2018-09-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Personlighet går absolut att fixa.
När det gäller utseende så tänk på folk som har infödda defekter. Konstiga ögon, mun, käkben osv. Vissa har inte råd att genomföra operationer för att förbättra sitt look. Såna är tyvärr ganska körda på tjejmarknaden.
Personlighet är viktigast i det senare delen av loppet, men det är inte personligheten tjejer ser, det är ditt utseende dom ser.

Däremot såna som har möjlighet att förbättra sig men gör inte det får skylla på sig själva.

Det har du helt och hållet rätt i.
Citera
2018-09-05, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Har börjat göra det allt mer, stänger ner Facebook periodvis åtminstone, jag har ett väldigt socialt liv.
Stänger man ner allt så blir man väl creepy klassad av folk.

Så är det. Social media är ett enkelt sätt för unga kvinnor att se hur hög status du har, hur populär å hur många vänner du har, hur många andra kvinnor som är intresserad av dig. Unga kvinnor är extremt kåta i status och popularitet.'

Har du inte social media? Nåt är fel. Exakt så tänker en överväldigad majoritet oavsett vad man tycker om det.

Den svenska unga mannen har nu blivit så cuckad att han är förväntad att utbilda sig, jobba, slita häcken av sig utan att få något tillbaka alls. Ingen tjej, ingen kärlek, inget sex, ingen bekräftelse, ingen kvinnlig närhet och heller ingen familj och barn.

Bra system vi har skapat, lycka till att upprätthålla detta, framtiden kommer att bli blodig, sanna mina ord, det har hänt förr när majoriteten män inser att de blir lurade av eliten.
Citera
2018-09-05, 19:02
Medlem
Så du menar att det är lättare för tjejer att "få" sex?
Citera
2018-09-05, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Hahaha, hur gammal är du? Kan garantera för dig att med unga kvinnor blir man inte ett dugg "mystisk och spännande" om man ej har ett aktivt social media, man blir snarare sedd som ett konstigt creep som det måste vara nåt fel på.

Men var inte ett creep. Var den där sociala mannen IRL som förklarar att han inte har tid med att hänga på sociala medier för att han har så mycket annat spännande att göra.
Citera
2018-09-05, 19:03
Medlem
at3ists avatar
Citat:
Jag tror sociala medier är den stora bidragande faktor till varför trådämnet stämmer..
Idag så kollar varenda tjej upp dig på sociala medier som du försöker ragga upp, är man tråkig Instagram användare med 200 följare så går man fet bort..

Jag har flera vänner som har följare mellan 10 000 - 50 000st, dessa personer är tyvärr i förhållande, men mins innan Instagram fanns så var dessa snubbar inte så attraktiva i tjejernas ögon, dom var inte det minsta kända helt enkelt, men nu idag när dom är stora via sina sporter dom sysslar med så regnar det in meddelande förfrågning, naken bilder på Snap m.m till dem..

Utmärkt exempel på det socialdarwinistiska kapitalistsamhället och dess sociala kultur.
Citera
2018-09-05, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Här ser vi ett inlägg på en förorättad beta som inte lämnat sitt pojkrum utan skyller sina tillkortakommanden på alla andra, han är det minsann inga fel på.

En fråga, hur ofta går du till gymmet och ägnar du någon tid till att slipa på dina sociala färdigheter?

Jag är för i helvete homosexuell, gay, förstår du? Detta innebär att jag tar extremt bra hand om mitt utseende och gymet är jag på konstant.

Citat:
Är du en vit man? Din far, hur fan lyckades han avla dig tror du?

Min far var ung under en tid utan feminism, social media, kvinnlig hypergami, tinder, instagram, facebook. Han var ung under en tid då det räckte med att ha ett hederligt jobb och vara vettig för att locka åt sig en riktigt snygg kvinna (min mamma).

'Så otroligt bisarrt, ni skyller fortfarande på män, ni är helt jävla hjärntvättade och satt i den mentala labyrinten som ni verkligen inte kan ta er ur.
Citera
2018-09-05, 19:04
Medlem
Citat:
Vänta va, vad är det du nu säger? Är du fortfarande fast i tänket att ALLT handlar om mäns ansvar, individuella mäns ansvar, de ska bara hålla käften och "pröva något nytt", även de män som prövat i flera år utan att få ett skit tillbaka?

Det är då fan helt otroligt såna cucks vissa av er är, totalt hjärntvättad av feminism.

"Var stark!!", ja, men varför i helvete ska dessa män ens bry sig om att "vara stark" när de fortfarande inte får nåt ut av det?

Gör man sig till ett offer så ser kvinnorna offerstatusen. De är genetiskt betingade att undvika offer.
Citera
2018-09-05, 19:05
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen aning vad du försöker komma fram till, lever jag i ignorans när jag har flertal vänner som är "b" kändisar inom sina sporter? Som jag umgås dagligen med och har sett det mesta med egna ögon?

Nej jag håller med dig.
Citera
2018-09-05, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Gör man sig till ett offer så ser kvinnorna offerstatusen. De är genetiskt betingade att undvika offer.

Hahahaha han fortsätter. Okej, vi får se vad tiden har att utlova säger jag, vi får se om 10 år vem som hade rätt, din ignoranta korkade träskalle
Citera
2018-09-05, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Så du menar att det är lättare för tjejer att "få" sex?

Åh, en kvinna kommer in och briljerar med sin intelligens.

Citera
2018-09-05, 19:07
Medlem
Citat:
Åh, en kvinna kommer in och briljerar med sin intelligens.

Ja, jag tänkte att det kunde reta dig. Har du något svar på frågan?
Citera
2018-09-05, 19:11
Medlem
Citat:
Hahahaha han fortsätter. Okej, vi får se vad tiden har att utlova säger jag, vi får se om 10 år vem som hade rätt, din ignoranta korkade träskalle

Är fullt medveten om att det är knepiga tider för unga män. Men på ett individuellt plan måste man alltid gilla läget och acceptera sin situation som den är. Sen arbetar man för att komma i en bättre situation.

I ett större perspektiv så ska man naturligtvis engagera sig för att förändra samhället. (Kvinnor gillar f.ö. sånt också.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in