Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-06, 23:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladen
Du är väl medveten att man kan föra den argumentationen om vilket parti som helst?

Alla kompetenta? Och du är fullt ut seriös? Hur är det kompetent att som politiker sitta på Flashback öppet och skriva en massa skit? Oavsett om det inte är skit i din mening så är det så att det är ett mycket märkligt beteende för politiker som är över 30 år.

Är det kompetent att göra en massa memes med Pepe? Alltså kan du inte mer noggrant förklara hur du menar kompetent?

Och det att du säger att det har en effekt på diskursen kan stämma om SD väljer att inte samarbeta med AfS, för då kan folk inom partiet givetvis tröttna och gå över.

De skulle ändå velat prata återvandring om den stora flyktingvåg som vi nu sett inte skulle ha skett.

Återvandringen är inte allt. Och AfS har ännu inte på ett värdigt sätt sagt hur det ska gå till.

De verkar tro att det kommer bli en enkel uppgift att utföra detta. Som om 500 000 människor frivilligt skulle packa sina väskor och 'åka hem'.

Det kommer bli en enormt stor kostnad dessutom.

Många ord, lite substans. Det här inlägget var så tråkigt att läsa att jag går och lägger mig nu. Morgondagen kommer att bli lång.
Citera
2018-09-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Kanske det bästa argumentet jag hört för varför man skall rösta på AfS.
Förstår hur du menar, då jag själv tyckte att bland annat Kenth Ekeroth var bland det farligaste vapnet i riksdagen.. Apropå det, träffade han förra sommaren och drack ett glas vin i hans sällskap, mycket vaken och trevlig individ, även oväntat humoristisk.
Citera
2018-09-06, 23:52
Medlem
StigAllans avatar
Nu röstar vi AfS in i riksdagen så vi kan börja slippa alla parasiter från andra länder!
En åtgärd som varit oss vettiga människor med Sverige i första hand i tanken förvägrad!
Judiska profitörer har köpt våra valda företrädare som är landsförrädare i profitens sura plånboks tecken!
Citera
2018-09-06, 23:53
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det är du som inte fattar. SD kommer absolut inte att få något som helst inflytande i riksdagen oavsett om de får 15%, 20%, 25% eller 30%. Sjuklövern kommer att skapa oheliga allianser och blocköverskridande uppgörelser för att hålla SD borta från allt inflytande. Bombsäkert.

Ja och nu när vi dessutom har AfS, med återvandring och allt, varför ska någon välja SD?

Underökningar har visat att runt 40% av alla män och 15% av alla kvinnor kommer rösta invandringskritskt. Jag tror AfS är mycket starka i gruppen män under 50 år. Tror också många förstagångsväljare föredrar AfS. Sedan får AfS självklart röster från kvinnor, de över 50, o.s.v.

Är ganska säker på att AfS kommer in. Det är ändå viktigt med stödröster för att inte riskera att hamna strax under.
Senast redigerad av StillaHavet 2018-09-06 kl. 23:59.
Citera
2018-09-06, 23:53
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Någon frågade hur folk hade röstat. Jag och flera vänner förtidsröstade på AfS.

Jag tycker att folk missar en viktig del som skiljer SD och AfS. AfS är idealister med goda avsikter att rädda vårt folk. Toppen i SD består av korrupta politiker som vill bli en del av globalisternas etablissemang. SD:s allt positivare syn på EU är ganska talande. AfS kan vara ett parti som får SD att ta upp kampen mot detta system och bekämpa det.

Fler nationalistiska partier behövs i Sveriges riksdag. SD klarar sig inte på egen hand.
Citera
2018-09-06, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Ja det var en rolig fråga och NMR är lite väl mycket, betyder inte att judar är helt oskyldiga.

Inget konstigt alls med att vara emot judiskt ägande av våra politiker, akademin och vår media samtidigt som man är emot invandrarna de har hjärntvättat vårt folk med att vi behöver och måste hjälpa annars är vi rasister. Bara för att muslimer och judar bråkar behöver vi inte vara på någon av dessa sidor, om organiserad politisk judendom skulle sluta vara som den är kunde man ta deras sida mer men nu är det som det är. Och vi tar europas, sveriges och vårt eget folks sida.

Sen tycker jag definitivt inte AFS behöver ta upp detta, inte säkert det någonsin kommer behövas, alla globalister är inte judar även om de är förbannat många av dem.

https://www.youtube.com/watch?v=2sPTFdE8QZw&t Den här videon skulle kunna vara lika lång och bara handla om Sverige, sanna mina ord.

Bra sagt, kan bara hålla med! Svenska folket är inte redo för denna fråga heller, så hoppas AFS skjuter den på framtiden tills man uträttat bra mycket annat.
Citera
2018-09-07, 00:00
Medlem
Citat:
Har du sovit under en sten? Menar du på fullt allvar att du är så dum i huvudet att du behöver ställa en sådan fråga?

Sedan 2014 har alla partier förutom V gått mer i Sverigedemokraternas riktning. Mycket av den politik som SD står för har Löfven till mångt och mycket bedrivit i olika skalor. Och nu ska vi alltså inte prata om M som ännu mer låter sig instämma på det som SD har att lägga fram med.

Det vet vi inte! Och om det nu blir så, så kommer inte Annie låta Löfven styra med det mandat han har kunnat göra sedan 2014.

SD.

Och du tror inte att de kommer tvingas anpassa sig ännu mer då om de får 25 procent, alltså nästan det dubbla som de fick 2014? Du tror inte att det kommer bli ett helvete för de andra partierna att få igenom sina förslag när det har varit tillräckligt besvärligt för dem denna mandatperioden?

Kom ner på JORDEN!

Ljug inte till folk!

Du citerar samma text från mig 2ggr i samma inlägg...mår du bra?

3% vaskas för att SD ska öka sitt stöd minimalt. Dumskalle.
Citera
2018-09-07, 00:03
Medlem
Citat:
Du är väl medveten att man kan föra den argumentationen om vilket parti som helst?
Sd är alltså som vilket parti som helst? Chockerande
Citera
2018-09-07, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Så hur har SD:s ökning från 5,7% 2010 till 12,9% 2014 påverkat politiken i Sverige tycker du?
Har du sovit under en sten? Menar du på fullt allvar att du är så dum i huvudet att du behöver ställa en sådan fråga?

Sedan 2014 har alla partier förutom V gått mer i Sverigedemokraternas riktning. Mycket av den politik som SD står för har Löfven till mångt och mycket bedrivit i olika skalor. Och nu ska vi alltså inte prata om M som ännu mer låter sig instämma på det som SD har att lägga fram med.
Citera
2018-09-07, 00:04
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Bra sagt, kan bara hålla med! Svenska folket är inte redo för denna fråga heller, så hoppas AFS skjuter den på framtiden tills man uträttat bra mycket annat.

Globalistfrågan ska man inte hålla på! Man ska gå på knock direkt och prestera sitt bästa. Folk måste förstå helheten varför makten flyttas till Bryssel, vad Nato är för något, varför massinvandringen sker ect... Det kan vara globalistfrågan som i slutänden gör att AfS kommer in. Jag vet flera gamla SD:are som bytt till AfS när dom har förstått att det finns mäktiga lobbygrupper som vill destabilisera Europa och att SD är toppstyrda av globalistvalpar.
Citera
2018-09-07, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djimmie
Du citerar samma text från mig 2ggr i samma inlägg...mår du bra?

3% vaskas för att SD ska öka sitt stöd minimalt. Dumskalle.
Korrigerat. Det var många som citerade mig på samma gång, och klockan är mycket. Jag är trött. Att man begår mänskliga fel är då inte så konstigt.

Minimalt? Ja, du verkar vara rolig du!
Citera
2018-09-07, 00:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Den största utländska gruppen i Sverige.
Jag är inte säker på att Mark Levengood skulle förstått innebörden av vad Rasmus sa, du får dela upp sverigefinnar & sverigesvenskar åt mä

http://www.ingridochmaria.se/2018/09/06/risk-for-kalabalik-i-kungstradgarden-stockholms-stad-vill-sparra-av-platsen/
"Utan att gå in närmre på saken har de i varje stad de besökt bemötts som sig bör – med fiskrens, äggkastning och sabotage. Visst vore det synd om Stockholm var sämre?"

Jobbar AFS pojkarna på att bygga upp en egen scen i kungsan mitt i natten tro?

När får allmänheten beskedet om JÄMO(eller vad dom hette) skulle idka bifall till AFS att avbokningen
av kungsan var valfusk, så att Stockholms stad hinner ändra sitt beslut imorgon bitti och boka om

Jag må vara tidsoptimist här? men jag tror ju å andra sidan inte att AFS kommer in i riksdan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in