2017-10-15, 20:05
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
De har uppenbarligen inte följt några ordentliga tips då deras intresse ligger i att gnälla med offerkoftan på. De läser The Game, Red Pill och sjåar sig på Tinder. Blir inte mycket av det För då skulle de inte lipa här.

Jag fattar. Det är hårt att inte funka bland folk. Att inte kunna snacka med tjejer.

Tror du dom läser The Game, Red pill osv? Den chansen är väldigt liten. Däremot är chansen väldigt stor att dom har gått efter allt som är tvärtemot The Game och Red Pill.

Klart det är svårt att prata med tjejer när killarna ser sig själva som mindre värda. Samhället trycker på enormt att om man får vagina så är man lyckad.... Får man ingen vagina så är man en loser. Samma sak om man är oskuld.

Det som hade hjälpt dessa killar är att acceptera verkligheten. Att faktiskt förstå hur kvinnor tänker och agerar. Men majoriteten är som du, ni motarbetar dom. Hade Red Pill blivit mainstream, vilket det aldrig kommer bli, så hade det varit fler killar som hade fått sex.

Det ena är att även om en man inte får ligga så är han lika mycket värd som människa för det.
Citera
2017-10-15, 20:16
Medlem
Mooons avatar
Som Varmare (tror jag att det var) skrev i ett tidigare inlägg i tråden, är det starka marknadskrafter som tjänar miljarder på människors osäkerhet. De pumpar ut alltifrån porr, smink, bantningsböcker, kroppskorrigeringar och de vill just detta att människor ska må dåligt för då konsumerar de mer och självklart är det inte bara killar om känner sig mindre värda det gör tjejer också. Det är dit ni ska rikta er vrede.

Sedan att allt kretsar kring veckans ligg. Vill ni ha ett regelbundet sexliv, skaffa en flickvän. Även om det är självklart att kvinnor är pigga på sex, så är det färre kvinnor som vill ha ons. Det är risky, inte tillfredsställande och läser de här på Flashback så ser de ju hur mycket ni föraktar kvinnor som "ligger runt".

Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Tror du dom läser The Game, Red pill osv? Den chansen är väldigt liten. Däremot är chansen väldigt stor att dom har gått efter allt som är tvärtemot The Game och Red Pill.

Klart det är svårt att prata med tjejer när killarna ser sig själva som mindre värda. Samhället trycker på enormt att om man får vagina så är man lyckad.... Får man ingen vagina så är man en loser. Samma sak om man är oskuld.

Det som hade hjälpt dessa killar är att acceptera verkligheten. Att faktiskt förstå hur kvinnor tänker och agerar. Men majoriteten är som du, ni motarbetar dom. Hade Red Pill blivit mainstream, vilket det aldrig kommer bli, så hade det varit fler killar som hade fått sex.

Det ena är att även om en man inte får ligga så är han lika mycket värd som människa för det.
Citera
2017-10-15, 20:26
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Som jag skrev, att göra abort om man inte kan ge barnet ett bra liv tycker jag är att ta ansvar. Men jag tycker det är grymt ansvarslöst och idiotiskt av både kvinnor och män att inte skydda sig vid sex om de inte vill ha barn, eftersom det är så man tillverkar barn. Det enda helt säkra preventivmedlet är avhållsamhet.
Då undrar jag varför en kvinna väljer att föda när mannen inte vill ha barnet? Är det att ta ansvar som kvinna? Sen som vanligt så hycklar du. Det är helt okej för kvinnan att göra abort. Men inte mannen.

Om en kvinna blir gravid, hon vet om vad som händer när spermien träffar ägget om hon inte skyddar sig, så kan hon bli gravid. Då ska hon också ta konsekvenserna av att ha oskyddat samlag. Vet man med sig att barnet inte kommer få en bra framtid, tryck ihop benen. Är vi överens?

Citat:
Vill man inte bli förälder så skyddar man sig vid sex och placerar inte sperman i vaginan, hur svårt är det att förstå?
Är det så svårt för kvinnor att faktiskt ta 100% fullt ansvar om mannen inte vill ha barn? Är det så svårt för en kvinna att i första hand tänka på barnet och inte sig själv?

Citat:

Frågan är väl om mannen vet hur barn blir till, om han väljer att spruta i en kvinna fast han inte vill bli pappa...
Eller kvinnan som låter honom spruta i hennes vagina när inte ens hon vill ha barn, fast hon vet att risken är stor att hon blir gravid. Men va fan, bara att göra abort....

Citat:

Försök förstå nu. Mannen bör ansvara för sina egna val och sina egna handlingar. Om mannen väljer att tillverka ett barn (det sker alltså genom att han sprutar i kvinnans vagina) så bör han ta ansvar för den handlingen.
Självklart. Men inte för det som kommer efter.. Det är enbart kvinnan som avgör om det var sex för njutning eller sex för att tillverka ett barn. Så nej du har fel. Mannen väljer inte om det ska bli barn eller inte. Det är kvinnan.

Citat:

Om du behöver information kring hur barn blir till så kan du googla det, annars får du helt enkelt tro mig när jag säger att ingen kvinna kan tillverka ett barn utan mannens spermier. Ingen kvinna kan alltså vare sig föda eller döda sitt barn utan att en mans spermier befruktat hennes ägg.

Sluta nu. Alla dina inlägg än så länge handlar enbart att det är mannen och enkom mannen som har ansvaret om ett barn blir till. Man är två om detta. Det är ansvarslöst om bara en part vill ha barnet.

Själv tycker jag att när en karl sprutar i en kvinna och kvinnan blir gravid och mannen vill ha barnet men inte hon så får hon ta sitt ansvar att föda barnet. Hon vet riskerna med att ha oskyddat sex.
Då får hon ta konsekvenserna också.

Citat:

För att återknyta till trådens ämne så får vi väl hoppas att det är de korkade, oansvariga männen som blir utan sex, och att alla smarta, ansvarsfulla män får ligga.

Det är tvärtom, alla smarta ansvarsfulla män ligger inte. Det är dom korkade som får ligga
Citera
2017-10-15, 20:27
Medlem
pakkaks avatar
Klart vi inte får. Är väl inte så konstigt?
Citera
2017-10-15, 20:31
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Som Varmare (tror jag att det var) skrev i ett tidigare inlägg i tråden, är det starka marknadskrafter som tjänar miljarder på människors osäkerhet. De pumpar ut alltifrån porr, smink, bantningsböcker, kroppskorrigeringar och de vill just detta att människor ska må dåligt för då konsumerar de mer och självklart är det inte bara killar om känner sig mindre värda det gör tjejer också. Det är dit ni ska rikta er vrede.

Jag menar att kvinnor sitter på ett högre värde än män. Att män sätter dom där. Det blir man indoktrinerad redan som barn. Vilket är helt fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Sedan att allt kretsar kring veckans ligg. Vill ni ha ett regelbundet sexliv, skaffa en flickvän. Även om det är självklart att kvinnor är pigga på sex, så är det färre kvinnor som vill ha ons. Det är risky, inte tillfredsställande och läser de här på Flashback så ser de ju hur mycket ni föraktar kvinnor som "ligger runt".

Därför är det viktigt att få män att förstå att deras värde inte ligger i åtkomsten av vagina eller inte. Inte heller kvinnors validering av dig som man.

Detta är något som både män och kvinnor upprätthåller tyvärr. Oavsett om det sprids från företag, samhället man, kvinna osv osv.
Citera
2017-10-15, 20:32
Medlem
Honeyvoices avatar
När en kille stöter på mig så vet jag hur nervös osv han är så då tycker jag att det är väldigt viktigt att inte förstöra för honom även om jag inte är intresserad och vänner kan man alltid bli. Jag vill säga nej på ett sätt så han fortsätter att vara som han är och ta kontakt.

Jag var ute med några polare och det var en av oss som accepterade att bli bjuden på en drink av en kille. Hon stod vid baren och väntade med honom men så fort hon fått drinken kom hon flinande bort till oss precis som hon gjort något bra. Jag tyckte det var hemskt att se honom och sa till henne att så gör man inte. Usch vad gräsligt det var.

Kom och tänka på detta när jag läste vad du skrivit om värde och sånt

Citerar dig här AdjoooogIE "Hatar man verkligen kvinnor om man gör allt man kan för att få till det? Skulle fan inte tro det."

Det var väldigt gulligt skrivet
Citera
2017-10-15, 20:33
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Män kan inte välja att tillverka barn? Har du koll på att sex mellan en man och en kvinna kan leda till att en spermie befruktar ett ägg varav ett foster börjar växa med hälften av mannens genetiska uppsättning?

Mannen för in sin snopp i kvinnans vagina och sprutar han oskyddat har han valt möjligheten att ett barn tillverkas. Även med preventivmedel finns möjligheten.
Så män kan alltså välja både att ha sex och att tillverka barn.

Allt beror på kvinnans beslut om det ska leva eller inte. Det är kvinnan som tillverkar barnet inte mannen.
Citera
2017-10-15, 22:10
Medlem
osss avatar
Sluta runka så kommer det gå lättare, det är en av få saker man kan läsa på det här forumet som faktiskt stämmer, har själv slutat för två veckor sen och jag har blivit helt klart mer social och alert. Ge fan i att glo på porr med f.ö., bara efterblivna idioter som håller på med sån skit.
Citera
2017-10-15, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oss
Sluta runka så kommer det gå lättare, det är en av få saker man kan läsa på det här forumet som faktiskt stämmer, har själv slutat för två veckor sen och jag har blivit helt klart mer social och alert. Ge fan i att glo på porr med f.ö., bara efterblivna idioter som håller på med sån skit.

Jag har gått flera månader utan runk och jag blir inte mer alert för fem öre.

Kan du ge vetenskapligt stöd för ditt snömos?

Gillar dock inte porr per se, i mångt och mycket hatar jag de som står bakom skiten, men det gör inte dina påstående mer korrekta. Dina påstående är för att vara ärlig helt jävla retarderade
Citera
2017-10-15, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell

Gillar dock inte porr per se, i mångt och mycket hatar jag de som står bakom skiten, men det gör inte dina påstående mer korrekta. Dina påstående är för att vara ärlig helt jävla retarderade

Japp, det är det. Allt är skitsnack när det kommer till no-fap. Det känns bara lite bättre de 2 första veckorna eller säg första månaden, men sen är det bara det, man känner sig typ lite fräschare och man är stolt över att man klarade det så länge. Men vem pallar? Det är riktigt onödigt. Folk som ofast kommer med den här skrattretande idén om no-fap och att man tydligen kommer få suuupper duppper krafter efter ett tag är människor som har runkat hela tiden. Om man gör det hela tiden så är det ju givetvis skönt med en paus, för de blir inte lika skönt om man gör det hela tiden. Det gäller bara att ha balans i livet. Man ska inte sluta med det, fast man ska inte heller göra det hela tiden, helst 2-4 dagars mellanrum. Jag brukar vänta 3 dygn när jag märker att jag kvar har ngn sperma kvar... Ibland en vecka om jag orkar, fast det är sällan. Men då blir det skönt!
Citera
2017-10-15, 22:30
Medlem
osss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell

Jaha, det är du det, betyder inte att alla är likadana.
Citera
2017-10-15, 22:31
Bannlyst
Hahaha alltså gå med i nån singelgrupp på facebook säger jag bara, om ni vill ha det svart på vitt skillnaden i värde mellan män och kvinnor ..... roidornot kanske kan lägga upp nåt kul, du som är med i många?

det är typ såhär:

skitsnygg kille ligger upp bild:
1 like, kanske 1 kommentar på sin höjd av en ful tjej

snygg kille lägger upp bild:
0 eller 1 like på sin höjd

FUL tjej lägger upp bild:
80+ likes, minst, massa kommentarer

Halv-ful tjej lägger upp bild:
120+ likes

Vanlig tjej:
180+ likes

Snygg tjej:
350+ likes

Skitsnygg tjej:
TUSENTALS LIKES

Med andra ord: är du en riktigt snygg kille kanske du får 1/80 lika många likes som en FUL FET GAMMAL KÄRRING

hahahha dedt är så jävla sjukt, det är PRECIS SOM I NATUREN NU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in