Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Om det du kallar "internt bråkande" behövs för att göra motstånd mot liberala element är det så, och det är heller ingenting du kan göra något åt. Faran för ett parti för AfS är inte att det blir för "extremt", det är att det liberaliseras, t.ex. genom att personer som du får inflytande. Nu verkar ditt aktivistande inom partiet än så länge mest vara att dela ut valfoldrar och liknande, det är en lagom nivå för dig, där kan du inte göra så mycket skada och ingen tar dig nog heller på särskilt stort allvar.
När du tar med dig thaifrun och dina bruna barn på valmötet, eller din kompis Börje, 57, från AfS Thailand blir invald i partistyrelsen - då är vi i en annan situation. Jag tror och hoppas dock att vi inte kommer hamna där, och att det finns radikala företrädare som Mathias Nilsson inom partiet talar för att AfS har ett inbyggt immunförsvar mot de liberaliseringsförsök som garanterat kommer att ske.
Slutligen skulle jag råda dig att sluta dra upp SvP och NMR så fort du känner dig trängd. Det är ett ovärdigt brunsmetande som inte har något stöd bland tongivande företrädare inom AfS.
Jag tycker att du ska gå på ett AfS-möte och framför ditt jävla skitsnack där, om du nu på riktigt är så bekymrad. Men det vågar du ju inte din lille fege sekterist. Du vågar bara sitta hemma på kammaren bakom anonymitets skydd och pissa på dem som är ute och på riktigt och kämpar för ett bättre Sverige.
Att komma med "din thaifru" och "dina bruna barn" när man inte har några argument är typiskt för den drägg-nivån när Flashback är som sämst. Det visar att du är motsatsen till A-människorna i AfS, dvs sämsta sortens människomaterial. Det är en patetisk nivå även om jag haft thaifru och bruna barn.
Du är ett politisk stolpskott som inte fattar hur en framgångsrik samhällsförändring genomförs, du är politiskt illiterat. Om du har lite självrespekt, lite självförtroende, så tycker jag att du ska gå på AfS-möten och snacka öga mot öga med folk där. På så sätt kan du börja växa som person.
Jag tar upp SvP och NMR för att det är/var partier där ditt sekteristiska pladder skulle rendera high fives. De delar samma loser-mentalitet som du har. Men det sjuka är att er loser-mentalitet är så djup att ni t.o.m. har beröringsskräck inför att man ens
pratar om dessa partier. Fattar du hur jävla sjuk din reaktion är? Bara man nämner SvP så känner du dig brunsmetad. Du har i alldeles för hög grad internaliserat vänsterns verklighetsbeskrivning (således blir det en loser-mentalitet).