Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-06, 08:20
Medlem
WordWarriors avatar
Ett annat argument för att rösta på AfS redan detta val är att etablissemanget kommer att göra allt för att förbjuda nationalistiska partier under kommande mandatperiod. Man vill inte bara förbjuda våldsbejakande partier, utan även de med nationalistiska åsikter. Vi lever som bekant i en skendemokrati. Ju större AfS är, desto svårare att komma åt. Ett par procentenheter vore fantastiskt, och ett riksdagsinträde vore guld.

Oavsett om det blir riksdagsinträde eller ej, så måste vi börja bygga en riktig opposition, och ett riktigt nationalistiskt motstånd idag, om vi ska kunna få ett stort inflytande det kommande decenniet. Tänk långsiktigt och börja bygga idag, genom att argumentera för och rösta på AfS!

När lågkonjunkturen slår till och folk väller ur stugorna med knuten näve så behöver vi bara välkomna dem. AfS är det enda parti som talar klarspråk, och våra röster bygger plattformen och infrastrukturen AfS steg för steg.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-09-06 kl. 08:29.
Citera
2018-09-06, 08:23
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Finns det andra här som tänkt på att flytta utomlands? Jag och min man har tänkt på det ett tag inte bara pga invandringen men för att uppleva något nytt, en annan kultur? Jag hade gärna flyttat till ett ställe där jag känner att min son kan växa upp tryggt. Tyvärr är skolan dålig och vården funkar dåligt.

Det känns tyvärr som att Sverige är förlorat. Politikerna gör ingenting, folket gör ingenting. SD kommer inte göra någonting så AFS har ingen chans. Det beräknas komma 200k till. Sverige är fucked så det är nog bäst att lämna det sjunkande skeppet....

Vadå var det inte du som skulle rösta M och massinvandring var skitbra?

Som man brukar säga:
"Did you find a perfect place? Don't move there because YOU will fuck up the perfection".

Ungefär som invandrarna i Sverige, de fann det perfekta landet men eftersom de flyttade dit så förstördes perfektionen då de var imperfekta.

Och därför krävs återvandring, du kan ju alltid rösta på AfS for the lulz eftersom du ändå ska lämna.
Så får vi andra som ska rensa upp den här skiten något att arbeta med, som en avskedsgåva.
Citera
2018-09-06, 08:25
Medlem
Citat:
Finns det andra här som tänkt på att flytta utomlands? Jag och min man har tänkt på det ett tag inte bara pga invandringen men för att uppleva något nytt, en annan kultur? Jag hade gärna flyttat till ett ställe där jag känner att min son kan växa upp tryggt. Tyvärr är skolan dålig och vården funkar dåligt.

Det känns tyvärr som att Sverige är förlorat. Politikerna gör ingenting, folket gör ingenting. SD kommer inte göra någonting så AFS har ingen chans. Det beräknas komma 200k till. Sverige är fucked så det är nog bäst att lämna det sjunkande skeppet....

Jag flyttar till något nordiskt grannland. Men först när slaget är förlorat. Det är tiden fram till 2022 och valen fram till dess som blir avgörande.

Sverige kommer inte att sjunka som den sten. Förfallet kommer att komma gradvis och det blir bara så ledsamt att se förfallet i ultrarapid.
Citera
2018-09-06, 08:25
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
AfS politik hoppas jag siktar på 6-7 miljoner svenskar i Sverige, det är långsiktigt hållbart. I dag finns det 6,9 miljoner svenskfödda med två svenskfödda föräldrar folkbokförda i Sverige enligt SCB*
Totalt
2017.......... 10 120 242
1945............ 6 673 749
1946 var året då Erlander inledde massinvandringen (750 000 under sina 24 år)
1950 fanns det 250 000 jordbruk i Sverige, idag finns det drygt 3 000 kvar.

"Svenskar" i Sverige*
2017.......... 6 927 153
2002.......... 7 028 702

1930 fanns det 15 st folkbokförda muslimer i Sverige, 2016 var de 8,1% enligt Pew Research
1900 fanns det 256 st utomeuropeiska medborgare folkbokförda i Sverige

Sverige har alltid haft invandring

Men det blir fel när du utgår ifrån vad ett jordbruk kunde producera på 1950-talet gentemot dagens industriella jordbruk. Förstå mig rätt nu, jag förespråkar inte ett industriellt jordbruk men det är EU (globalisterna) som gjort att svenska bönder fått lägga ner sin verksamhet. Vi kan producera tillräckligt med råvaror för att hålla fler än 6-7 miljoner svenskar vid liv. Här kan vi se ett nordiskt samarbete precis som jag hoppas vi kan göra med försvaret.
Citera
2018-09-06, 08:27
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:

Du inser snabbt att de flesta länder tvingas på mångkultur. Sedan att Sverige är ditt land och värt att kämpa för. AfS ger nytt hopp till många som varit uppgivna.
Citera
2018-09-06, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Det naturliga är att bilda familj och få flera barn, men...

Sedan 100+ år har vi en befolkningsexplosion, så det nya naturliga över hela världen är/bör vara att skaffa mindre än 2.1 barn per kvinna, att långsamt minska Sveriges/Europas/Världens befolkning. Så sker redan instinktivt hos alla utvecklade folk. Fattiga i MENA-länder konsumerar inga svenska/europeiska/amerikanska varor och tjänster, därför vill Chucky och globalisterna få hit dem.

Befolkningsexplosionen sker bland bruna, svarta och gula, inte bland vita. Vita måste därför börja skaffa massor av barn om vi ska överleva. Sen ska vi ju ta över hela planeten, så det behövs många vita barn.
Citera
2018-09-06, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ett annat argument för att rösta på AfS redan detta val är att etablissemanget kommer att göra allt för att förbjuda nationalistiska partier under kommande mandatperiod. Man vill inte bara förbjuda våldsbejakande partier, utan även de med nationalistiska åsikter. Ju större AfS är, desto svårare att komma åt. Ett par procentenheter vore fantastiskt, och ett riksdagsinträde vore guld.

Oavsett om det blir riksdagsinträde eller ej, så måste vi börja bygga en riktig opposition, och ett riktigt nationalistiskt motstånd idag, om vi ska kunna få stort inflytande det kommande decenniet. Tänk långsiktigt och börja bygga idag, genom att argumentera för och rösta på AfS!

När lågkonjunkturen slår till och folk väller ur stugorna med knuten näve så behöver vi bara välkomna dem. AfS är det enda parti som talar klarspråk.

Nästa stora strid blir det bostadspolitiska program som bl.a. Annie Lööf vill dra igång inom kort för att förse mångkulturen med nya fina bostäder som svensken ska betala.

Frågan är dock parkerad till efter valet av förklarliga skäl. De belopp som måste komma till rör sig om astronomiska summor. Har sett siffor om 750 000 nya bostäder.
Citera
2018-09-06, 08:31
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
I stället har AfS:

• Fraterniserat med den sunkiga brunhögern och tolererat antisemiter i sin styrelse.

• Antagit en nyliberal skattepolitik som skulle ha kunnat författats av Alexander Bard.

• Torgfört en direkt främlingsfientlig politik med rasistiska undertoner.
Allt detta är ju toppenbra. Men det fattar inte du...

Nej. Förklara gärna punkt för punkt varför det är "toppenbra".

Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Nej, du avråder från att rösta på AfS för att du är en ondskefull dumliberal.

Jag agerar inte från en partipolitisk agenda när jag avråder folk från att rösta på AfS. Jag oroar mig för vad som kan hända med landet om vi får en djupare etnisk splittring.
Citera
2018-09-06, 08:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nej. Förklara gärna punkt för punkt varför det är "toppenbra".

Jag agerar inte från en partipolitisk agenda när jag avråder folk från att rösta på AfS. Jag oroar mig för vad som kan hända med landet om vi får en djupare etnisk splittring.

Dit kommer vi förr eller senare i alla fall. Någon form av urladdning är oundviklig, även om få önskar en sådan. Bättre ta tjuren vid hornen i ett tidigt skede medan vi svenskar fortfarande är i majoritet.

När skiten träffar fläkten är det viktigt att vi har ett väletablerat AfS för de tillströmmande väljarna.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-09-06 kl. 08:54.
Citera
2018-09-06, 08:34
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Vadå var det inte du som skulle rösta M och massinvandring var skitbra?

Som man brukar säga:
"Did you find a perfect place? Don't move there because YOU will fuck up the perfection".

Ungefär som invandrarna i Sverige, de fann det perfekta landet men eftersom de flyttade dit så förstördes perfektionen då de var imperfekta.

Och därför krävs återvandring, du kan ju alltid rösta på AfS for the lulz eftersom du ändå ska lämna.
Så får vi andra som ska rensa upp den här skiten något att arbeta med, som en avskedsgåva.

Jag har aldrig gillat massinvandringen. Har inte varit så insatt i politik och har inte tänkt så mycket på Sveriges förfall. I andra länder tror jag inte att invandrarna har det lika lätt, tror inte att dom kan leva på socialbidrag som här och måste väl anpassa sig. Jag tror att inget annat land serverar allting på fat som Sverige gör.
Citera
2018-09-06, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
För övrigt så har Afs en värdelös kommunistisk skolpolitik där man vill återförstatliga skolan och storsatsa på lärare (Sovjet ska tydligen ligga runt hörnet).

I en homogent svensk och vit nationalstat så kan det vara bra med statlig skola, förutsatt att regimen är sund.

Citat:
Polisen, övervakningen och militären ska även utökas, och Kasselstrand prisade 99% av dagens polisstyrka med fantastiska lovord i sitt tal i Uddevalla.

Källa på att de vill ha mer övervakning? Om det stämmer så lämnar jag partiet och röstar på något annat.

Polisen behöver ju kraftigt förbättras och försvaret behöver i princip byggas upp från grunden igen. Jag ogillar dock också den här polisvurmen. Dagens svenska polis är inte vår vän
Citera
2018-09-06, 08:39
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Du vet mycket väl att AfS inte vill utvisa någon av etniska skäl.

Då tycker jag att de ska säga det i stället för att sväva på målet när frågor om etnicitet och svenskhet kommer upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in