2018-09-08, 15:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
Folk här inne tror på allvar AfS kommer få 4-6%? Haha. För dom är populära på Flashback, YouTube och deras skitlåt på Spotify? Och vadå, att typ 40 Pers kommer till deras torgmöten?

Vi får se på måndag men TVEEEEEEEK lol.

Så sa ni idioter om Trump och om Brexit också
Citera
2018-09-08, 15:25
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Så sa ni idioter om Trump och om Brexit också

Inte jag. Att Trump skulle vinna såg jag som fullt realistiskt. Brexit med.

Skulle inte kalla en person som tror att AfS inte kommer in för idiot. Det riskerar att slå tillbaka. Förslår att du sparar invektiven till på måndag, om AfS då kommer in (kommer ej ske) så kan du kalla mig och alla andra för idioter.
Citera
2018-09-08, 15:34
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpera
Dock tror ni att AFS kommer att splittras efter valet eller kommer de fortsätta och satsa på nästa val, då de antagligen kommer in då SD röstarna nu kommer inse att det spelade ingen roll att de röstade SD i år.
Om inte SD-bögarna insåg det efter förra valet så kommer de inte inse det efter det här valet, men när AfS kommer in i riksdagen så kommer de i alla fall få en jävla massa röster från lågpannor och golvtappade bebisar som tror att man "kastar bort" sin röst om man inte röstar på ett riksdagsparti.

Om det omöjliga skulle hända, att AfS inte skulle klara 4%-spärren, så har de ju EU-valet bara runt hörnet så det finns ingen anledning för dem att splittras. Som enda stora EU-fientliga parti kan de bli hur stora som helst i EU-valet. Kom ihåg att UKIP, som bara fick 3.1% i det nationella valet, blev största parti i EU-valet med 26.8%.
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
Folk här inne tror på allvar AfS kommer få 4-6%? Haha. För dom är populära på Flashback, YouTube och deras skitlåt på Spotify? Och vadå, att typ 40 Pers kommer till deras torgmöten?

Vi får se på måndag men TVEEEEEEEK lol.
Ja det tror vi, och du kommer känna dig jävligt dum på måndag.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2018-09-08 kl. 15:38.
Citera
2018-09-08, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lite.Luttrad
De kanske fyllde på högen nyligen? Jag vet de som fyller på flera ggr per dag.

Har röstat på AfS, samtidigt måste man vara realist ( tillhör inte vanligheterna i Soja Sverige). Att klarar AfS parti stöd så är jag mer än nöjd. Allt över är en fet bonus!

Hoppas jag har fel, men tror väldigt många "toleranta och goda människor" helt enkelt slänger AfS röster i papperskorgen i demokraturens namn
Citera
2018-09-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Hon var mitt val när jag förtidsröstade. Imponerande på torgmöten och därtill är det viktigt att lyfta kvinnor om AfS ska fortsätta växa. Men det finns förstås många andra som är värda ett kryss, t.ex. Jeff Ahl.

Varför är det viktigt? Att tro att det skulle finnas något egenvärde i att ha fler synliga kvinnor är pk-hjärntvättat och ett resultat av feminism och annan kulturmarxism.
Citera
2018-09-08, 15:47
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Denna film på drygt fyra minuter, om vad som egentligen hände när SDU avknipsades från SD, tydliggör att SD styrs av ett gäng fega harar. Man up!

https://youtu.be/Nto1puUb-UM

Hoppas de kan bli vänner igen, så att Sverige kan räddas utan en massa sandlådejidder.

Nu visste jag redan vad som hände då jag hängde med redan då men måste säga att denna video sammanfattade allt väldigt bra!
Citera
2018-09-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Var i en förtidsröstningslokal för en timme sedan väldigt mycket folk omöjligt att ta valsedel och kunna skydda vad man tog för lapp. AfS hög såg ganska orörd ut. Nej det bär inte hela vägen. Men de har startat sin resa nu det är helt klart.

Jag hade egna afs sedlar med mig ifall trot många som röstat afs har egna men visst finns det folk som tar valsedlar på plats
Citera
2018-09-08, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om ett facistiskt parti med antisemitiska drag, likt AfS, någon gång kommer in i riksdagen skulle jag bli rädd. Jag räds också SD:s framgångar, och risken för en M-KD-SD-regering.

Men jag är inte orolig för risken att AfS skulle komma in, inte den här gången.

AFS kanske inte kommer in den här gången, men vad är det som gör att de nog kommer in nästa gång tror du? Att det då har tillkommit en halv miljon blattar till?
Citera
2018-09-08, 15:55
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
AFS kanske inte kommer in den här gången, men vad är det som gör att de nog kommer in nästa gång tror du? Att det då har tillkommit en halv miljon blattar till?

Jag tror inte de kommer in 2022(?) heller, men det är ju svårt att säga så mycket om nu. Beror på hur det politiska klimatet då ser ut. Lågkonjunktur och stigande arbetslöshet skulle sannolikt gynna AfS. Tror också att AfS skulle gynnas om SD får inflytande.

Edit: Samtidigt finns det risk att de förhoppningar ledningen har sått gör att aktivisterna demoraliseras av besvikelsen på söndagkvällen. Då finns det risk/chans att AfS konmer vara en spillra 2022.
Senast redigerad av Troian 2018-09-08 kl. 16:03.
Citera
2018-09-08, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om ett facistiskt parti med antisemitiska drag, likt AfS, någon gång kommer in i riksdagen skulle jag bli rädd. Jag räds också SD:s framgångar, och risken för en M-KD-SD-regering.

Men jag är inte orolig för risken att AfS skulle komma in, inte den här gången.

Du är rädd för afs och sd säger och ser sanningen i det som sker. De är de ända 2 partierna som vågar säga något om invandringen alla andra vågar inte
Citera
2018-09-08, 16:02
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurvivorOfJakku
Det är inte Jessica som är problemet (visst hon är en vänsteraktivist som låtsas vara nationalist, men kvinnor kommer aldrig att vara sant nationalistiska), utan Kassler's och Hörne's acceptans av denna.

Varför gör dom det? Fattar dom inte att man inte kan vara en vegetarian och jobba på ett slakteri? Eller är detta beviset att de är kontrollerade av etablissemanget och ofarliga för dom?

Du tar orden ur munnen på mig. Det stora problemet är Kasselstrands acceptans. Hur kan han säga sig vilja ha noll invandring och totalt asylstopp medan hans partisekreterare samtidigt tjänar pengar på att hjälpa asylturister i Nyköping?? HUR KAN HAN?? Kan man säga sig vara för djurens rätt och samtidigt arbeta på en minkfarm? Jag kommer att rösta på AFS, men med tungt hjärta eftersom jag föredragit ett bättre alternativ. De får EN chans att visa vad de går för. Visar de minsta tendens att vackla och bli ett nytt kontrollerat oppositionsparti som Sverigedemokraterna så är det UT med dem i nästa val. Jessica bör för övrigt tvingas välja vilken sida hon vill jobba för. Så enkelt är det faktiskt. Hon får säga till pappselappsen att hon inte tar asylärenden på firman, eller göra något annat, tex. köra sopbil. Stanken av politiskt hyckleri och falskhet är mycket värre.
Citera
2018-09-08, 16:06
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Enligt en skyddad källa så kommer Jimmie att avgå efter valet.
Grattis! - Då blev alla SD röster värdelösa. Ni tillhör förlorarna som bara "tror" saker mot bättre vetande. Ni är lata och orkar varken läsa om politik eller historia. Allt blev inte riktigt som ni "trodde.
Är ni patrioter och vill ha tillbaka ett riktigt Sverige, då finns det bara ett val: RÖSTA PÅ AfS - SÅ SLIPPER NI ÅNGRA ER!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=231557314203080&id=2299217643 66635
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in