Citat:
Ursprungligen postat av
Aftonbladen
Ja, det är verkligen väldigt skrattretande att du verkar tro eller veta med säkerhet att jag är svart, och dessutom en svart rasist.
Mycket märkligt! Jag är inte svart! Jag är en etnisk äkta blond blåögd smålänning! Jag har socialdemokratiska värderingar men har inte röstat på dessa sedan 2010! Sedan förra valet har det varit Direktdemokraterna för min del! Och så blir det i morgon också! Vi behöver en modernare typ av demokrati!
Det bekräftar vilken typ av mentalitet som ni besitter. Tycker att du med denna text förklarar vem som har en IQ under 83 eller 65.
Jag tror inte att den svenska mentaliteten kommer kunna vinna mot den libanesiska eller för den delen den bosniska. Eller varför inte ta iraniernas som upplevde ett 8 års långt krig från nästan alla 'globalistiska' hörn.
Jag tror att många invandrare har ett hat inom sig på grund av vad väst gjorde mot dem i deras hemländer. Detta betyder dock inte att de vill utföra sitt hat genom krig mot de som är vänliga mot och kan samarbeta med dem! Utan jag tror att de mycket väl kan ge tillbaka stenhårt mot de svenskar som hatar dom och vill ha ut dem om de nu skulle inträffa ett raskrig inom 25 år vilket jag vet att många av er ypperligt hoppas på. Eller?
Jag tycker att du förövrigt har en väldigt tråkig ton, och det är ju inte konstigt med tanke på att du ska rösta AfS!
Nu är vi tjockt OT så du vet.
Dina tidigare inlägg låter precis som Tariq Nasheed.
Läs de igen. Du skriver och resonerar som en svart rasist.
Du fortsätter även i denna tråd att resonera som en landsförrädare, visst jag kan ha misstagit dig för en svart rasist men du har fortfarande den svarta rasistens alternativt landsförrädarens mentalitet när du skriver. Dvs. du skriver som en riktig sojapojke utan koll på verkligheten precis som Tariq Nasheed eller random svart rasist som yrar om pigmentering och tror Wakanda är en riktig plats.
Du är på samma låga nivå.
Märks även tydligt att du inte ens har de mest grundläggande kunskaper om krig, ditt yrande om flyende bosnier och libaneser.
Är det Arga Blatten som ska leda era trupper eller hur tänkte du nu?
En bisexuell satanist och allmänt dekadent grabbhalva som hans mamma och pappa borde smiskat på röven, istället blev han degenererad libertin och sådana kan bara komma fram och bli lite populära i ett sjukt samhälle.
Här kan du diskutera inbördeskrig, vore kul att läsa ett inlägg där du genomför i stor detalj hur du och blattarna tar över Sverige:
(FB) Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
och här någon som spånar i de termerna fast med AfS:
(FB) Realistisk teori - inbördeskriget drar igång när AFS kommer in i riksdagen
För övrigt borde du inte satsa din tid på att få fram ditt parti istället för att trolla runt här om saker du inte har någon större koll på? Verkar vara ett duktigt slöseri med tid för hur många känner ens till Direktdemokraterna och är såna som du representanter för Direktdemokraterna med den fientlighet du har till Sverige och svenskarna så är du enbart ett sänke för ditt parti. Dvs. du stjälper det du står för med den där attityden, jag har varit ganska öppen för direktdemokrati men med såna idioter som du som representanter så kan du glömma det. Jag kommer även aktivt att motarbeta det hela då jag vill att sådana som du ska ha så lite makt som möjligt, Judas Iskarioter som du ska hållas kort.
Vidare, AfS politik lär inte komma till kraft förrens 2026 iaf. om inte dina utländska vänner utför något spektakulärt terrordåd mot Riksdagen. Vilket kan ske med tanke på alla terrorister som snart kommer fly från Idlib och de alla kommer få asyl i Sverige på grund av landsförrädande politiker och fåntrattar som du.
Sen ska nog inte du kasta sten i glashus med den 'tråkiga attityd' du kommit in i denna tråd med, du ska inte gråta att du bemöts fientligt när du själv kommer in i tråden och författar fientliga inlägg.
Din jävla idiot till landsförrädare.