Citat:
Ursprungligen postat av
Cannibalization
Jag är inte lierad med någon part själv. Men jag håller koll på dem. Hela Varg och Carlqvist grejen känner jag till, men inte Dan och Magnus förflutna.
Jag är främst här som en vän till Kasselstrand, och jag har för avsikt att stötta partiet och honom. Om det är någon eller något som jag omnämner som kan ses som bagage så har jag inga problem med att släppa det. Men då får du även motivera tydligt varför jag bör göra så.
Förutom att de är sunkiga bondfångare (läs DFS-tråden!) så har ju jag och Guillounism redan förklarat vad det stora problemet är. De drog igång det sinnessjuka Ukrainafiaskot, saboterade för sitt eget parti SvP under valåret 2014 genom att fullständigt ta över showen från partiet med sina egna dumheter och genom dessa aktiviteter skapade de mycket kontrovers, förvirring och splittring inom den bredare nationella rörelsen i Sverige. Ukrainafiaskot kommer aldrig att glömmas eller förlåtas. Alla som tog ställning på fel sida där och som inte tydligt har bett om ursäkt och ändrat sig (och visat att de har förstått varför) kommer av de flesta tänkande och medvetna nationalister att för all framtid betraktas som brända och persona non grata.
Tyvärr är det lite för få inom rörelsen i Sverige som har tillräckligt hög intelligens, tillräcklig integritet och tillräckligt bra koll för att det ska upprätthållas en fungerande "cordon sanitaire" gentemot dessa figurer. Även Nordisk Alternativhöger som jag tycker gör en del bra har för dålig koll/integritet då de glatt hänger med ökända dårar, för att inte tala om att de bjöd in den extremt svenskfientlige jugge-juden Boris Benulic. Där kan vi snacka hål i huvudet hos NA.
Dessa typer är som de är och det bästa vi kan göra just nu är att se till att hålla dem utanför AfS.
Nu har vi varnat er, igen, så kom inte och gnäll sen om ett par år när allt har gått åt helvete, pga att ni inte lyssnade på våra varnande ord!