Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Fängelsevakt var Madsens kärleksstöd i domstolen
https://www.expressen.se/kvallsposten/fangelsevakt-var-madsens-karleksstod-i-hovratten/
(Jag som varit där och fetmarkerat och strukit under

)
Citat:
För tidningen berättar kvinnan att hon inte längre tänker på vad Madsen är dömd för.
Se där ja. Exakt vad som skrivits innan om understruket. Försvarsmekanism inträder och vederbörande har separerat gärningen och förövaren.
Tack för ännu ett exempel som stödjer vad experter inom psykologi anser sker. Speciellt när det kommer till en så manipulativ sate som psykopaten Madsen - han lär underlätta processen med sin hjärntvätt.
Raketmadsen, Ubåtsmadsen, uppfinnarmadsen, charmörmadsen, missförståddmadsen, oskyldigamadsen, manipulationsmadsen, svårbarndommadsen and so on.
Med tanke på att du med förkärlek associerar till låtar via youtbube kom jag osökt att tänka på texten till Truly Madly Deeply" med Savage Garden.
Jag riktigt hör hur Madsen rockar loss om sig själv som supermannen per se - parallellt med copy cat mimik för att förstärka den rollfigur han antar i olika syften.
Jag har faktiskt alltid undrat över varför psykopater inte ger sig tillkänna? De anser sig ju perfekta och en gåva till mänskligheten men måtte vara oerhört fega som inte skyltar med sin sanna persona.
Förutom detta är de ju egentligen rätt patetiska som måste härma den omgivning de klassar som lägre stående.
Varför inte slå sig på bröstet och stå för den alfahanne de anser sig vara i klass med leader of the pack.