Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-19, 15:46
Medlem
Holy shit. Kasselstrand levererar sitt bästa tal hittills i Umeå!
Citat:
"VI BEHÖVER LEDARE SOM ÄR VILLIGA ATT DÖ FÖR SVERIGE"
Citera
2018-08-19, 15:46
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Alla verkar övertygade att AfS aldrig kommer "slå av på takten" och aldrig kommer kompromissa eller vika sig i vissa frågor, precis som folk sa om SD runt 2010.. Hur kan alla vara så övertygade att det kommer vara så?
Finns inga garantier men det är osannolikt att ett parti vars existens till stor del bygger på att SD övergivit sina principer och viker ner sig, också skulle börja vika ner sig.
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Lägg till 2-300 tittare på Facebook med!
Cirka 80-90 via periscope med.
Citera
2018-08-19, 15:48
Bannlyst
Det kommer bli ett paraboliskt mönster perfekt till valet för AFS. Smarta pengar är redan investerade...nu kommer resten!
Citera
2018-08-19, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Alla verkar övertygade att AfS aldrig kommer "slå av på takten" och aldrig kommer kompromissa eller vika sig i vissa frågor, precis som folk sa om SD runt 2010.. Hur kan alla vara så övertygade att det kommer vara så?

Själv har jag inte bestämt vilket parti jag ska rösta på, blir mer och mer sugen på AfS ju närmare valet kommer.

edit

Är det något rekord att hänga i granen?? Det är jättelite folk.. Missar jag något?

Totalt över plattformarna kan det vara uppåt 1000 personer som tittar live på ett torgmöte i Umeå. I efterhand kommer mötet ses av många tusentals personer.
Citera
2018-08-19, 15:54
Medlem
robotguras avatar
Massor av folk som kommer fram och tar valsedlar medan orchvänstern skriker sig hesa, man blir ju inte annat än varm i hjärtat.
Citera
2018-08-19, 15:55
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Så Motpol har även icke-fascistiska skribenter? Bra, då vill jag inte se dig fascist-stämpla den sidan mer i den här tråden.

Motpol drivs av fascister som också ligger bakom den öppet nazistiska och rasistiska Metapedia. Men det innebär inte att alla som någonsin skrivit där är fascister. En del skribenter har nog inte haft klart för sig vilka värderingar som sajten egentligen står för.

Bengtssons inlägg om AfS och deras ovilja att dra ideologiska gränser var hur som helst inte på Motpol utan på hans personliga blogg.
Citera
2018-08-19, 15:57
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Motpol drivs av fascister som också ligger bakom den öppet nazistiska och rasistiska Metapedia. Men det innebär inte att alla som någonsin skrivit där är fascister. En del skribenter har nog inte haft klart för sig vilka värderingar som sajten egentligen står för.

Bengtssons inlägg om AfS och deras ovilja att dra ideologiska gränser var hur som helst inte på Motpol utan på hans personliga blogg.

Nej, Patrik Ehn är knappast en fascist. Men det är bra att du inte ser Bengtssons blogg som fascistisk för då slipper du ju ta avstånd från den.
Citera
2018-08-19, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Massor av folk som kommer fram och tar valsedlar medan orchvänstern skriker sig hesa, man blir ju inte annat än varm i hjärtat.
Det här slår mozarts symfonier. Fortsätt skrik mina undersåtar. Skrik tils ni inte kan skrika mer. <3
Citera
2018-08-19, 16:02
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
Holy shit. Kasselstrand levererar sitt bästa tal hittills i Umeå!

Citat:
"VI BEHÖVER LEDARE SOM ÄR VILLIGA ATT DÖ FÖR SVERIGE"

Nog för att jag kanske inte köper hans retorik så är det helt riktigt att konceptet "Ledarskap" är ett begrepp som har urvattnats något enormt, Kanske lika mycket som begreppet "Rasist". Ledarskapsrollen existerar för personer med stake nog att göra dom svåra besluten och ta smällarna för gruppens bästa - Inte bedriva signalpolitik, valfjäska och ägna sig åt hasardspel med folkets pengar utan att behöva ta ansvar för sina handlingar.
Citera
2018-08-19, 16:09
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nej, Patrik Ehn är knappast en fascist. Men det är bra att du inte ser Bengtssons blogg som fascistisk för då slipper du ju ta avstånd från den.

Patrik Ehn är ett intressant fall. Här på Flashback hette det ju att han blev utesluten för att han läst Ernst Jünger, vilket förefaller lite väl hårt. Det faktum att han snabbt fann sig väl tillrätta som chefredaktör på Motpol är dock ett tecken på att SD:s medlemsutskott visste vad de gjorde.

Huruvida det också gällde uteslutningarna av SDU:arna, numera AfS:arna låter jag vara osagt, men AfS problem med att dra en tydlig gräns mot brunhögern talar för att det kanske fanns eld bakom röken även i det fallet.
Citera
2018-08-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Liten snabbanalys är du inte hardcore om du röstar på jimmie åkessons skägg ..AFS har alfas med tjockt och mycket skägg, om inte så rakar de sig och fixar frillan så att det ser bra ut. vältränade och klär sig bra, jobbar med militär polis ekonomi entreprenörer eller är hårda knegare..byggarbeten och hantverkare. Riktiga alfas som inte gråter om det kommer en fläck på skjortan eller rädda för att smutsa ner sig. Hardcore? Rösta AFS. Fjolla? SD!
Är du seriös? Tror du att sån retorik lockar tveksamma väljare?? Fan ta chansen att lägga fram era bästa argument, jämför AfS politik med SDs eller vad som helst.

Texter som din får nog folk att bli mer tveksamma än positiva till partiet. Har ni råd med det?
Senast redigerad av LiteKetaTack 2018-08-19 kl. 16:16.
Citera
2018-08-19, 16:15
Bannlyst
Har inte tänkt rösta i valet. Då jag själv har en helt annan plan hur Sverige borde vara i grunden. Om jag röstar Afs är det för jag accepterar inte mer personer som förstör för andra. Det gäller alla, även svenska förrädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in