleva till nästa val. Hade jag trott att de hade haft en.chans att komma in så hade jag lätt värvat 30-40röster, men jag tror många är ovilliga att rösta på ett parti under 4%.
Senast redigerad av Engelitz 2018-09-08 kl. 22:21.
Citera
2018-09-08, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Alltså ni som tror att Afs kommer in. Hur resonerar ni? 80% vet ju inte om Afs existens eller vet väldigt lite om dem. Jag har själv röstat på dem, men jag är glad bara de får över 1% eller ännu hellre 2.5 %. Mitt tips är att de får 1.2 -1.4% och det är väl tillräckligt för att överleve till nästa val. Hade jag trott att de hade haft en.chans att komma in så hade jag lätt värvat 30-40röster, men jag tror många är oviliga att rösta på ett parti under 4%.
Vilket nästa val?
Fattar ni trögt eller?
Citera
2018-09-08, 22:21
Medlem
Citat:
Alltså ni som tror att Afs kommer in. Hur resonerar ni? 80% vet ju inte om Afs existens eller vet väldigt lite om dem. Jag har själv röstat på dem, men jag är glad bara de får över 1% eller ännu hellre 2.5 %. Mitt tips är att de får 1.2 -1.4% och det är väl tillräckligt för att överleve till nästa val. Hade jag trott att de hade haft en.chans att komma in så hade jag lätt värvat 30-40röster, men jag tror många är oviliga att rösta på ett parti under 4%.

Det viktiga är inte hur många människor som känner till AFS utan att rätt människor känner till dem.
Citera
2018-09-08, 22:21
Medlem
Troians avatar
Citat:

Jag tror att det beror på att de är isolerade i någon form av AfS-bubbla. Bland politiskt engagerade och nationellt sinnade män i åldern 15-40 år är de sannolikt ganska starka, och det är sannolikt i den gruppen som majoriteten av trådens skribenter återfinns. Men det är en grupp som i Sverige inte är fler än typ åtta procent av befolkningen.

Visst finns det många inom andra grupper som röstar SD, både kvinnor och medelålders eller äldre personer - men dessa har AfS svårt att nå, och de befinner sig också utanför den bubbla som trådens skribenter befinner sig i.
Citera
2018-09-08, 22:23
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalianka
Det viktiga är inte hur många människor som känner till AFS utan att rätt människor känner till dem.

Och det gör 240.000st som är av de rätta virket?
Är du säker på det?
Citera
2018-09-08, 22:24
Medlem
Situationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Vilket nästa val?
Fattar ni trögt eller?

Exakt. Jag fattar ärligt talat inte hur (till synes) normalbegåvade människor inte kan begripa att djupstaten och globalistlakejerna är fullt redo att avveckla demokratin och den lilla yttrandefrihet vi fortfarande har kvar; allt i just demokratins och yttrandefrihetens namn - som hämtat ur 1984.
Citera
2018-09-08, 22:26
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Skulle inte heller påstå att AfS harr nått ut i folkdjupen än - men frågan är hur många man nått ut till och hur många av dessa man har övertygad. Teoretiskt sett behöver man ju bara nå ut till 4% av de röstberättigade, menar jag.

Om jag skulle lägga pengar tror jag att jag skulle lägga dem på att AfS får under 4%. Är inte övertygad om att de har nått ut tillräckligt för att ta sig in.

Däremot har jag inte sett någon slags undersökning som styrker idén om att AfS är så obskyra - det känns mer som något folk bara slänger ut sig på känn. Med tanke på den mediaplats man ändå har fått så tror jag inte på att 80% inte känner till partiet - tror de har nått ut mer än så. Även om många kanske bara har hört partinamnet utan att ha fäst någon större vikt vid det.
Citera
2018-09-08, 22:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag tror att det beror på att de är isolerade i någon form av AfS-bubbla. Bland politiskt engagerade och nationellt sinnade män i åldern 15-40 år är de sannolikt ganska starka, och det är sannolikt i den gruppen som majoriteten av trådens skribenter återfinns. Men det är en grupp som i Sverige inte är fler än typ åtta procent av befolkningen.

Visst finns det många inom andra grupper som röstar SD, både kvinnor och medelålders eller äldre personer - men dessa har AfS svårt att nå, och de befinner sig också utanför den bubbla som trådens skribenter befinner sig i.
Kanske, men jag personligen känner till en 48-åring (K), 51-åring (M), en 73-åring (M) och en 75-åring (K) som har röstat eller ska rösta på AfS. Anekdotiskt, jag vet, men bara en liten replik.
Citera
2018-09-08, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Situations
Exakt. Jag fattar ärligt talat inte hur (till synes) normalbegåvade människor inte kan begripa att djupstaten och globalistlakejerna är fullt redo att avveckla demokratin och den lilla yttrandefrihet vi fortfarande har kvar; allt i just demokratins och yttrandefrihetens namn - som hämtat ur 1984.
Jag fattar inte heller.
Jag trodde folk hade blivit smartare av internet.
Vi var bland de första som fick internet.
Men se på folk, de är fan dummare än innan.
Folk fattar inte allvaret.
De kan fan inte se hur världen ser ut.
De ser inte helheten.

4% imorgon, annars bye bye Sweden.
Då ska jag se på medans Svensken äter upp all jävla skit de har ställt till med efter Palme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in