Citat:
Ursprungligen postat av
easterman
Fast du svarade ju inte på min fråga om du lyckas dejta folk som är lika snygga som du. För de flesta tjejer borde inte det vara någon större svårighet, med andra ord verkar det som att du siktar alldeles för långt över din egen nivå och behöver komma ner lite på jorden. Du säger ju själv att det inte finns något värt att ha och det är vad dejtingsajterna har lett till, tjejer som fått så sjukt mycket uppmätksamhet från killar ( antagligen många i deras egen skönhetsnivå) att de till slut tror att de kan ro hem vem som helst och sätta bo med. Många av tjejerna i fuckboysens ”harem” tror att att bara för att HAN vill ha dom i sängen så har de chans att fixa till en relation med honom. Men det är en illusion eftersom fuckboysen oftast har låga krav på sina många haremsdamer.
Så fungerar 80/20-regeln i praktiken. Är ni stolta över att 80 procent av er går runt hos 20 procent av killarna? Är det jämställdhet? Är det bra för feminismen att bli utnyttjad som en sexdocka.
Jag är inte med män på min nivå. Förra killen tittade jag nyss på en bild av faktiskt i frågan, och jag skulle kanske inte träffat honom för det yttre när jag var lika gammal men absolut ser han bra ut när jag är äldre. Problemet blir att åldersskillnaden tar bort attraktionen. En kille lite över 20 måste ha väldigt manliga drag om en äldre kvinna som inte är så förtjust i gulligt sexuellt ska gå i gång rakt av. Jag vill nog ändå sätta honom rätt jämlikt. Killen innan, absolut inte!! Men jag är så förtjust i korta män som är normala i kroppsbyggnaden eller något sådant som han hade. Men definitivt utan tvekan under min nivå i utseende precis som 90-95 % av alla män jag träffat. Om jag tänder fler män än vad männen tänder kvinnorna, är jag den snyggaste av oss. Eftersom vissa haft defekta drag medan jag mer har små personliga drag, ligger jag över dem.
Jag är inte någon sexdocka och jag är kvinna och kan gå i god för att snyggare män, oftare uppträder bättre än dem utan utseende.
Relationer är inte efter männens villkor. Jag har brutit helt nu med förra efter någon månads lallande och önskar honom all lycka med att hitta någon som gillar eller accepterar en omogen man utan vilja. Vi hade kontakt dagligen mer eller mindre, i två månader och han försökte friendzona mig efter sex. Det är jag som inte pallar med någon som skriver o tar så lång tid att svara att jag glömt vad vi pratar om. Han tråkade ut mig och kunde inte tända mig, vad ska jag då med honom till? Jag vill ha män som är intressanta och roliga. Sådana som jag spontant blir glad av varje gång jag får ett meddelande, inte sitta och anstränga mig för att komma ihåg meningarna innan. Jag dejtar inte män för att få polare eller någon lös, obetydlig relation och jag är fan inte en knulldocka.
Gillar mitt åldrande men ska nog fylla linjerna i pannan med något och levla upp mig. Om de där 20% är så heta att 80% vill ha dem, vill jag nog helst kolla bland dem. Jag är singel, inte i koma. Jag är 35+ inte död. Ni män suger...
Så mycket internet. Kan ni inte börja googla hur man tillfredsställer kvinnor, uppvaktar dem osv istället för allt jävla trams som kommit efter millennieskiftet.