2018-08-16, 09:36
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Man har ju sagt var på kroppen han hade hennes DNA (ena handen, näsan, nacken). Varför i hela friden skulle man "mörka" om det varit runt just munnen? Finns ju andra, mer troliga förklaringar, till hur det hamnat just där i så fall än kannibalism. Nej det går fetbort för mig i alla fall, dessutom finns ju inget om det i hans "historik" och sökningar på nätet.
Jag tänker inte "Hannibal Lecter - kannibalism". Tänkte på hur PM finner kroppsvätskor upphetsande samt hans vurmande för tyranniske Vlad Dracula och de sägner som finns om denne.
Menar inte att de "mörkat" något, menade bara att de i vissa delar inte gått ut offentligt med precis alla vidriga detaljer av hänsyn till offret och anhöriga. Var därför jag undrade om någon läst FUP och tagit del av den kompletta kroppsbesiktningen.

Jag tror och jag hoppas till 100% att du har helt rätt.
När det gäller PM tror jag inte det finns någon gräns alls för vidrigheter.
Men det finns en gräns för vad normala människor klarar att ta till sig.
Citera
2018-08-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Jag tänker inte "Hannibal Lecter - kannibalism". Tänkte på hur PM finner kroppsvätskor upphetsande samt hans vurmande för tyranniske Vlad Dracula och de sägner som finns om denne.
Menar inte att de "mörkat" något, menade bara att de i vissa delar inte gått ut offentligt med precis alla vidriga detaljer av hänsyn till offret och anhöriga. Var därför jag undrade om någon läst FUP och tagit del av den kompletta kroppsbesiktningen.

Jag tror och jag hoppas till 100% att du har helt rätt.
När det gäller PM tror jag inte det finns någon gräns alls för vidrigheter.
Men det finns en gräns för vad normala människor klarar att ta till sig.

Det skulle väl i så fall bara vara om kroppsbesiktningsprotokollet finns med i den "kompletta domen". Hela utredningen, motsvarande vårt FUP, har ju bara utredarna och försvaret tillgång till. Så småningom kanske vi får upp hela domen i tråden, vem vet?
Citera
2018-08-16, 10:10
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Det skulle väl i så fall bara vara om kroppsbesiktningsprotokollet finns med i den "kompletta domen". Hela utredningen, motsvarande vårt FUP, har ju bara utredarna och försvaret tillgång till. Så småningom kanske vi får upp hela domen i tråden, vem vet?
Ja, just det. Nu blandade jag ihop det med svenska rättsfall. Den "kompletta domen" var det ju som man kunde beställa från Sverige och få via posten, inte något FUP som hos oss. Jag mejlade ju byretten och frågade om domen, vilket minne jag har
Ja, vi får se, kanske den kompletta domen så småningom kommer upp i tråden och kanske finns kroppsbesiktningsprotokollet med där.
Nu blev det många "kanske"..
Citera
2018-08-16, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Här är det uppenbarligen en person som besökt Madsen som sett till att meddelandet förmedlas på hans Facebook. Därefter ha media glatt gjort det känt för hela Världen.

Att han beter sig som Johanna Möller är väl ingen direkt överraskning.

Besöksförbud och strikt brev censur! Verkar vara enda lämpliga, kan jag tycka. Men det är väl i Danmark helt lagvidrigt, antar jag.
Var kan man se detta att han söker pennevenner på vems facebook?
Citera
2018-08-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Det är intressant. Jag har hela tiden tänkt att han på nåt sätt kan känna sig dålig.

Mättas inte egot hela tiden med nytt så lyser den urusla självkänslan fram alltmer. Det är därför såna som PM hela tiden måste "tanka" nytt med vidrigheter. Vare sig det gäller sexuellt övervåld eller att jävlas med andra människor på andra sätt.
Citera
2018-08-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja och när nu SugarDaddy grejen var en filippinska är det lika suspekt. Det är väl Thai/asiatiskt ihop med Östeuropa och sen Nigeria som är mest frekvent på Istedgade.
Var finns infon om att han varit "sugardaddy" till en fillipinska?
Citera
2018-08-16, 10:16
Medlem
Citat:

Peter Madsens egen Facebooksida som någon har öppnat upp:
https://www.facebook.com/peter.madsen.5602
Citera
2018-08-16, 10:17
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Citat:
Facebooksidan: https://www.facebook.com/peter.madsen.5602
Här har #diva59 lagt upp länk. Är förmodligen våpet Deirdre som hjälper PM med detta.

edit: sorry, var nu nr 2
Citera
2018-08-16, 10:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Var finns infon om att han varit "sugardaddy" till en fillipinska?
Via vittne liverapportering, den 26/3.
Citat:
Anklageren spørger nu, om vidnet kender til Peter Madsens seksualitet.
- Det var ikke noget, vi rigtigt talte om, men jeg vidste at han kom i SM-miljøerne og havde et åbent forhold.
- Har Peter Madsen engang været 'sugar daddy' for en pige?, spørger anklageren.
- Ja, han var sugar daddy for en meget ung filippinsk pige, siger vidnet.

Vidnet har tidligere forklaret politiet, at pigen var fra Indonesien og at de havde fået at vide, at hun var 20 år, men at hun lignede en på 14 år.
- Det kan godt passe, at jeg har sagt sådan. Det er rigtigt, at hun var fra Indonesien siger vidnet.
live eb
Senast redigerad av develi 2018-08-16 kl. 10:42.
Citera
2018-08-16, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Här har #diva59 lagt upp länk. Är förmodligen våpet Deirdre som hjälper PM med detta.

edit: sorry, var nu nr 2
Tack, miss King är en trolig kandidat.
Citera
2018-08-16, 11:05
Medlem
Citat:
Peter Madsens egen Facebooksida som någon har öppnat upp:
https://www.facebook.com/peter.madsen.5602
Tack, ruskigt är ordet. Han vill fortsätta på nåt vis.
Citera
2018-08-16, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Via vittne liverapportering, den 26/3.
Tack, ja finns nog mycket han pysslat med den sk.mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in