Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-06, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nej. Förklara gärna punkt för punkt varför det är "toppenbra".

Jag agerar inte från en partipolitisk agenda när jag avråder folk från att rösta på AfS. Jag oroar mig för vad som kan hända med landet om vi får en djupare etnisk splittring.

Denna etniska splittring, är större än någonsin på grund av den politik som ni liberaler fört i flera decennier. Jag ser överallt att folk är allt mindre intresserade av rasblandning och mångkultur (vilket är jättebra för dessa är ondskefulla påfynd), och istället skapas allt mer segregation och tyvärr hat. Allt detta är på grund av ZOG-influenser som liberalismen står för.

Er politik är kontraproduktiv och leder alltid i slutändan till motsatta effekter. Goyim må vara en idiot, men i slutändan så tar instinkterna över. Detta har ZOG aldrig förstått.

I en nationalistisk värld med rasåtskillnad, så skapas fred och harmoni melln olika etniska grupper. man kan handla med varandra och ha bra relationer, utan att rasblanda och mixa olika folk. Det gynnar alla. Globalism är ZOGs ondskefulla påfynd.
Citera
2018-09-06, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nej. Förklara gärna punkt för punkt varför det är "toppenbra".

Jag agerar inte från en partipolitisk agenda när jag avråder folk från att rösta på AfS. Jag oroar mig för vad som kan hända med landet om vi får en djupare etnisk splittring.
Den kommer förr eller senare ändå.
Man pratar subtilt om det i AfS på alla torgmöten. Resurserna är som sagt inte oändliga och när svenskar börjar värna sina egna intressen istället för andra etniska grupper kommer främlingarna i Sverige börja protestera eller som vi redan sett i exempelvis Uddewalla,attackera svenskarna rent fysiskt.
Senast redigerad av Gn11 2018-09-06 kl. 08:42.
Citera
2018-09-06, 08:40
Medlem
Vedträs avatar
Jag va dum nog att förtidsröst på mes SD. Efter att ha följt återvandringsturnen på youtube står det klart att AfS är sveriges bästa alternativ. Jag uppmanar alla SD röstare att dra in denna positiva kraft i riksdagen.
Citera
2018-09-06, 08:42
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Jag va dum nog att förtidsröst på mes SD. Efter att ha följt återvandringsturnen på youtube står det klart att AfS är sveriges bästa alternativ. Jag uppmanar alla SD röstare att dra in denna positiva kraft i riksdagen.

Bara pallra dig till röstbåset igen på valdagen och ändra din röst då!

Välkommen in i värmen kompis
Citera
2018-09-06, 08:42
Medlem
mattias_rs avatar
Citat:

Då får du rösta i vallokalen på söndag, så att din förtidsröstning kasseras.
Citera
2018-09-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Finns en del att fundera kring rörande partiprogrammet. Om man tar strid mot friskolor mm. så utmanar man kraftfulla ekonomiska intressen som kommer att sälla sig till motståndarsidan.

Dessa ekonomiska intressen får man gärna ta strid emot. Friskolor som fenomen i sig, i dagens svenska verklighet, bör man dock inte angripa eftersom man då alienerar hela den svenska medelklassen som har sina barn i friskolor, för att minimera barnens exponering för mångkultur.
Citera
2018-09-06, 08:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Du kan annulera din röst genom att gå och rösta AfS på valdagen.

Edit: trea på bollen.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-09-06 kl. 08:56.
Citera
2018-09-06, 08:48
Medlem
Vedträs avatar
Förtidsrösta för jag inte kan på valdagen. =/
Citera
2018-09-06, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Dessa ekonomiska intressen får man gärna ta strid emot. Friskolor som fenomen i sig, i dagens svenska verklighet, bör man dock inte angripa eftersom man då alienerar hela den svenska medelklassen som har sina barn i friskolor, för att minimera barnens exponering för mångkultur.

Tja - Det finns ju de på den goda sidan som förespråkar bussning.

Men skämt åsido. Det är en svår nöt att knäcka, men min grundinställning är att vi svenskar i så stor utsträckning som möjligt ska tillåta frivillig segregation och muslimska friskolor etc. Det är den mest humana politiken att de får behålla sin oförfalskade tro och sina religiösa/kulturella seder eftersom så många av dem ändå ska resa hem igen.
Citera
2018-09-06, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Alla siffror, alla mirakulösa händelser och tecken från svenska gudar tyder på att AfS kommer få över 4%.

Kan inte riktigt hålla med även om jag vill. AfD i Tyskland växte väl upp som en svamp och i många andra länder är folk spontana och snabba i reaktionerna. 10 000 tals strömmar till på möten direkt vid bildande av en rörelse. Svenskar är tröga och funderar länge innan de ska våga hoppa på något nytt.

Många har strömmat till särskilt i och runt Stockholm men någon Skånsk bas som Sd hade när de växte finns inte. AfS får nog 4% i Storstockholm men i de trögare delarna av landet blir det inte så mycket. Minst 2% - 3%. Eventuellt ett extraval 2019 och då blir det 5%.
Citera
2018-09-06, 08:58
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Dit kommer vi förr eller senare i alla fall. Någon form av urladdning är oundviklig, även om få önskar en sådan. Bättre ta tjuren vid hornen i ett tidigt skede medan vi svenskar fortfarande är i majoritet.

Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Den kommer förr eller senare ändå. Man pratar subtilt om det i AfS på alla torgmöten. Resurserna är som sagt inte oändliga och när svenskar börjar värna sina egna intressen istället för andra etniska grupper kommer främlingarna i Sverige börja protestera eller som vi redan sett i exempelvis Uddewalla,attackera svenskarna rent fysiskt.

Man bör undvika att som AfS hälla bensin på elden genom att provocera invandrare på det sätt man gör på sina torgmöten och måla upp en bild av etniska konflikter som olösliga. Det går att plädera för en mycket restriktiv invandring utan att hetsa mot invandrare som redan befinner sig i Sverige.
Citera
2018-09-06, 09:02
Medlem
Citat:

Välkommen! Som andra har skrivit, om du röstar på valdagen så rivs din förtidsröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in