Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
YouTube chatten pratade om kreditköp.

https://imgur.com/a/XVCkcWm

Intressant att se hur hela hans liv läggs ut på chatten snabbare än vad Polisen hinner hantera honom och hans tilltag på platsen.
Citera
2018-09-03, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Jag förmådde inte heller att rösta på SD lokalt. Övervägde att följa Kasselstrands goda exempel, men det vände sig i magen på mig. Och Jörgen Fogelklou - blääää! Det fick bli Demokraterna, som en stark markering mot Västlänken (s.k. proteströstande).
Det är skillnad på att rösta blankt och att inte rösta. Jag misstror det svenska parlamentariska systemet men röstar på AfS för en demokratisering av Sverige.

Citat:
Ja, såklart. Men det här är ju Flashback...
Jag skojar gärna med röstfuskar-fobikerna.

Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Men hallå. Vart ska kriminella svenskar utvisas? Vem är svensk liksom?
Troll. Kriminella svenskar tar vi hand om själva, läs partiprogrammet.
Alla som är födda av en svenskfödd mamma och pappa är svenskar. Just nu är det 6,9 miljoner svenskar bosatta i Sverige.

Hur många som bor här som inte är svenskar är en statshemlighet. Det finns förorter där det officiellt finns 3 500 folkbokförda men där kommunen uppskattar att det bor 10 000 dvs 285% överbefolkat. Kommunen har gjort uppskattningar av sopvolymer och vattenförbrukning och kommit fram till dessa siffror.
https://kvartal.se/artiklar/nar-vad-som-helst-kan-handa/
Citera
2018-09-03, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Ahl
Sinnesbilden för Sverige förr i världen var Bullerbyn. Röda hus med vita knutar och blonda blåögda barn som lekte vid dessa. Nu är det bilbränder med arabiska ungdomar som kastar brandbomber mot polisen och slöjbeklädda kvinnor på väg mot moskéen som får definiera Sverige. Vilket bild ska definiera Sverige utomlands?

Min egen mor är mörkhårig och brunögd. Jag har gröna ögon. Oavsett det så är det viktigt att stå upp för Bullerbyn, som förut definierar svenskarna utomlands - Bullerbyn som Jimmie Åkesson menade var oviktig. De som inte förstår vad jag menade med det jag sa kommer antagligen aldrig rösta på oss ändå. Vi ska spränga åsiktskorridoren, inte ängslas över den. Ingen av mina juggepolare från barndomen blev ledsna i ögat över talet, de kommer rösta AfS. Snarare blev de glada, för de slåss själva för att Bullerbyn ska definiera Sverige igen.

Nu vet jag inte om du är den riktiga Jeff Ahl från AFS. Men hur som helst. Har tittat lite på videos med dig och tycker det låter väldigt bra. Det som låter bra och som fattas i svensk skitpolitik, är tuffa politiker som säger som det är; med hårda ordalag, gärna personangrepp mot maktens horungar till politiker och andra maktlakejer. Det är uppskattande med nytt blod inom politiken. Jimmie Åkesson och SDs toppar är alldeles för mjäkiga och till lags. Debatten med det trånga fula och inavlade rövhålet Carl Bildt var ju patetiskt. Där skulle det varit en politiker som kunnat tvåla till Bildts arroganta stroppighet och trånga arsle ordentligt med hårda ordalag och hård fakta. Det måste bli ett slut med korrupta politiker som pratar enformigt, tråkigt, falskt och som är konstuerat på förhand via PR-konsulter. Bara våga att säga som det är, gärna med svordomar. Folk komemr att uppskatta när politiker pratar direkt ur hjärtat och med folkets vardagsspråk. Tiden med att prata med fina ord och meningar är över.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-09-03 kl. 13:53.
Citera
2018-09-03, 13:44
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
När du tar med dig thaifrun och dina bruna barn på valmötet, eller din kompis Börje, 57, från AfS Thailand blir invald i partistyrelsen - då är vi i en annan situation. Jag tror och hoppas dock att vi inte kommer hamna där, och att det finns radikala företrädare som Mathias Nilsson inom partiet talar för att AfS har ett inbyggt immunförsvar mot de liberaliseringsförsök som garanterat kommer att ske.

Slutligen skulle jag råda dig att sluta dra upp SvP och NMR så fort du känner dig trängd. Det är ett ovärdigt brunsmetande som inte har något stöd bland tongivande företrädare inom AfS.

Menar du att AFS inte tillåter giftemål över nationsgränser? Jag vet inte var AFS står i frågan men min önskan är att en svensk medborgare ska kunna bjuda in sin maka med försörjningsansvar. Naturligtvis existerar skenäktenskap men det finns redan system som utreder relationernas äkthet. Det är faktiskt en besvärlig process att skaffa sambovisum. Jag har faktiskt undrat länge hur dessa importfruar, som knappt är läskunniga, lyckas få sambovisum. Utbildade thailändare vill inte ens resa till Sverige på grund av den jobbiga visumprocessen.

Att stänga ute asiater från Sverige kommer visserligen att straffa oss ekonomiskt för rika asiater vill gärna turista i Europa och spendera pengar här om de får. Den turismen skulle gynna Sverige och rika asiater vill inte lämna ett bra jobb och god levnadsstandard för att diska på en restaurang i Sverige.
Citera
2018-09-03, 13:46
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Om det du kallar "internt bråkande" behövs för att göra motstånd mot liberala element är det så, och det är heller ingenting du kan göra något åt. Faran för ett parti för AfS är inte att det blir för "extremt", det är att det liberaliseras, t.ex. genom att personer som du får inflytande. Nu verkar ditt aktivistande inom partiet än så länge mest vara att dela ut valfoldrar och liknande, det är en lagom nivå för dig, där kan du inte göra så mycket skada och ingen tar dig nog heller på särskilt stort allvar.

När du tar med dig thaifrun och dina bruna barn på valmötet, eller din kompis Börje, 57, från AfS Thailand blir invald i partistyrelsen - då är vi i en annan situation. Jag tror och hoppas dock att vi inte kommer hamna där, och att det finns radikala företrädare som Mathias Nilsson inom partiet talar för att AfS har ett inbyggt immunförsvar mot de liberaliseringsförsök som garanterat kommer att ske.

Slutligen skulle jag råda dig att sluta dra upp SvP och NMR så fort du känner dig trängd. Det är ett ovärdigt brunsmetande som inte har något stöd bland tongivande företrädare inom AfS.

Jag tycker att du ska gå på ett AfS-möte och framför ditt jävla skitsnack där, om du nu på riktigt är så bekymrad. Men det vågar du ju inte din lille fege sekterist. Du vågar bara sitta hemma på kammaren bakom anonymitets skydd och pissa på dem som är ute och på riktigt och kämpar för ett bättre Sverige.

Att komma med "din thaifru" och "dina bruna barn" när man inte har några argument är typiskt för den drägg-nivån när Flashback är som sämst. Det visar att du är motsatsen till A-människorna i AfS, dvs sämsta sortens människomaterial. Det är en patetisk nivå även om jag haft thaifru och bruna barn.

Du är ett politisk stolpskott som inte fattar hur en framgångsrik samhällsförändring genomförs, du är politiskt illiterat. Om du har lite självrespekt, lite självförtroende, så tycker jag att du ska gå på AfS-möten och snacka öga mot öga med folk där. På så sätt kan du börja växa som person.

Jag tar upp SvP och NMR för att det är/var partier där ditt sekteristiska pladder skulle rendera high fives. De delar samma loser-mentalitet som du har. Men det sjuka är att er loser-mentalitet är så djup att ni t.o.m. har beröringsskräck inför att man ens pratar om dessa partier. Fattar du hur jävla sjuk din reaktion är? Bara man nämner SvP så känner du dig brunsmetad. Du har i alldeles för hög grad internaliserat vänsterns verklighetsbeskrivning (således blir det en loser-mentalitet).
Citera
2018-09-03, 13:50
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Nu vet jag inte om du är den riktiga Jeff Ahl från AFS.

Jag kan personligen intyga till 100% att det är den verklige Jeff Ahl. När jag träffade honom i Göteborg så visste han vad jag skrivit i PM till detta FB-konto.
Citera
2018-09-03, 13:52
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Klarspråk från #45 på AfS' riksdagslista, Mathias Nilsson. Kanske de liberala elementen i tråden, de motbjudande thaifruförsvararna, etnicitetsförnekarna och cannabislegaliseringsmupparna, kan hämta inspiration därifrån? AfS är ett parti för svenska nationalister. Liberalism kan ni ägna er åt i andra partier och rörelser.
Hur lyckas du blanda ihop det han säger med rasblandning och cannabis? Är du helt snurrig i bollen?
Citera
2018-09-03, 14:01
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Menar du att AFS inte tillåter giftemål över nationsgränser?

Det finns två sorters desinformatörer här i tråden: liberaler (från Fi till SD) och rashygieniker. Du ska inte lyssna på någondera. De sprider samma sorts desinformation, just för att de delar samma världsbild (men intar varsin position i denna). Men de som drömmer om raspolitik ā la 30-talet är egentligen värst, för de försöker faktiskt lura i folk här att de står för AfS' politik.

Så nej, AfS har ingen politik för att förbjuda giftermål över nationsgränser för etniska svenskar. Inte en chans. Inte i närheten.
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-09-03 kl. 14:04.
Citera
2018-09-03, 14:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Herregud vilket avslutande tal av Kasselstrand, han är fenomenal. Helt utan manus blandar han stort som smått, historiskt med nutida i ett enda långt och entusiasmerande tal. Jag förstår nu varför "de fyras gäng" i SD ville bli kvitt honom, men tji fick dom...?
Citera
2018-09-03, 14:08
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
C - 56 533

Följare:
AfS: 56 093
C: 56 731

Det går "fjamåt"
Citera
2018-09-03, 14:10
Medlem
54000 likes uppnått. Avståndet till Centerpartiet på 2500 likes har ätits upp imorgon på förmiddagen.

Om partiet nu stannar på 1,5 i valet så fattar jag ingenting. Eller då måste det vara köpta likes.
Citera
2018-09-03, 14:14
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Bra jobbat att avsluta mötet strax efter 12:00, snacka lite och sedan dra 3 mil och hinna packa upp till 12:55. De lär ha pressat Caravellen!

Var det Sefastsson som körde?

Citat:
Det finns två sorters desinformatörer här i tråden: liberaler (från Fi till SD) och rashygieniker. Du ska inte lyssna på någondera. De sprider samma sorts desinformation, just för att de delar samma världsbild (men intar varsin position i denna). Men som drömmer om raspolitik ā la 30-talet är egentligen värst, för de försöker faktiskt lura i folk här att det står för AfS' politik.

Så nej, AfS har ingen politik för att förbjuda giftermål över nationsgränser för etniska svenskar. Inte en chans. Inte i närheten.

Det är helt knäppt att man får ljuga om andra partier

För övrigt undrar jag hur AFS kommer att hantera landets finanser när återvandringsverket införs. Bostadsbubblan är, som alla vet, en böld som riskerar att spricka när efterfrågan på bostäder minskar. AFS planerar att utöka beståndet med ungefär 500 000 bostäder genom att utvisa de nuvarande hyresgästerna ur landet. Följaktligen kommer fastigheternas värde att sjunka och vad kommer att hända med alla bolån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in