2018-09-05, 10:31
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Mjo, det kanske man kan tycka, men detta handlar ju inte om att de är "för bruna" utan om att de har en lång historia av att sabba olika projekt och hålla på med dumheter och oegentligheter.

Det kan förklaras av deras låga IQ.

Afs måste distansera sig från dessa knäppgökar.
Citera
2018-09-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Det kan förklaras av deras låga IQ.

Afs måste distansera sig från dessa knäppgökar.

Svegotskojarna har haft ungefär samma inverkan på den nationella rörelsen som Dan Eliasson har haft på myndighetssverige.
Citera
2018-09-05, 10:51
Medlem
http://www.varldenidag.se/nyheter/islamiskt-nytt-parti-siktar-pa-riksdagen/repqik!x5K3JcNaKWqcgs5k1RINA/

Kanske detta som kan få svenskarna att vakna och rösta afs?
Citera
2018-09-05, 10:53
Medlem
Kwatos avatar
Om man t ex vill se och höra AFS Växjö 12:00 live idag, eller Kalmar 15:00, hur gör man då? Är övertygad om att länk kommer att släppas här i tråden men tycker det vore bättre om det gick att navigera direkt från AFS hemsida (och på youtubekanalen, fast youtube har inte visat sig från sin bästa sida så det kanske är deras fel). Jag följde Trump live på RSBN på youtube och det var mycket lätt att hitta. Varför är detta så svårt...

?
Citera
2018-09-05, 11:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Om man t ex vill se och höra AFS Växjö 12:00 live idag, eller Kalmar 15:00, hur gör man då? Är övertygad om att länk kommer att släppas här i tråden men tycker det vore bättre om det gick att navigera direkt från AFS hemsida (och på youtubekanalen, fast youtube har inte visat sig från sin bästa sida så det kanske är deras fel). Jag följde Trump live på RSBN på youtube och det var mycket lätt att hitta. Varför är detta så svårt...

?
Via deras YouTube-kanal eller deras Twitter.
Citera
2018-09-05, 11:12
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:

?
Sänds även live på deras facebooksida.
Citera
2018-09-05, 11:20
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Talat med min far angående detta, han har drivit företag hela sitt liv och därav kommit i kontakt med många giriga kapitalister. När allt kommer omkring så är det bara pengar som styr dessa individer. De hugger varandra i ryggen gång på gång. Titta på feminismen som idag propageras ut, där kvinnor ska prioritera makt och pengar före det liv vi är födda att leva i.

Läste på nya dagbladet att Anders Borg börjat visselblåsa om att en ny finanskris ska komma under nästa mandatperiod. När skiten träffar fläkten så kommer dessa giriga moderater förstå vikten av ett nationalistiskt styre i det här landet, och så även merparten utav svenskarna. Men det är tragiskt att det ska behövas fattigdom och lidande för att en människa ska vakna upp. Men det ligger väl i den vita människans trångsynta natur att agera såhär. Etnocentrism är faktiskt något som lobbats i decennier för att få bort ifrån vårt sinne.

Precis så är det. Och det var därför jag röstade ja till euron 2003.
Citera
2018-09-05, 11:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jag tycker folk borde snacka med Moderater och få dom att inse att AfS inte är något "enfrågeparti" (även om det är just denna fråga som allting hänger på för Sveriges del komiskt nog).

De hade ingen aning om vilka AfS var men när dom läste om deras politik samt såg deras laguppställning så var saken klar ganska så snabbt.

Det finns utan tvekan många Moderater som skulle hoppa över till AfS direkt om dom läste denna https://alternativforsverige.se/files/riksdagslista.pdf

Och denna https://alternativforsverige.se/politik/

Så är det. Jag håller på att bearbeta alla moderater bland mina kontakter på Facebook.
Citera
2018-09-05, 11:23
Medlem
Citat:

?

De sänder ju live på sin facebook, twitter och youtube. Kan väl inte vara svårt att hitta? Sänder ens något annat parti alla sina möten live? Knappast.

Goggla "AFS twitter", eller sök efter "alternativ för sverige" på facebook.
Citera
2018-09-05, 11:23
Medlem
Hoppas dem tar upp svenska globalister i något tal snart! Som ser till att folkutbytet pågår i rasande takt.

Finns ju hur mycket info och dokument som helst som man kan backa sina uttalanden med men gör det inte! Riktigt jävla skeptiskt emot Afs att dem är lika kontrollerade som SD och Centern om dem inte pekar på öppna mål om man ändå ska ha dem typen av tal som dem ändå har, Exakt som jimmie åkesson i debatter, han har 200 öppna mål per debatt men står trött och sliten.

Känns som att dem bara skrapar på ytan "att vi vet, men vi är i samma båt som dem så vi lämnar det här" nämner bara Soros och sen klumpar vi ihop resten av globalisterna. Medans wallenberg familjen,calle bildt som nyligen var i rutan, löfven,reinfeldt,borg,lööf springer runt och lurar valboskapen att rösta på dem.
Lär ju vara enkelt och kraftfullt att säga en röst på riksdagspartier är en röst på Soros, sen kan man länka kedjan till partiledaren så kommer verkligheten lite närmare inpå svenssons
Citera
2018-09-05, 11:26
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Som Göran i dess andemening lånat direkt från Bibeln.
Proverbs 22:7
The rich ruleth over the poor, and the borrower is servant to the lender.

Korrekt, när väl depressionen kommer och bostadsbubblan sprängs, så kommer AfS tjäna på det, får hoppas de hunnit få fler bra kandidater efter det, de 50 (?) som man har nu lär inte räcka.

Men jag tror AfS är redo för uppgiften, då det trots allt rör sig om människor som har riktiga arbeten till skillnad från säkert majoriteten av politikerna som är sopor som inte ens vet vad det är att arbeta på riktigt.

Framtiden tillhör AfS.

Blessed are the pure in heart, for they shall meet in the Kungsträdgården.

Blessed are those who hunger and thirst after righteousness, for they shall inherit the Sverige.
Citera
2018-09-05, 11:29
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Via deras YouTube-kanal
Varför är det bara 4 videos under "livesändningar"? Jag hoppas att nya grejer dyker upp snart under mina prenumerationer men det känns inte som att jag kan lita på det till 100% och jag skulle föredra att själv navigera direkt till materialet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in