2018-09-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobran1987
Japp allt är polisanmält åh väntan på än rättegång så hoppas hon åker in å att hon få sitta där jag satt då behöv ja bara skrva ett brev åh sen äre bye bye tessan 😂😂😂

Här svårt att tänka mig att dom sätter henne i fängelse. Nåt hem eller psyk vore nog lämpligare. Det har stått i tråden några gånger att hennes utvecklingsstörning gör att hon ligger på en 12-årings nivå men av det jag läst och som jag uppfattar det är det nog närmare en 4-5-årings nivå.

Hon verkar ju inte bry sig om någon annan än sig själv, har ingen självinsikt, kan aldrig erkänna att hon gjort något fel och ta ansvar för sina handlingar och utnyttjar dom hon behöver för att få sin vilja fram.
Hon skulle nog få det väldigt svårt i fängelse och helt ärligt tror jag inte hon skulle vara hjälpt av det eftersom hon aldrig kommer att lära sig. Hon skulle vidhålla att hon är oskyldig och göra samma sak när hon kom ut. Tror jag.
Senast redigerad av Flubro 2018-09-03 kl. 22:23.
2018-09-03, 22:32
Medlem
De va ju samma sak när jag åh hon va polare hon ville ju dra in mig i bråk med min kusin på Olles hon flög på min kusin åh sen gjorde falsk anmälan åh slog sig själv för att sen skylla på min kusin jo hon bete sig som ett barn tror inte psyket hjälper henne heller tyvärr bättre hon få fängelse å sitta me dom riktigt tuffa tjejerna åh få lära sig än riktig läxa haha hon använder ju till å me blöja på natten för hon påstå ju att Joel förstört hennes underliv
2018-09-03, 22:37
Medlem
Citat:
De va ju samma sak när jag åh hon va polare hon ville ju dra in mig i bråk med min kusin på Olles hon flög på min kusin åh sen gjorde falsk anmälan åh slog sig själv för att sen skylla på min kusin jo hon bete sig som ett barn tror inte psyket hjälper henne heller tyvärr bättre hon få fängelse å sitta me dom riktigt tuffa tjejerna åh få lära sig än riktig läxa haha hon använder ju till å me blöja på natten för hon påstå ju att Joel förstört hennes underliv

Är terese en sån som använder våld ofta?

Blöja! Haha tack för att du ger oss info😁
2018-09-03, 22:41
Medlem
Jag vet inte hur trovärdig den här Kobran är, personen hon utger sig för att vara är inte gift enligt ratsit, men å andra sidan så är ju den personen också en erkänd mytoman som gjort fyrtioelva fejkade facebook-konton och påstått sig vara i förhållanden till höger och vänster, så det passar ju ändå in.

Oavsett skulle jag inte lita blint på vad hon säger här om Tessans bravader. De senaste hoten lär ju gå till domstol ändå i sinom tid, med ny FUP att läsa.
2018-09-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Jag vet inte hur trovärdig den här Kobran är, personen hon utger sig för att vara är inte gift enligt ratsit, men å andra sidan så är ju den personen också en erkänd mytoman som gjort fyrtioelva fejkade facebook-konton och påstått sig vara i förhållanden till höger och vänster, så det passar ju ändå in.

Oavsett skulle jag inte lita blint på vad hon säger här om Tessans bravader. De senaste hoten lär ju gå till domstol ändå i sinom tid, med ny FUP att läsa.

Ja jag har gjort fakekonton förut de erkänner jag men tyvärr kan man bättra sig åh jo jag är gift nu jag är inte samma person jag än gång var men du får tro vad du vill men som sagt alla är världa än andra chans
2018-09-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Är terese en sån som använder våld ofta?

Blöja! Haha tack för att du ger oss info😁
Det ända hon gör är att mordhota men hon slog min kusin på Olles åh de finns några vittnen till det
2018-09-03, 23:05
Medlem
Kobran1987 Hade inte du kille nyss eller har ja haft fel?
2018-09-03, 23:08
Medlem
Nej jag är gift med än tjej
2018-09-03, 23:23
Avslutad
Citat:
Nej jag är gift med än tjej

Du kanske ska hoppa på sfi, så du får lära dig det svenska språket från grunden.

När umgicks du och Tessan senast?
2018-09-04, 00:46
Medlem
Sist ja va me Tessan är tre månader sedan
2018-09-04, 01:00
Medlem
Citat:
Ja jag har gjort fakekonton förut de erkänner jag men tyvärr kan man bättra sig åh jo jag är gift nu jag är inte samma person jag än gång var men du får tro vad du vill men som sagt alla är världa än andra chans

Okej, så när var vigseln?
2018-09-04, 01:01
Medlem
Citat:
Sist ja va me Tessan är tre månader sedan

Måste fråga. Har tessan nämnt nånting till dej angående bränderna? Tänkte mest på den där huset nästan brann ner helt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in